Hitchhikers Guide To The Galaxy.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:25 schreef Grunge. het volgende:
[..]
WOW. 42 is sowieso het antwoord op alles...
had je mijn vraag al beantwoord, ergens in een topic over die trein in leeuwarden die vol zit met graffitiquote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef Socios het volgende:
33, maar volgens mij klopt die test niet helemaal.
Allang, ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef utopie het volgende:
had je mijn vraag al beantwoord, ergens in een topic over die trein in leeuwarden die vol zit met graffiti?
Bij jou had ik nog wel een hogere score verwacht.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef Socios het volgende:
33, maar volgens mij klopt die test niet helemaal.
Hoezo? Ik vind het maar een `rare´ test.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Bij jou had ik nog wel een hogere score verwacht.
Nee, als je jouw posts hier op het forum bekijkt, merk je dat jij vaak achterliggende gedachten van posts mist, je mist vrijwel altijd sarcasme of cynisme enz.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het maar een `rare´ test.
Ronduit kinderachtig dan van iedereen die zich daar schuldig aan maakt.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik zal je even verklappen dat het hele 'treinfapper'-gebeuren op FOK! over jou hierdoor is ontstaan. Niemand denkt hier serieus dat jij dat doet, dat wordt alleen gezegd omdat jij het maar serieus blijft nemen en je er leuk op reageert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |