Tovenaar ook ja?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:22 schreef Cara het volgende:
[..]
Grueter was nog erger ja.. dat was gewoon "OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMHHHHHMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM OOOOOOOOOOOOHHOOOHOOOHOMMM MESSIIIII TOVENAARRRR
zonder grap dit
Insinueren dat ie steelt, racist.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik hoop wel dat Afellay nog een goaltje meepakt.
Zou goed kunnen... als je zn plofkop erbij zietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:23 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Wim Kieft haalt om de seconde zijn neus op. Soms denk ik dat hij een kilo coke heeft gesnoven voor elke uitzending
Wim Kieftquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:23 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Wim Kieft haalt om de seconde zijn neus op. Soms denk ik dat hij een kilo coke heeft gesnoven voor elke uitzending
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Insinueren dat ie steelt, racist.
Hij praat ook echt onverstaanbaar af en toe. Net alsof t een brombeer isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:23 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Beetje lief doen he?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij bent toch 80 of zo? Ben je Ajax zo snel al vergeten dan?
Wat doen Marokkanen danquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Insinueren dat ie steelt, racist.
Koop een taart en vier het.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Was ik vergeten suffie erbij te zetten?
Jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Was ik vergeten suffie erbij te zetten?
Te goed natuurlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom zet ie Afellay er niet in
Over El Ham gesproken, waar is BSBquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:26 schreef Stuurver het volgende:
Pep kan wel goed omgaan met de Marokkaanse cultuur.
Als El Hamdaoui zo gebruikt zou worden door Frank de Boer dan had hij de Boer al naar de keel gevlogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |