Aspergesquote:Op zondag 29 mei 2011 01:51 schreef ABombali het volgende:
en dat terwijl ik asperges gewoon fucking vies vind
Bij deze scoorde ik meer dan 100 punten.quote:Mensen zeggen regelmatig tegen me dat ik iets onbeleefds heb gezegd, terwijl ik het wel beleefd vond
Dat heb ik zo vaak, dat ik denk dat ik beleefd ben terwijl het tegendeel blablaquote:Op zondag 29 mei 2011 01:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij deze scoorde ik meer dan 100 punten.
Als je de wiki over autisme leest weet je al precies hoe je wat moet invullen om een hoge of lage score te krijgen.quote:
Ik weet wel wat ik moet invullenquote:Op zondag 29 mei 2011 02:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je de wiki over autisme leest weet je al precies hoe je wat moet invullen om een hoge of lage score te krijgen.
Daar zal TS vast geen last van hebben... Ik trouwens ook niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:17 schreef Zolder het volgende:
Ts vind het erg moeilijk om met kinderen te spelen en te doen alsof.
Als je je nou altijd zat af te vragen of de rest aan het faken was?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:17 schreef Zolder het volgende:
Ts vind het erg moeilijk om met kinderen te spelen en te doen alsof.
Dat is met dit soort testen altijd zo voor de hand liggend. Je kan iedere score krijgen die je wil.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je de wiki over autisme leest weet je al precies hoe je wat moet invullen om een hoge of lage score te krijgen.
Psies... Ik zou maar gauw stoppen met Fok!quote:Op zondag 29 mei 2011 01:38 schreef Dimens het volgende:
Blijkbaar is Fok! toch niet helemaal de plek waar ik thuishoor.
Hier moest ik om lachenquote:Ik verzamel graag informatie over specifieke onderwerpen (bijvoorbeeld automerken, vogels, treinen, planten).
Heu, 28 .. 210 is een kilobyte.quote:
Volgens mij mag 'datums' gewoon, hoewel data inderdaad vele malen beter klinkt.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:09 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Heu, 28 .. 210 is een kilobyte.
Krijg ik ook punten voor me storen aan "Datums fascineren mij" ? Of is datums tegenwoordig geldig Nederlands?
[edit] 26
Het zou in dit geval net wat te onduidelijk/dubbelzinnig zijn misschien.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:13 schreef Luchtkoker het volgende:
Volgens mij mag 'datums' gewoon, hoewel data inderdaad vele malen beter klinkt.
Niet meer:quote:Op zondag 29 mei 2011 12:23 schreef .Neovo. het volgende:
41. Ik verzamel graag informatie over specifieke onderwerpen (bijvoorbeeld automerken, vogels, treinen, planten).
Mijn score: 30
In bepaalde vragen herken ik me welBen de grootste autist hier blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2011 14:37:08 ]
Hitchhikers Guide To The Galaxy.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:25 schreef Grunge. het volgende:
[..]
WOW. 42 is sowieso het antwoord op alles...
had je mijn vraag al beantwoord, ergens in een topic over die trein in leeuwarden die vol zit met graffitiquote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef Socios het volgende:
33, maar volgens mij klopt die test niet helemaal.
Allang, ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef utopie het volgende:
had je mijn vraag al beantwoord, ergens in een topic over die trein in leeuwarden die vol zit met graffiti?
Bij jou had ik nog wel een hogere score verwacht.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef Socios het volgende:
Hoezo? Ik vind het maar een `rare´ test.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Bij jou had ik nog wel een hogere score verwacht.
Nee, als je jouw posts hier op het forum bekijkt, merk je dat jij vaak achterliggende gedachten van posts mist, je mist vrijwel altijd sarcasme of cynisme enz.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het maar een `rare´ test.
Ronduit kinderachtig dan van iedereen die zich daar schuldig aan maakt.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik zal je even verklappen dat het hele 'treinfapper'-gebeuren op FOK! over jou hierdoor is ontstaan. Niemand denkt hier serieus dat jij dat doet, dat wordt alleen gezegd omdat jij het maar serieus blijft nemen en je er leuk op reageert.
Er waren best wat vragen over cijfer ('getallen fascineren mij' "ik onthoud telefoon nummers makkelijk") Ben je automatisch autistisch als je 'gefascineerd' bent door getallen?quote:
Jouw getallen fascineren mij.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef Socios het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Er waren best wat vragen over cijfer ('getallen fascineren mij' "ik onthoud telefoon nummers makkelijk") Ben je automatisch autistisch als je 'gefascineerd' bent door getallen?![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef Socios het volgende:
maar volgens mij klopt die test niet helemaal.
quote:
Misschien, maar dat niet snappen valt er ook wel onder.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Ronduit kinderachtig dan van iedereen die zich daar schuldig aan maakt.
Nee, maar wel als je veel meer autistische kenmerken hebt naast de fascinatie voor getallen. Je krijgt gewoon voor elk autistisch antwoord punten, en boven een bepaald aantal punten zou je autisme kunnen hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er waren best wat vragen over cijfer ('getallen fascineren mij' "ik onthoud telefoon nummers makkelijk") Ben je automatisch autistisch als je 'gefascineerd' bent door getallen?![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef Socios het volgende:
Ik zie wat ontstaanquote:
Wat spot je vooral? Reis je vaak met de trein en zo ja, wat voor soort treinreizen genieten je voorkeur? Houd je ook de `gemaakte´ kilometers bij? Kortom: op welke manier heb jij interesse in treinen?quote:
Als dat geen neuken wordt.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat spot je vooral? Reis je vaak met de trein en zo ja, wat voor soort treinreizen genieten je voorkeur? Houd je ook de `gemaakte´ kilometers bij? Kortom: op welke manier heb jij interesse in treinen?
Ik spot voornamelijk de Randstadrail.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat spot je vooral? Reis je vaak met de trein en zo ja, wat voor soort treinreizen genieten je voorkeur? Houd je ook de `gemaakte´ kilometers bij? Kortom: op welke manier heb jij interesse in treinen?
Randstadrail wordt gereden door `lightrailcrap´; totaal niet interessant dus.quote:
Waarom niet? En waarom V-IRM?quote:Reizen met de trein doe ik niet meer zo vaak... Maar een VRIM doet me toch wel wat.
Via de kilometers vermeld in de tabellen van het Spoorboekje.quote:Hoe hou je kilometers bij? Via GPS?
Djeez, get a room.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Randstadrail wordt gereden door `lightrailcrap´; totaal niet interessant dus.
[..]
Waarom niet? En waarom V-IRM?
[..]
Via de kilometers vermeld in de tabellen van het Spoorboekje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |