Soccer kicks mag nog altijd in de UFC, maar alleen naar het lichaam. Of Shogun of Jose Aldo deed het 'laatst' een keer, in ieder geval zag het iemand doen. Naar het hoofd niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef Paxlie het volgende:
Als ik iets mis in de unified rules dan zijn het knieen naar het hoofd van een tegenstander op de grond en soccer kicks.
Waarbij knieen naar het hoofd veel en veel belangrijker zijn dan de soccer kicks wat mij betreft.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:53 schreef THEFXR het volgende:
war Diaz
U wanted it! U GOT IT!!! GSP vs DIAZ Oct 29th UFC 137 at Mandalay Bay in Las Vegas.
Dana, je bent een baas!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook leuk.quote:Didja ever think you'd see this mug on the UFC Facebook page?! Fedor Emelianenko meets Dan Henderson in a heavyweight superfight Sat, July 30 in Chicago. UFC Fight Club members can buy tickets to STRIKEFORCEŽ: FEDOR vs. HENDERSON starting Thursday at 10 a.m. CT.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:53 schreef THEFXR het volgende:
war Diaz
U wanted it! U GOT IT!!! GSP vs DIAZ Oct 29th UFC 137 at Mandalay Bay in Las Vegas.
Dana, je bent een baas!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Tazmaniac op 02-06-2011 18:51:50 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Mijn picks:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: pff oke, dan met spoiler tag
[ Bericht 7% gewijzigd door raistlin6 op 02-06-2011 19:05:03 ]Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
[ Bericht 0% gewijzigd door Geo3kant op 03-06-2011 22:15:10 ]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:07 schreef Geo3kant het volgende:
Lastige card.. THEFXR, heb je stiekem zitten spieken?Ik was bezig en je pakt dezelfde
nope, ik heb gekeken naar hun fighthistorie op wiki en daarna gepickt wie de win het meeste nodig heeft om in de UFC te blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wederom een lastig te voorspellen event!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:01 schreef Fenomeno het volgende:
TuF 10Nee dat viel mij ook al op.. heel raar want Dana twitterd graag dus .. maybe is/was dat zijn back up phone ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |