Bedankt voor de link. Om een of andere reden blokkeert RTL de uitzendingen vanuit het buitenland. Compleet achterlijk met een Nederlandstalig programma, maar goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:01 schreef michaeld het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_Het_Nieuws_s2_a.mp4
ik ook verderquote:Op zondag 29 mei 2011 16:48 schreef RedGuy het volgende:
Ik erger me totaal niet aan Thomas Acda, vind dat ie het prima doet.
belgie, suriname, nederlandse antillenquote:Op zondag 29 mei 2011 16:50 schreef Cubeforc3 het volgende:
[..]
Bedankt voor de link. Om een of andere reden blokkeert RTL de uitzendingen vanuit het buitenland. Compleet achterlijk met een Nederlandstalig programma, maar goed.
Ah joh, laat gaan joh.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:51 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik ook verdermaar het zou zonde zijn wat betreft dat drankgebruik
Ik nooit hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 16:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Hadden jullie dan echt censuur verwacht?
Precies. Zolang het geld oplevert zal het ze jeuken.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De mensen die dat denken snappen er niks van, het enige dat RTL boeit zijn de kijkcijfers.
Het is geen geheim dat RTL4 een PVV-zender is...quote:Op zondag 29 mei 2011 16:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De mensen die dat denken snappen er niks van, het enige dat RTL boeit zijn de kijkcijfers.
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is geen geheim dat RTL4 een PVV-zender is...
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is geen geheim dat RTL4 een PVV-zender is...
Je achterban schofferen kost kijkcijfers
Ik heb het ook gemist maar ga het zeker terugkijkenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:44 schreef Adelante het volgende:
Was ie de moeite om te kijken? Heb gisteren gemist ivm finale CL.
geniet er nog maar van zo lang 't duurtquote:Op zondag 29 mei 2011 21:45 schreef Specularium het volgende:
Adelante, weet je dat ik jou een hele fijne mod vind?
[/nohomo]
dit is de tweede, zal wel op rtlgemist staan of niet?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:05 schreef Aalbers het volgende:
Zijn ergens de hele afleveringen terug te vinden? Dit is niet de eerste van het seizoen toch?
Ja, daar is hij terug te kijken. Volgens mij moet je het wel binnen een week doen, anders moet je een euro betalen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
dit is de tweede, zal wel op rtlgemist staan of niet?
Jeps, staan ze allebei op.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
dit is de tweede, zal wel op rtlgemist staan of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |