Ja aan de Copernicus volgens mij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ligt eraan welk type huis qua prijs.
Ik ben woonachtig in het prachtige centrum van Delft en ik was woonachtig in het pittoreske dorpje Hedikhuizen.quote:
Ik leef tenminste niet in een stad vol paupers.quote:
Daar heb je er een paar die belachelijk duur zijn, maar de rest is wel betaalbaar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:12 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Ja aan de Copernicus volgens mij.
Maar ziet er wel goed uit, nu de rest van de buurt nog
Ben je verhuisd uit Delft dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik leef tenminste niet in een stad vol paupers.
Nee, ik woon niet in Den bosch.quote:
Boven de ¤750 volgens mij... en hij reist veel met de trein. Dus dat scheelt ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar heb je er een paar die belachelijk duur zijn, maar de rest is wel betaalbaar.
True, maar het gebrek aan paupers staat gelijk aan het gebrek aan vrouwen in delft.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik leef tenminste niet in een stad vol paupers.
Netto 816quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:50 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Boven de ¤750 volgens mij... en hij reist veel met de trein. Dus dat scheelt ook
Leven in een stad zonder paupers, feesten in een stad met chicks.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True, maar het gebrek aan paupers staat gelijk aan het gebrek aan vrouwen in delft.
Dus het is maar wat je er voor op wil offeren
Dus je feest ook al buiten Delft? Of tellen de Aziatische mannelijke studenten met jurkjes ook als chicks?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:04 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Leven in een stad zonder paupers, feesten in een stad met chicks.
Dat bedoelde ik inderdaad ja. Als je in Delft woont heb je uitstekende verbindingen naar steden die werkelijk vol met vrouwen zitten.quote:
quote:
ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Via mn mobiel zie ik zo'n kat met een bril.
Las net wel dat ze aan het vernieuwen zijn ofzo.
hahahahahahahahhaquote:Op donderdag 2 juni 2011 06:29 schreef VulpesVulpes het volgende:
Pff niet grappig om s ochtends wakker te worden door mensen die terugkomen van het uitgaan.. vooral als je vroeg op móet voor je werk.. sommige snappen dat niet
Jaloers zijn is een bitchquote:Op donderdag 2 juni 2011 06:29 schreef VulpesVulpes het volgende:
Pff niet grappig om s ochtends wakker te worden door mensen die terugkomen van het uitgaan.. vooral als je vroeg op móet voor je werk.. sommige snappen dat niet
hmm???quote:
Ik kan heel veel dingen bedenken eigenlijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 06:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
ik heb net een bazenfeestje gehad
5 euro, onbeperkt zuipen, wat wil je nog meer.
Net als Ceased kan ik heel veel dingen bedenkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 06:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
ik heb net een bazenfeestje gehad
5 euro, onbeperkt zuipen, wat wil je nog meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |