Please let it be Snoeksquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:50 schreef Specularium het volgende:
Rooney gaat iemand in elkaar slaan zo, zie je gelijk.
Grueter date al met hem...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Frank Snoeks en Lionel Messi
Frank Snoeks is verliefd op Lionel Messi. Hij steekt zijn liefde niet onder stoelen of banken. Tijdens de Champions League finale van het seizoen 2010/2011 (tussen F.C. Barcelona en Manchester United) stond Frank Snoeks in de wereldwijde 'Trending Topic' lijst op Twitter. 99 procent van de Tweets waren ronduit negatief.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Frank Snoeks is verliefd op Lionel Messi. Hij steekt zijn liefde niet onder stoelen of banken. Tijdens de Champions League finale van het seizoen 2010/2011 (tussen F.C. Barcelona en Manchester United) stond Frank Snoeks in de wereldwijde 'Trending Topic' lijst op Twitter. 99 procent van de Tweets waren ronduit negatief.
Die mods van Wiki,quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:51 schreef Joran-Joran het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frank_Snoeks
Net aangepast, ben benieuwd hoelang het blijft staan
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
is al wegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:51 schreef Joran-Joran het volgende:
Het is al weg.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:51 schreef Joran-Joran het volgende:
Relatief snel ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alle man u spelers zijn iig snel thuis
Rooney is al op zijn wijf aan het inbeukenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alle man u spelers zijn iig snel thuis
Alors, als je switcht naar 3FM ga je nog weer ff soppenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:53 schreef alors het volgende:
Straks worden ze voor dat bord weggehaald want dat mag niet
quote:Frank Snoeks is verliefd op Lionel Messi. Hij steekt zijn liefde niet onder stoelen of banken. Tijdens de Champions League finale van het seizoen 2010/2011 (tussen F.C. Barcelona en Manchester United) stond Frank Snoeks in de wereldwijde 'Trending Topic' lijst op Twitter. 99 procent van de Tweets waren ronduit negatief. Betrouwbare bronnen melden dat Snoeks die bewuste avond zeker zeven orgasmes heeft gehad, waarvan er een duidelijk hoorbaar was na het doelpunt (2-1) van Messi.
Ajouadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alors, als je switcht naar 3FM ga je nog weer ff soppen.
Beetje overdreven, maar leek idd houdbaar in 1e instantie.quote:54 min: GOAL!!! Barcelona 2-1 Manchester United. After such a great save by Van der Sar, some very poor work from the keeper. Messi is given too much time 25 yards out. He shifts the ball a yard to the left, then hammers a low shot straight down the middle. That should never go in, even though it's powerfully struck and swerving slightly - but only slightly - to the right. But not all the blame should be apportioned to the keeper: none of the United defenders moved to block Messi, with Vidic particularly static.
Was gewoon een blunder. Stekelenburg had 'm gehad.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Beetje overdreven, maar leek idd houdbaar in 1e instantie.
Volgende week gaan ze huilen als Oranje de 0-5 maaktquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ze daar niet zouden voetballen woonden ze nog steeds in een kokosnoot.
Nouja, bal had toch een beste curve hoor, en Evra probeerde nog wel maar was veel te laatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Beetje overdreven, maar leek idd houdbaar in 1e instantie.
Verhoeven ook, als het een pizza was.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Was gewoon een blunder. Stekelenburg had 'm gehad.
Blunder is overdreven. Vooral matig verdedigd en als je het zicht dan wat wordt belemmerd, kom je er bijna niet meer aan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Was gewoon een blunder. Stekelenburg had 'm gehad.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verhoeven ook, als het een pizza was.
Mooizo, tijd voor Arsenalquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
Weten we gelijk dat Barcelona hem volgend jaar niet wint, want nog geen enkele club is het gelukt om de CL te prolongeren. Dat jullie het even weten he.
Kloptquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
Weten we gelijk dat Barcelona hem volgend jaar niet wint, want nog geen enkele club is het gelukt om de CL te prolongeren. Dat jullie het even weten he.
Waarom kom ik niet meer bij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het nageslacht. Alles respecteren ze ons niet.
quote:Frank Snoeks
Frank Snoeks (IJmuiden, 6 februari 1956) is een Nederlands sportverslaggever bij de NOS-televisie.
Hij begon zijn journalistieke loopbaan bij het Haarlems Dagblad als medewerker voor voetbal en honkbal. Na een periode als voorlichter van de gemeente Haarlemmermeer werd hij in 1986 door Kees Jansma aangenomen bij Studio Sport. Snoeks werd ontdekt door voetbalcommentator Theo Reitsma, die vervolgens Jansma tipte over zijn vondst. Bij Studio Sport ontwikkelde Snoeks zich tot een van de populairste verslaggevers. Als commentator verslaat Snoeks voetbal-, honkbal- en schaatswedstrijden voor de NOS. Op 4 januari 1997 gaf hij commentaar bij de tot heden laatste Elfstedentocht, die Henk Angenent op zijn naam schreef. Verder hoorde het publiek Snoeks bij onder andere de Olympische Winterspelen in Nagano (1998), Salt Lake City (2002) en Turijn (2006). Tijdens de Champions League finale in 2011 riep hij, bij een poortje van Lionel Messi, de woorden: Hallo weet u wie ik ben? Ik ben de koning.
Ik zie dit team het wel even doen...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
zal Barca wel veilen voor een goed doelquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waarom wordt dat doel doorgeknipt? Gaat de UEFA zeker voor heel veel geld op Marktplaats verkopen. Alles voor de centjes
Haterz gonna Hatequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Criminele spanjaarden het net jatten
Ibi heeft een slechte invloed op zequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat net is onderpand voor de leningen die wij ze straks gevenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
Dat net is onderpand voor de leningen die wij ze straks geven
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
Dat net is onderpand voor de leningen die wij ze straks geven
de aanhouder wintquote:
Tsjah.. Een of andere verzuurde lamlul vindt het minder leukquote:
Sorry, maar ik hoop dat een 0-5 en 6-0 afgang Ajax bespaard blijftquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:01 schreef TLC het volgende:
Ik hoop dat eens een Nederlandse ploeg in de poulefase tegen Barca mag voetballen, PSV was de laatste Nederlandse club die tegen ze heeft gespeeld, en dat is alweer te lang geleden
Jij wilt dat wij als voetballand even voor lul worden gezet?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:01 schreef TLC het volgende:
Ik hoop dat eens een Nederlandse ploeg in de poulefase tegen Barca mag voetballen, PSV was de laatste Nederlandse club die tegen ze heeft gespeeld, en dat is alweer te lang geleden
Te laat. Daar heeft Ajax dit seizoen al voor gezorgd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:01 schreef Wing het volgende:
Jij wilt dat wij als voetballand even voor lul worden gezet?
Net als die, door de 'brave' Messi, kapotgeschopte microfoon zeker....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
zal Barca wel veilen voor een goed doel
Ah ja, tegen milaan was het?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:02 schreef eight het volgende:
[..]
Te laat. Daar heeft Ajax dit seizoen al voor gezorgd.
Ja dus ?? Net alsof een Nederlandse club serieus kans maakt op het winnen van de CLquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:01 schreef Wing het volgende:
[..]
Jij wilt dat wij als voetballand even voor lul worden gezet?
Het wordt zo 5-0.
Wikipediaquote:U hebt geen rechten om deze pagina te bewerken om de volgende reden:
Op deze pagina zijn bewerkingsbeperkingen van toepassing
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:03 schreef Pino112 het volgende:
Mn Twitter stroomt over met retweets en mentions van die screenshot van de Wiki
Doe linkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:03 schreef Pino112 het volgende:
Mn Twitter stroomt over met retweets en mentions van die screenshot van de Wiki
Real Madrid dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, 0-2 winnen in San Siro, schande van Ajax.
Ik kan nu ook niks meer aanpassen, soort van banquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:04 schreef RemcoW23 het volgende:
1.28 mei 2011 22:51 (CEST) Meervoudig geklieder op Frank Snoeks
Val dood, hufters
Had 'm al gevondenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/PatrickWobben/status/74579428826550272
LOL. Mijn Snoeks orgasme-tekst, wat doe jequote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
waha twitter stroomt echt over van frank snoek haat
Heb jij het gedaan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
LOL. Mijn Snoeks orgasme-tekst, wat doe je.
Real idd. En als Ajax niets bijkoopt voorzie ik eenzelfde scenario komende CLquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, 0-2 winnen in San Siro, schande van Ajax.
mooi he, als social media werktquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:06 schreef Pino112 het volgende:
Elke seconde meerdere mentions, ook retweets van anderen die weer geretweet worden. Even genieten.
zou het genoeg zijn om de NOS wakker te schudden?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
waha twitter stroomt echt over van frank snoek haat
Gelukkig zijn het er maar weinig die hem jatten en zelf tweeten, dat is echt sneuquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:06 schreef Pino112 het volgende:
Elke seconde meerdere mentions, ook retweets van anderen die weer geretweet worden. Even genieten.
Je bedoeld niet het paard dat net 30 seconden later dood neergevallen is dan PSV en Twente hoop ik.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:08 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Je bedoeld niet het paard dat net 30 seconden later dood neergevallen is dan PSV en Twente hoop ik.
Ajacieden.![]()
Alleen toevoeging laatste zin. Rest stond er al, daar kwam iemand anders hier meequote:
Hij trapte sowieso ook aardig wat ballen over de lijn of in de armen van Valdes.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:09 schreef Pedroso het volgende:
Het was overigens vd Sar niet zijn beste wedstrijd, 2e goal was houdbaar (eigenlijk wel een blunder) en de eerste goal stond ie positioneel niet goed.
Hij was overigens niet de enige, bij Manchester waren er veel teveel niet aanwezig.
http://bit.ly/lMSk7m+quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het er maar weinig die hem jatten en zelf tweeten, dat is echt sneu
Haha ik had 'm als eerste gezet, vond die toevoeging van dat orgasme trouwens wel erg sterkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:09 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Alleen toevoeging laatste zin. Rest stond er al, daar kwam iemand anders hier mee.
idd. fucking nep als mensen niet retweeten maar zelf postenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:10 schreef msnk het volgende:
Wie is deze lul
http://twitter.com/#!/Michiel_tweets
West-Friesland | UvA | PSV
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:10 schreef replay11nl het volgende:
FRANK SNOEKS ONTSLAGEN:
Frank Snoeks is naar aanleiding van vele hoorbare orgasmes en verheerlijking van Barcelona na de Champion League finale ontslagen. Op Twitter was hij trending topic, de tweets, veelal negatief, gingen vooral over zijn orgasmes en zijn witte vlekken op zn monitor waardoor hij, zoals zelf aangegeven, 5 seconden vertraging had op de beelden.
Dat ja, komt nog bij dat het een psv-supporter uit FRIESLAND is die in A'dam studeertquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
idd. fucking nep als mensen niet retweeten maar zelf posten
West-Friesland, mongol, dat is Noord Holland!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat ja, komt nog bij dat het een psv-supporter uit FRIESLAND is die in A'dam studeert
Wikipediaquote:# (huidig | vorige) 28 mei 2011 23:01 Trijnstel (Overleg | bijdragen) k (3.458 bytes) (Beveiligde "Frank Snoeks": Vandalisme ([edit=autoconfirmed] (vervalt op 29 mei 2011 om 21:01 (UTC)) [move=autoconfirmed] (vervalt op 29 mei 2011 om 21:01 (UTC))))
Oh jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
West-Friesland, mongol, dat is Noord Holland!
Teamworkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:11 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Haha ik had 'm als eerste gezet, vond die toevoeging van dat orgasme trouwens wel erg sterk
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:10 schreef replay11nl het volgende:
FRANK SNOEKS ONTSLAGEN:
Frank Snoeks is naar aanleiding van vele hoorbare orgasmes en verheerlijking van Barcelona na de Champion League finale ontslagen. Op Twitter was hij trending topic, de tweets, veelal negatief, gingen vooral over zijn orgasmes en zijn witte vlekken op zn monitor waardoor hij, zoals zelf aangegeven, 5 seconden vertraging had op de beelden.
Geen kameraad van mij, ruim m lekker op in Amsterdam.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat ja, komt nog bij dat het een psv-supporter uit FRIESLAND is die in A'dam studeert
Ik dacht vroeger dat er echt W-Friesland werd bedoeld.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
West-Friesland, mongol, dat is Noord Holland!
Doelpunt van Messi was wel supermooi, om kippenvel van te krijgen. Het is jammer dat veel Nederlanders cynisch zijn en dat niet kunnen waarderen. Ach, kleine burgers kosten 1 euro.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:10 schreef replay11nl het volgende:
FRANK SNOEKS ONTSLAGEN:
Klopt, ik heb het altijd al een loser gevonden. Ik denk dat hij de stress van de echt grote wedstrijden niet aan kan. Af en toe dook hij maar wat, denk aan het schot in de tweede helft die hij met zijn benen tegen houdt, terwijl hij genoeg overzicht heeft.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:09 schreef Pedroso het volgende:
Het was overigens vd Sar niet zijn beste wedstrijd, 2e goal was houdbaar (eigenlijk wel een blunder) en de eerste goal stond ie positioneel niet goed.
Hij was overigens niet de enige, bij Manchester waren er veel teveel niet aanwezig.
Moeten ze hem niet om laten flikkeren, want er zit geen deksel op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:16 schreef Kekster het volgende:
Frank Snoeks en Jeroen Grueter kunnen in 90 minuten de CL beker wel vol fappen denk ik zo.
is cum zwaarder dan water?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moeten ze hem niet om laten flikkeren, want er zit geen deksel op.
Afellay.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:18 schreef Geo3kant het volgende:
Affelaykampioen van Spanje, winnaar van CL.. super belangrijke assist in de halve final
![]()
Jij gaat het inderdaad nooit lerenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..].. elke keer, #care
hij is gewoon goed bezig
![]()
PSV niet, dat zijn een stelletje zoutzakken en individuen bij elkaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef replay11nl het volgende:
'Dit eftal is een team'
Elk elftal is een team, kankergladiool
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef replay11nl het volgende:
'Dit eftal is een team'
Ben t roerend met m eens.. in sommige teams zit totaal geen chemie, bij barca wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef replay11nl het volgende:
'Dit eftal is een team'
Wie nodigt er dan ook Ten Cate uit.. dan vraag je om dit gezeverquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef replay11nl het volgende:
'Dit eftal is een team'
Een man denkt zo, maar je mist natuurlijk de vrouwelijke ondertoon.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef replay11nl het volgende:
'Dit eftal is een team'
zinnen ?:Pquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:20 schreef Saekerhett het volgende:
Ten Cate heeft altijd moeite met zitten die te lang.
Ik moet nog steeds lachenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef replay11nl het volgende:
'Dit eftal is een team'
Zinnen is toch heel wat makkelijker te spellen dan Afellay ..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik heb gewoon überhaupt moeite met zinnen
Ja maar zitten is een bestaand woord, Affelay nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zinnen is toch heel wat makkelijker te spellen dan Afellay ..
okequote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:22 schreef KentdeBruin het volgende:
Aguero naar Barcelona? Dat is nieuw voor mij...
Ik Afellay, hij Afellayt, Afellayen .. nooit gehad op de basisschool?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja maar zitten is een bestaand woord, Affelay niet
Ik huis, jij huist, wij huizen heb ik ook nooit gehad en toch bestaat hetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik Afellay, hij Afellayt, Afellayen .. nooit gehad op de basisschool?
[/einde ten cate imitatie]
Gelukkig meld je ook het platformquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:27 schreef replay11nl het volgende:
Iemand in voor een potje COD?
Add me: XxXSniperZzZXxX
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:27 schreef replay11nl het volgende:
Gelukkig was het een troll, want ik Fok! liever dan dat ik Call of Pauper speel
Worst troll post of the day award goes to...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:27 schreef replay11nl het volgende:
Gelukkig was het een troll, want ik Fok! liever dan dat ik Call of Pauper speel
Henk ten Catequote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Worst troll post of the day award goes to...
Vieze gloryhunters zijn hetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:29 schreef Pino112 het volgende:
En er komen steeds meer mensen die de tweet gewoon kopieren, beetje jammer
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:30 schreef replay11nl het volgende:
Champions League 2011/2012 Winner:
AJAX AMSTERDAM
LOLquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:30 schreef replay11nl het volgende:
AJAX AMSTERDAM
Tweets klakkeloos kopieren is de bron van een hoop ellende.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:29 schreef Pino112 het volgende:
En er komen steeds meer mensen die de tweet gewoon kopieren, beetje jammer
Wat heb je liever? Champions League winnen en 14e eindigen in de competitie, of de dubbel pakken en in de achtste finales eruit?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:30 schreef replay11nl het volgende:
AJAX AMSTERDAM
kerel.. je bent niet grappig ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef replay11nl het volgende:
Van onze verslaggevers in Londen:
Op de dag dat Barcelona historie schreef, door de Champions League binnen te halen, is Lionel Messi, in een club in London bruut verkracht. Carles Puyol nam de beker mee naar binnen en na enkele drankjes propte hij de beker in Messi zijn poeperd.
Ik had juist gelezen dat hij Messi in de bekert stopte.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef replay11nl het volgende:
Op de dag dat Barcelona historie schreef, door de Champions League binnen te halen, is Lionel Messi, in een club in London bruut verkracht. Carles Puyol nam de beker mee naar binnen en na enkele drankjes propte hij de beker in Messi zijn poeperd.
Met die eerste optie zou Ajax ieder geval geschiedenis schrijvenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat heb je liever? Champions League winnen en 14e eindigen in de competitie, of de dubbel pakken en in de achtste finales eruit?
Go shoot yourself, fucking lowlife junkie.,quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef replay11nl het volgende:
Ze werkt gewoon te hardquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ze heeft wat meer kleur.. maar het lijkt wel op:
[ afbeelding ]
CLquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat heb je liever? Champions League winnen en 14e eindigen in de competitie, of de dubbel pakken en in de achtste finales eruit?
Dat zou dan Uniek zijn! Een ploeg in de 2de divisie die CL speelt! MASTERquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:35 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Helemaal mooi zou zijn als Ajax dan degradeert, dan heb je een 2e rangs team wat de CL wint!
En de winnaar van de CL mag hem het jaar erop verdedigen, dus dan heb je een team in de Jupiler League wat tussen Veendam en Emmen door effe mag aantreden in Nou Camp, Stamford Bridge en de Allianz Arena o.i.d.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:35 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Helemaal mooi zou zijn als Ajax dan degradeert, dan heb je een 2e rangs team wat de CL wint!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En de winnaar van de CL mag hem het jaar erop verdedigen, dus dan heb je een team in de Jupiler League wat tussen Veendam en Emmen door effe mag aantreden in Nou Camp, Stamford Bridge en de Allianz Arena o.i.d.
Schalke deed het dit seizoen ook heel aardig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:39 schreef Saekerhett het volgende:
Naja Celta de Vigo presteerde het om te overwinteren in de CL en hetzelfde jaar te degraderen naar de Segunda Division. Toen speelde Ajax daar ook nog tegen.
Jep, slechts 4 puntjes boven de nacompetitie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Schalke deed het dit seizoen ook heel aardig.
Zelfs jezus weet dat niet...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:42 schreef replay11nl het volgende:
Jezus die basketbal commentator was in een roes dus heeft ie maar 4 pakjes zware shag weggepaft ofzo?
Op de eerste 9 minuten na volledig met je eensquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:41 schreef Paul-89 het volgende:
Lekkere finale. United volledig kansloos tegen het bij vlagen geweldige spel van Barca.
En de 34ste minuut uiteraard!! Toen werd Barcelona ff weg getikt..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:50 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Op de eerste 9 minuten na volledig met je eens
Klopt, maar uiteindelijk was het wel buitenspel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:51 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
En de 34ste minuut uiteraard!! Toen werd Barcelona ff weg getikt..
Uitroep tekens of uitroeptekens?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
1 of 3 uitroep tekens, nu doe ik ook ff grammar nazi
Truequote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar uiteindelijk was het wel buitenspel.
Sar zei ook als hij zou verliezen, dat hij dan effe niemand wilde spreken.quote:
Heeft alles al gewonnen .. en het kan niet zoveel beter bij Barįa.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:01 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Verstandig, waarom zou je Barcelona verlaten? Heeft alleen maar nadelen
De automatismen zitten er nu zo in, dat Pep elke dag met een biertje, zonnebril en ligstoel langs de kant de training gaat bekijkenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:01 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Elk nadeel heb zn voordeel volgens een bekend leider.....quote:Op zondag 29 mei 2011 00:01 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Hij wil misschien niet behandelt worden zoals Sjelsie met Carlo Ancelottiquote:Op zondag 29 mei 2011 00:01 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Wie zei dat ookalweer?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Elk nadeel heb zn voordeel volgens een bekend leider.....
Een duimbreedte volgend de kenners.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar uiteindelijk was het wel buitenspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |