Wikipediaquote:U hebt geen rechten om deze pagina te bewerken om de volgende reden:
Op deze pagina zijn bewerkingsbeperkingen van toepassing
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:03 schreef Pino112 het volgende:
Mn Twitter stroomt over met retweets en mentions van die screenshot van de Wiki
Doe linkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:03 schreef Pino112 het volgende:
Mn Twitter stroomt over met retweets en mentions van die screenshot van de Wiki
Real Madrid dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, 0-2 winnen in San Siro, schande van Ajax.
Ik kan nu ook niks meer aanpassen, soort van banquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:04 schreef RemcoW23 het volgende:
1.28 mei 2011 22:51 (CEST) Meervoudig geklieder op Frank Snoeks
Val dood, hufters
Had 'm al gevondenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/PatrickWobben/status/74579428826550272
LOL. Mijn Snoeks orgasme-tekst, wat doe jequote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
waha twitter stroomt echt over van frank snoek haat
Heb jij het gedaan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
LOL. Mijn Snoeks orgasme-tekst, wat doe je.
Real idd. En als Ajax niets bijkoopt voorzie ik eenzelfde scenario komende CLquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, 0-2 winnen in San Siro, schande van Ajax.
mooi he, als social media werktquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:06 schreef Pino112 het volgende:
Elke seconde meerdere mentions, ook retweets van anderen die weer geretweet worden. Even genieten.
zou het genoeg zijn om de NOS wakker te schudden?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
waha twitter stroomt echt over van frank snoek haat
Gelukkig zijn het er maar weinig die hem jatten en zelf tweeten, dat is echt sneuquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:06 schreef Pino112 het volgende:
Elke seconde meerdere mentions, ook retweets van anderen die weer geretweet worden. Even genieten.
Je bedoeld niet het paard dat net 30 seconden later dood neergevallen is dan PSV en Twente hoop ik.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:08 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Je bedoeld niet het paard dat net 30 seconden later dood neergevallen is dan PSV en Twente hoop ik.
Ajacieden.![]()
Alleen toevoeging laatste zin. Rest stond er al, daar kwam iemand anders hier meequote:
Hij trapte sowieso ook aardig wat ballen over de lijn of in de armen van Valdes.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:09 schreef Pedroso het volgende:
Het was overigens vd Sar niet zijn beste wedstrijd, 2e goal was houdbaar (eigenlijk wel een blunder) en de eerste goal stond ie positioneel niet goed.
Hij was overigens niet de enige, bij Manchester waren er veel teveel niet aanwezig.
http://bit.ly/lMSk7m+quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het er maar weinig die hem jatten en zelf tweeten, dat is echt sneu
Haha ik had 'm als eerste gezet, vond die toevoeging van dat orgasme trouwens wel erg sterkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:09 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Alleen toevoeging laatste zin. Rest stond er al, daar kwam iemand anders hier mee.
idd. fucking nep als mensen niet retweeten maar zelf postenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:10 schreef msnk het volgende:
Wie is deze lul
http://twitter.com/#!/Michiel_tweets
West-Friesland | UvA | PSV
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:10 schreef replay11nl het volgende:
FRANK SNOEKS ONTSLAGEN:
Frank Snoeks is naar aanleiding van vele hoorbare orgasmes en verheerlijking van Barcelona na de Champion League finale ontslagen. Op Twitter was hij trending topic, de tweets, veelal negatief, gingen vooral over zijn orgasmes en zijn witte vlekken op zn monitor waardoor hij, zoals zelf aangegeven, 5 seconden vertraging had op de beelden.
Dat ja, komt nog bij dat het een psv-supporter uit FRIESLAND is die in A'dam studeertquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
idd. fucking nep als mensen niet retweeten maar zelf posten
West-Friesland, mongol, dat is Noord Holland!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat ja, komt nog bij dat het een psv-supporter uit FRIESLAND is die in A'dam studeert
Wikipediaquote:# (huidig | vorige) 28 mei 2011 23:01 Trijnstel (Overleg | bijdragen) k (3.458 bytes) (Beveiligde "Frank Snoeks": Vandalisme ([edit=autoconfirmed] (vervalt op 29 mei 2011 om 21:01 (UTC)) [move=autoconfirmed] (vervalt op 29 mei 2011 om 21:01 (UTC))))
Oh jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
West-Friesland, mongol, dat is Noord Holland!
Teamworkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:11 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Haha ik had 'm als eerste gezet, vond die toevoeging van dat orgasme trouwens wel erg sterk
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:10 schreef replay11nl het volgende:
FRANK SNOEKS ONTSLAGEN:
Frank Snoeks is naar aanleiding van vele hoorbare orgasmes en verheerlijking van Barcelona na de Champion League finale ontslagen. Op Twitter was hij trending topic, de tweets, veelal negatief, gingen vooral over zijn orgasmes en zijn witte vlekken op zn monitor waardoor hij, zoals zelf aangegeven, 5 seconden vertraging had op de beelden.
Geen kameraad van mij, ruim m lekker op in Amsterdam.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat ja, komt nog bij dat het een psv-supporter uit FRIESLAND is die in A'dam studeert
Ik dacht vroeger dat er echt W-Friesland werd bedoeld.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
West-Friesland, mongol, dat is Noord Holland!
Doelpunt van Messi was wel supermooi, om kippenvel van te krijgen. Het is jammer dat veel Nederlanders cynisch zijn en dat niet kunnen waarderen. Ach, kleine burgers kosten 1 euro.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:10 schreef replay11nl het volgende:
FRANK SNOEKS ONTSLAGEN:
Klopt, ik heb het altijd al een loser gevonden. Ik denk dat hij de stress van de echt grote wedstrijden niet aan kan. Af en toe dook hij maar wat, denk aan het schot in de tweede helft die hij met zijn benen tegen houdt, terwijl hij genoeg overzicht heeft.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:09 schreef Pedroso het volgende:
Het was overigens vd Sar niet zijn beste wedstrijd, 2e goal was houdbaar (eigenlijk wel een blunder) en de eerste goal stond ie positioneel niet goed.
Hij was overigens niet de enige, bij Manchester waren er veel teveel niet aanwezig.
Moeten ze hem niet om laten flikkeren, want er zit geen deksel op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:16 schreef Kekster het volgende:
Frank Snoeks en Jeroen Grueter kunnen in 90 minuten de CL beker wel vol fappen denk ik zo.
is cum zwaarder dan water?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moeten ze hem niet om laten flikkeren, want er zit geen deksel op.
Afellay.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:18 schreef Geo3kant het volgende:
Affelaykampioen van Spanje, winnaar van CL.. super belangrijke assist in de halve final
![]()
Jij gaat het inderdaad nooit lerenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..].. elke keer, #care
hij is gewoon goed bezig
![]()
PSV niet, dat zijn een stelletje zoutzakken en individuen bij elkaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef replay11nl het volgende:
'Dit eftal is een team'
Elk elftal is een team, kankergladiool
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef replay11nl het volgende:
'Dit eftal is een team'
Ben t roerend met m eens.. in sommige teams zit totaal geen chemie, bij barca wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef replay11nl het volgende:
'Dit eftal is een team'
Wie nodigt er dan ook Ten Cate uit.. dan vraag je om dit gezeverquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef replay11nl het volgende:
'Dit eftal is een team'
Een man denkt zo, maar je mist natuurlijk de vrouwelijke ondertoon.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef replay11nl het volgende:
'Dit eftal is een team'
zinnen ?:Pquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:20 schreef Saekerhett het volgende:
Ten Cate heeft altijd moeite met zitten die te lang.
Ik moet nog steeds lachenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef replay11nl het volgende:
'Dit eftal is een team'
Zinnen is toch heel wat makkelijker te spellen dan Afellay ..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik heb gewoon überhaupt moeite met zinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |