Volgens mij is hij nu wel in een goede bui hoor...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:11 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja 89e minuut, 85e als Pep in een goede bui is
Weer? Ajax is kampioen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:11 schreef Falco het volgende:
De hoge heren van VI krijgen weer eens gelijk.
Mijn handtekening krijgen zequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef n8n het volgende:
Is er al een petitiewebsite om snoeks weg te jagen?
Je zag die opluchting in zijn gezicht net na die derde goal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu wel in een goede bui hoor...
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[Vrouwenmodus]
Wel ZIELIG voor van de Sar
[/Vrouwenmodus]
Ik hoor hem amper. Ik negeer hem.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:12 schreef Pino112 het volgende:
Ergert niemand van de NOS aan die fucking Snoeks? Blijkbaar niet he?.
Misschien fapt iedereen daar op Messi.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:12 schreef Pino112 het volgende:
Snoeks valt mee hoor vergeleken met Grüterquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:12 schreef Pino112 het volgende:
Je weet dat ze voor Barca zijn hé?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:12 schreef Pino112 het volgende:
Ja Arsenal was beter dan ManU nu tegen Barca, maarja faalscheidsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zegt een vrouw
Arsenal had moeten winnen van Barca :n
Ook al krijgt hij geen kans, hij doet het toch.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef Joran-Joran het volgende:
Wat denken jullie, zou Frank Snoeks Messi pijpen als-ie de kans kreeg?
Nee, want ze zijn allemaal zo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:12 schreef Pino112 het volgende:
Tja, ManU wordt gewoon keihard geowned, ik kan er weinig anders van maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Iedereen gaat nu zeggen dat Barca zo geweldig speelde vandaag, en ze spelen ook wel goed. Maar dit is wel een van de slechtere wedstrijden van Man U. Hoe de spelers ook constant de bal van hun voeten laten tikken en buitenspel staan
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Arsenal was beter dan ManU nu tegen Barca, maarja faalscheids
Daar heeft hij nu een stijve inquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef OProg het volgende:
Ik zit als neutraal iemand te kijken en dan krijg ik ook nog steeds de zenuwen van Snoeks.
Zijn Messi- pyjama zal hij ook wel meegenomen hebben voor vanavond.
Het ene gaat vaak samen met het ander.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Iedereen gaat nu zeggen dat Barca zo geweldig speelde vandaag, en ze spelen ook wel goed. Maar dit is wel een van de slechtere wedstrijden van Man U. Hoe de spelers ook constant de bal van hun voeten laten tikken en buitenspel staan
Zou klasse zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef Wilskracht het volgende:
Misschien wil Van der Sar nog met Nederland naar Zuid America om in stijl afscheid te nemen.
Neequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef Wilskracht het volgende:
Misschien wil Van der Sar nog met Nederland naar Zuid America om in stijl afscheid te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |