Het is ook over. ManU heeft verloren.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Snoeks praat alsof het de laatste minuut is.
Dat is toch geen team schatquote:
nos@barca.esquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat is het adres van de NOS, even een mailtje sturen
Bij nog een uur te spelen zei hij al "Man Utd heeft een wonder nodig om de 1-1 te scoren"quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:20 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het is ook over. ManU heeft verloren.
Gast, alsjeblieft zeg. Een bal niet kunnen aannemen heeft weinig te maken met de tegenstander.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, maar ze spelen niet tegen Fulham oid héMet deze wedstrijd is goed te zien als Manchester een betere tegenstander tegenover zich heeft.
het kan nog erger?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:21 schreef Gwunnik het volgende:
Gelukkig geen Grueter... die had deze wedstrijd al minimaal 3 orgasmes gehad
Daar heb je gelijk in jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Bij nog een uur te spelen zei hij al "Man Utd heeft een wonder nodig om de 1-1 te scoren"
hele paint voor niks gemaaktquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat Ibi niet mag meedoen?
Grueter was nog erger ja.. dat was gewoon "OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMHHHHHMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM OOOOOOOOOOOOHHOOOHOOOHOMMM MESSIIIII TOVENAARRRRquote:
Die interesseert zich alleen voor de eurootjes.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:22 schreef Falco het volgende:
Platini interesseert het allemaal geen reet.
89e minuut jonguhquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat Ibi niet mag meedoen?
zo ff YT aanslingerenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:22 schreef Cara het volgende:
[..]
Grueter was nog erger ja.. dat was gewoon "OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMHHHHHMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM OOOOOOOOOOOOHHOOOHOOOHOMMM MESSIIIII TOVENAARRRR
zonder grap dit
Hoezo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:20 schreef eight het volgende:
Snoeks wordt betaald door Barca, dat kan haast niet anders
Wim Kieft haalt om de seconde zijn neus op. Soms denk ik dat hij een kilo coke heeft gesnoven voor elke uitzendingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom Nederland geen goede commentatoren heeft. Ik bedoel, CL finale en je krijgt schelvis met Kieft, en snoeks.
De tering hé
Doe maar eigen goaltje danquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik hoop wel dat Afellay nog een goaltje meepakt.
Tovenaar ook ja?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:22 schreef Cara het volgende:
[..]
Grueter was nog erger ja.. dat was gewoon "OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMHHHHHMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM OOOOOOOOOOOOHHOOOHOOOHOMMM MESSIIIII TOVENAARRRR
zonder grap dit
Insinueren dat ie steelt, racist.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik hoop wel dat Afellay nog een goaltje meepakt.
Zou goed kunnen... als je zn plofkop erbij zietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:23 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Wim Kieft haalt om de seconde zijn neus op. Soms denk ik dat hij een kilo coke heeft gesnoven voor elke uitzending
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |