hahahahahahahahhaquote:Op donderdag 2 juni 2011 06:29 schreef VulpesVulpes het volgende:
Pff niet grappig om s ochtends wakker te worden door mensen die terugkomen van het uitgaan.. vooral als je vroeg op móet voor je werk.. sommige snappen dat niet

Jaloers zijn is een bitchquote:Op donderdag 2 juni 2011 06:29 schreef VulpesVulpes het volgende:
Pff niet grappig om s ochtends wakker te worden door mensen die terugkomen van het uitgaan.. vooral als je vroeg op móet voor je werk.. sommige snappen dat niet

hmm???quote:

Ik kan heel veel dingen bedenken eigenlijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 06:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
ik heb net een bazenfeestje gehad
5 euro, onbeperkt zuipen, wat wil je nog meer.

Net als Ceased kan ik heel veel dingen bedenkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 06:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

quote:Op donderdag 2 juni 2011 06:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
KK, wil je niet meer zo hard typen?! Je maakte VV wakkerquote:Op donderdag 2 juni 2011 06:29 schreef VulpesVulpes het volgende:

Wel knap dat je dat vanaf de Rompert kan zien.quote:Fietser grist portemonnee uit handen van vrouw
DEN BOSCH - Een 27-jarige vrouw uit Den Bosch is woensdagmiddag bij de Bossche Rompertpassage op straat beroofd van haar portemonnee.
Ze liep met een tas met boodschappen en haar portemonnee in haar hand naar buiten de parkeerplaats op aan de zijde van de C1000. Toen haar tas scheurde bukte zij om de spullen op te rapen. Een fietser griste de portemonnee uit haar hand en reed weg in de richting van de Kooikersweg. Hij was donderdag nog niet achterhaald. De politie zoekt getuigen.

Wa's da?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:27 schreef Hippe_Student het volgende:
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, zero..
Keep the frequency clear.
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM

hahahahaquote:

Haha, de ST-theme songquote:

Waar ga je op kamers?quote:

Geen idee, ergens waar het chill is, volgende maand zoeken naar kamer als ik een green light van het St Joost heb.quote:

Lekker heurquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Wejooo nog een uur en dan heb ik vakantie tot september.![]()

Oh nice!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Wejooo nog een uur en dan heb ik vakantie tot september.![]()

Wacht maar dadelijk zit je hier op kamers en dan wil je niet meer terug.quote:

Welke hood moet ik dan zittenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wacht maar dadelijk zit je hier op kamers en dan wil je niet meer terug.

HINTHAMquote:

Ja.quote:

Doe nou maar alsofquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Net alsof fokkers naar buiten durven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |