Alsjeblieft niet zeg, die blessure wel maar winst voor Barca nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
85" Blessure kut Iniesta <----> Afellay
90" Afellay omhaal 2-1
beter wel dan de nieuwe vleugels aan weet ik veel wat voor vrouwenproductquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:32 schreef Stuurver het volgende:
Elke CL wedstrijd zie je die kankerreclame van bank of scotland
Overigens komt dat vooral door z'n stem, hij klinkt altijd zo zeikerigquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, die blessure wel maar winst voor Barca niet.
Van Hanegem, wat een vervelende personality is dat altijd
Ja en die kut doedelzakmuziek erbijquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:32 schreef Stuurver het volgende:
Uhhh... heel misschien omdat ze de sponsor zijn?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:32 schreef Stuurver het volgende:
belgische reclame dan maaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:34 schreef msnk het volgende:
Bij de belg zouden ze nu lullen. Niets geen reclame.
Hoor anders wel een belg lullen..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:34 schreef msnk het volgende:
Die faalhaas mistte de op maat gegeven bal van Villaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:33 schreef Geo3kant het volgende:
Messi, wat speelt hij toch weer goed he![]()
[ afbeelding ]
Vernieuwen om het vernieuwen. Beetje jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:32 schreef n8n het volgende:
Heineken die van "Biertje?" naar "Open Your World" gaat
Ja, maar daar praten ze met een onverstaanbaar irritant belgisch accent, dan liever reclamequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:34 schreef msnk het volgende:
Op maat gegevenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:34 schreef Wing het volgende:
[..]
Die faalhaas mistte de op maat gegeven bal van Villa
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:35 schreef Stuurver het volgende:
Heeft iemand een goede foto van messi waarop ik mij kan aftrekken? Wil eens weten hoe de commentator zich voelt
Zoals ik al zei..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:35 schreef alors het volgende:
Dat kind met dat te lange haar moet echt klappen!
quote:
hihi je zei autistquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:35 schreef Stuurver het volgende:
Zitten nu ook al autistische kinderen in KPN reclames
toekomstig fokkertje dat kindquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:35 schreef Stuurver het volgende:
Zitten nu ook al autistische kinderen in KPN reclames
Die pipo met onze pipa klappie klappie doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:35 schreef alors het volgende:
Dat kind met dat te lange haar moet echt klappen!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:35 schreef Stuurver het volgende:
Heeft iemand een goede foto van messi waarop ik mij kan aftrekken? Wil eens weten hoe de commentator zich voelt
Hij fapt op barca, en zeurt dat ze alleen nog maar zeggen dat het spannend is omdat man. ook een tegen goal heeft gemaaktquote:
wellicht komt snoeks er zo nog opquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
tutut, het is rust, tijd voor ditjes en datjes
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:37 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Bedankt, ik print die tweede uit en knip ik maradona weg.
Hij heeft zijn mond al open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doelpunt van Roonehquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:38 schreef Smoofie het volgende:
En nu over buitenspel, Marco zegt, een duim buitenspel, laat gaan joh. WIllem vindt het heel erg
Ik kan mij voorstellen dat je dit echt niet kan zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:38 schreef Smoofie het volgende:
En nu over buitenspel, Marco zegt, een duim buitenspel, laat gaan joh. WIllem vindt het heel erg
quote:3 min: A really bright start by Manchester United here. Hernandez is snapping away in the tackle, and nearly sets Rooney up on the edge of the area. But not quite: Pique is on hand to clear. Barcelona haven't managed to string anything together yet; they're not looking nervous, but much more of this high-tempo stuff from United, and they might do soon enough.
Ik snap ook niet waarom het steeds dezelfde zijn. Niemand zit te wachten op Henk Ten Cate en al helemaal niet op Youri Mulder.quote:
Jammer, ik wil ook van Basten zienquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:38 schreef Smoofie het volgende:
Grappig was dat idd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:38 schreef Smoofie het volgende:
Idd. WIllem is echt een Sad Panda.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Huilen over man u z'n goal omdat het buitenspel was. Ongeveer een halve centimeter. Van Hanegem met z'n Barca gefap
. Gewoon slecht verdedigt van Barca. Het is niet alsof ze op buitenspel speelde...
Alsjeblieft Kluivert niet zeg.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:39 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het steeds dezelfde zijn. Niemand zit te wachten op Henk Ten Cate en al helemaal niet op Youri Mulder.
Waarom niet elke keer wat anders. bv patrick kluivert ofzo
Altijd beter dan die hockey homo. Daar erger ik me pas aanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:39 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het steeds dezelfde zijn. Niemand zit te wachten op Henk Ten Cate en al helemaal niet op Youri Mulder.
Waarom niet elke keer wat anders. bv patrick kluivert ofzo
Henk was iig niet bij de cursus afstanden inschatten, met z'n halve meter buitenspelquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:39 schreef alors het volgende:
Ah Youri was bij de wedstrijdbespreking van ManU
Al het voetbal moet naar RTL 7quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:39 schreef Elusive het volgende:
champions league moet gewoon net als de Uefa naar RTL7
Als het heel stil is hoor ik hem nog in mijn hoofd afspelen.quote:
Nee ik zat idd net te denken van volgens mij moet iemand even een meetlat van een meter laten zien aan Henkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Henk was iig niet bij de cursus afstanden inschatten, met z'n halve meter buitenspel
Ja anders scheer je alle vrouwen even over 1 kamquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Die weet niet wat buitenspel is, ben je meteen van die discussie af inderdaad
Wat is buitenspel dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja anders scheer je alle vrouwen even over 1 kam
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Denken dat er op alle regels uitzonderingen bestaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
alle gamers kijken voetbal?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:41 schreef Eenskijken het volgende:
Modern Warfare 3 reclame op Ned 32 games in 1 blok.
Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
EN lelijk.quote:
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:40 schreef n8n het volgende:
[..]
maarre heeft messi nou nog met dat meisje?
Leg het dan eens uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
En lesbisch.quote:
hahaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Denken dat er op alle regels uitzonderingen bestaan.
MW2, BO, MW3 Het zijn/worden allemaal kut games. BF3 <3quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:41 schreef Eenskijken het volgende:
Modern Warfare 3 reclame op Ned 32 games in 1 blok.
Heb je het al gespeeld dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:40 schreef ProfessorAardappel het volgende:
Modern Warfare 3, bagger game..
modern warfarequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:41 schreef Elusive het volgende:
holy fuck call of duty
dat word weer 60 euro lappen voor een bout spel met een geil intro filmpje
PC Gamingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
MW2, BO, MW3 Het zijn/worden allemaal kut games. BF3 <3
CoD 4 was ook vet op de PCquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
modern warfarealleen cod 1 en 2 waren leuk. daarna kut
Yolanthe die weet wel hoe te ballen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dont do drugs,Mkaaayy?
quote:
MW kopen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:41 schreef Elusive het volgende:
holy fuck call of duty
dat word weer 60 euro lappen voor een bout spel met een geil intro filmpje
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
MW2, BO, MW3 Het zijn/worden allemaal kut games. BF3 <3
Mijn vader was machinist maar ik kende niet de hele dienstregeling.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap je het zelf niet? Mijn vader was scheidsrechter, dus ik weet ALLE regels
Jij ging ook niet mee naar zijn werk zeker? Ik welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn vader was machinist maar ik kende niet de hele dienstregeling.
Dat betekend niet dat je een goede analist bentquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap je het zelf niet? Mijn vader was scheidsrechter, dus ik weet ALLE regels
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn vader was machinist maar ik kende niet de hele dienstregeling.
Heb weleens voorin de cabine gezeten toen ik klein was, maar ik leerdequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ging ook niet mee naar zijn werk zeker? Ik wel
Precies en dan ook nog met steady aim..quote:
DAAR heb je helemaal gelijk in. Maar geldt ook voor mannen, sommige ouwehoeren een beetje TE veel, ik hoef niet te weten wanneer iemand zijn hond jarig is of wat zijn favoriete kleur is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat je een goede analist bent
Zijn gewoon kutSpanjolen, die zijn altijd te laatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:44 schreef Eenskijken het volgende:
barca komt later, om de tegenstander te imponeren. hebben ze van real gejat.
counter strike 1.6quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:44 schreef Elusive het volgende:
jaja leuk hoor BF en Cod
maar niks gaat boven Unreal Tournament 99
wie is er niet groot gebracht op ctf-face en deck16
Wat een bazenpa heb je dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:45 schreef n8n het volgende:
Keen![]()
Mijn vader die Commander Keen imiteert op de dag dat ik mijn vriendin voor het eerst mee naar huis neem
Quake en duke nukemquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:44 schreef Elusive het volgende:
jaja leuk hoor BF en Cod
maar niks gaat boven Unreal Tournament 99
wie is er niet groot gebracht op ctf-face en deck16
Ik zit daar een beetje over in twijfel, teveel koffietijdinfo is nooit leuk maar ik hoefquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
DAAR heb je helemaal gelijk in. Maar geldt ook voor mannen, sommige ouwehoeren een beetje TE veel, ik hoef niet te weten wanneer iemand zijn hond jarig is of wat zijn favoriete kleur is.
Ik zit nog steeds te wachten op games die de fleshlight ondersteunenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Nog 2 weekjes dan laat Nintendo de nieuwe Wii zien, ben wel benieuwd hoor
TETEN ??? WAAAR?!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:46 schreef msnk het volgende:
Er zijn tieten gepost in dit topic en zij hebben het over First Person Shooters.
goed puntquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:46 schreef msnk het volgende:
Er zijn tieten gepost in dit topic en zij hebben het over First Person Shooters.
quote:
quote:
Ik praat niet over vrouwen waar Messi overheen is gegaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:46 schreef msnk het volgende:
Ik heb er zelf ook twee dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:46 schreef msnk het volgende:
echt heh.... waarom bestaat dat niet...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:46 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op games die de fleshlight ondersteunen
Messiiiiiiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hahh mesi fapper ohohohohoho barcelona fapper hahah![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:46 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op games die de fleshlight ondersteunen
Ja herr Happel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:47 schreef Happel het volgende:
Voetbal is weer begonnen, gelieve het daar ook weer over te hebben.
jezus wtfquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef Stuurver het volgende:
Zou Busquets Shakira droog anaal mogen nemen als hij de CL wint?
Het was toch Piquéquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef Stuurver het volgende:
Zou Busquets Shakira droog anaal mogen nemen als hij de CL wint?
I knoooooowquote:
hihiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Busquets valt dan om en gaat janken .
quote:
Ongetwijfeld..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:49 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja Pique bedoel ik
Maar zou hij dat dan mogen denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hup manu
Busquets kan een trap in zn ballen krijgen, Pique zou ik nog wel overwegenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]hahahaha. Zou jij dat toelaten als Busquets de CL wint?
Zie je zelfs bij het basketbal nietquote:
Zelfs ik zou Pique doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Busquets kan een trap in zn ballen krijgen, Pique zou ik nog wel overwegen
Ok.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Busquets kan een trap in zn ballen krijgen, Pique zou ik nog wel overwegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Vraag me af hoe ver Ajax in de CL zal komen met nieuwe spelers zoals Janssen en Boerrighter en Eriksen die steeds beter wordtquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:51 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ver Ajax in de CL zal komen met nieuwe spelers zoals Janssen en Boerrighter en Eriksen die steeds beter wordt
Met een héél gunstige loting, kwart finale max.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:51 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ver Ajax in de CL zal komen met nieuwe spelers zoals Janssen en Boerrighter en Eriksen die steeds beter wordt
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:52 schreef msnk het volgende:
[..]Vreemde vraag dit. Ze gaan winnen natuurlijk
niet ver. janssen en erikson stellen NIETS voor in champions league.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:51 schreef Stuurver het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Alle bootnegers het water uit! Snel Smoofie!
Ja. Ik ga morgen ook kijken, Copa Amsterdamquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:53 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
even eerlijk: houd je wel van voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |