quote:Op maandag 30 mei 2011 18:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een tegenvaller deze UFCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, dat zijn bedragen.quote:According to a report from ESPN, Fedor Emelianenko is set to haul in $1.5 million for his fight against Dan Henderson, who will take home a cool $800,000. The bout is set to air live on Showtime at the upcoming July 30 Strikeforce event emanating from the Sears Centre in Hoffman Estates, Illinois.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders maken we er nu gewoon vaste afspraken over, want deze discussie komt regelmatig terug.
Wat mij betreft mag er op maandag gewoon gepost worden.
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:14 schreef Hooidraad het volgende:
Sluit me hier bij aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders maken we er nu gewoon vaste afspraken over, want deze discussie komt regelmatig terug.
Wat mij betreft mag er op maandag gewoon gepost worden.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
Sjiek zoquote:Op maandag 30 mei 2011 21:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Dan kan ik de nieuwe tussenstand net zo goed nu posten
[ afbeelding ]
Ik hoor het graag als iemand denk dat zijn score niet klopt
Misschien een idee om erachter te zetten hoeveel UFC's ze meegedaan hebben + een gemiddelde per UFC?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Dan kan ik de nieuwe tussenstand net zo goed nu posten
[ afbeelding ]
Ik hoor het graag als iemand denk dat zijn score niet klopt
Hoeveel punten erbij bij het laatste event. 3 is dus bovengemiddeld.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Sjiek zo![]()
Ik had op 18 moeten staan.. de blunderik dacht ik Mir had gekozen maar bleek dat ik Nelson had gebold.. eigen schuld, anders had ik 4/5 dit event.
Wat houdt de +3 of al die plusjes erachter precies in?
Goed ideequote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Misschien een idee om erachter te zetten hoeveel UFC's ze meegedaan hebben + een gemiddelde per UFC?
Ik neem mezelf even als voorbeeld om het makkelijk te houdenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Sjiek zo![]()
Ik had op 18 moeten staan.. de blunderik dacht ik Mir had gekozen maar bleek dat ik Nelson had gebold.. eigen schuld, anders had ik 4/5 dit event.
Wat houdt de +3 of al die plusjes erachter precies in?
Tja.. nu je het zegt, logischquote:Op maandag 30 mei 2011 22:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik neem mezelf even als voorbeeld om het makkelijk te houden
Tazmaniac 15 (na UFC 129)
Tazmaniac 19 (na UFC 130)
Ik heb er dus 4 punten bijgekregen ten opzichte van de vorige keer oftewel (+4)
Had ik je voorbeeld nou maar gevolgd...quote:Op maandag 30 mei 2011 23:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Gelukkig mijn pick op Mir-Nelson nog op tijd aangepast
quote:
Voor zover ik weet waren kopstoten nooit toegestaan in Pride?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |