wellicht komt snoeks er zo nog opquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
tutut, het is rust, tijd voor ditjes en datjes
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:37 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Bedankt, ik print die tweede uit en knip ik maradona weg.
Hij heeft zijn mond al open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doelpunt van Roonehquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:38 schreef Smoofie het volgende:
En nu over buitenspel, Marco zegt, een duim buitenspel, laat gaan joh. WIllem vindt het heel erg
Ik kan mij voorstellen dat je dit echt niet kan zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:38 schreef Smoofie het volgende:
En nu over buitenspel, Marco zegt, een duim buitenspel, laat gaan joh. WIllem vindt het heel erg
quote:3 min: A really bright start by Manchester United here. Hernandez is snapping away in the tackle, and nearly sets Rooney up on the edge of the area. But not quite: Pique is on hand to clear. Barcelona haven't managed to string anything together yet; they're not looking nervous, but much more of this high-tempo stuff from United, and they might do soon enough.
Ik snap ook niet waarom het steeds dezelfde zijn. Niemand zit te wachten op Henk Ten Cate en al helemaal niet op Youri Mulder.quote:
Jammer, ik wil ook van Basten zienquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:38 schreef Smoofie het volgende:
Grappig was dat idd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:38 schreef Smoofie het volgende:
Idd. WIllem is echt een Sad Panda.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Huilen over man u z'n goal omdat het buitenspel was. Ongeveer een halve centimeter. Van Hanegem met z'n Barca gefap
. Gewoon slecht verdedigt van Barca. Het is niet alsof ze op buitenspel speelde...
Alsjeblieft Kluivert niet zeg.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:39 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het steeds dezelfde zijn. Niemand zit te wachten op Henk Ten Cate en al helemaal niet op Youri Mulder.
Waarom niet elke keer wat anders. bv patrick kluivert ofzo
Altijd beter dan die hockey homo. Daar erger ik me pas aanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:39 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het steeds dezelfde zijn. Niemand zit te wachten op Henk Ten Cate en al helemaal niet op Youri Mulder.
Waarom niet elke keer wat anders. bv patrick kluivert ofzo
Henk was iig niet bij de cursus afstanden inschatten, met z'n halve meter buitenspelquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:39 schreef alors het volgende:
Ah Youri was bij de wedstrijdbespreking van ManU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |