hahahahahahahahhaquote:Op donderdag 2 juni 2011 06:29 schreef VulpesVulpes het volgende:
Pff niet grappig om s ochtends wakker te worden door mensen die terugkomen van het uitgaan.. vooral als je vroeg op móet voor je werk.. sommige snappen dat niet
Jaloers zijn is een bitchquote:Op donderdag 2 juni 2011 06:29 schreef VulpesVulpes het volgende:
Pff niet grappig om s ochtends wakker te worden door mensen die terugkomen van het uitgaan.. vooral als je vroeg op móet voor je werk.. sommige snappen dat niet
hmm???quote:
Ik kan heel veel dingen bedenken eigenlijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 06:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
ik heb net een bazenfeestje gehad
5 euro, onbeperkt zuipen, wat wil je nog meer.
Net als Ceased kan ik heel veel dingen bedenkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 06:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 06:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
KK, wil je niet meer zo hard typen?! Je maakte VV wakkerquote:Op donderdag 2 juni 2011 06:29 schreef VulpesVulpes het volgende:
Wel knap dat je dat vanaf de Rompert kan zien.quote:Fietser grist portemonnee uit handen van vrouw
DEN BOSCH - Een 27-jarige vrouw uit Den Bosch is woensdagmiddag bij de Bossche Rompertpassage op straat beroofd van haar portemonnee.
Ze liep met een tas met boodschappen en haar portemonnee in haar hand naar buiten de parkeerplaats op aan de zijde van de C1000. Toen haar tas scheurde bukte zij om de spullen op te rapen. Een fietser griste de portemonnee uit haar hand en reed weg in de richting van de Kooikersweg. Hij was donderdag nog niet achterhaald. De politie zoekt getuigen.
Wa's da?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:27 schreef Hippe_Student het volgende:
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, zero..
Keep the frequency clear.
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM
hahahahaquote:
Haha, de ST-theme songquote:
Waar ga je op kamers?quote:
Geen idee, ergens waar het chill is, volgende maand zoeken naar kamer als ik een green light van het St Joost heb.quote:
Lekker heurquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Wejooo nog een uur en dan heb ik vakantie tot september.![]()
Oh nice!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Wejooo nog een uur en dan heb ik vakantie tot september.![]()
Wacht maar dadelijk zit je hier op kamers en dan wil je niet meer terug.quote:
Welke hood moet ik dan zittenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wacht maar dadelijk zit je hier op kamers en dan wil je niet meer terug.
HINTHAMquote:
Ja.quote:
Doe nou maar alsofquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Net alsof fokkers naar buiten durven.
Graafsewijk jonguhquote:
Dat mag. Daar woont een bizar lekker wijf van m'n ouwe school dus dat is goed.quote:
Die Maaike ofzo?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:41 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat mag. Daar woont een bizar lekker wijf van m'n ouwe school dus dat is goed.
Zeker weten.quote:
O die vond ik dus 3x niksquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:59 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Zeker weten.
En ze heeft ook nog eens 2 lekkere zusjes.
Ja maar jij geilde ook op een chick met een unibrow.quote:
Huh wie?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:07 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ja maar jij geilde ook op een chick met een unibrow.
Ja die uit haarsteeg.quote:
Haar een unibrow noemenquote:
quote:
Would you like to dancy dance?quote:
quote:
Ga ik nog zeker kijkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:17 schreef BarrieButsers het volgende:
The Hangover deel 2 is facking vet.
Jep. Heb je deel een al gezien?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga ik nog zeker kijkenBen je in de bios geweest?
Deel een was awesome. Met wie ben je gegaan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jep. Heb je deel een al gezien?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Deel een was awesome. Met wie ben je gegaan?Je vriendje?!
![]()
_! Nee, maar was wel leuk dus?
Haha kom het eerste deel maar een keer kijkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja was echt vet. Ben nu benieuwd naar het eerste deel.Zo'n vrijgezellenfeest als daar wil ik ook later.
Wat gebeurde er dan in deel een?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha kom het eerste deel maar een keer kijkenDie is echt vet.
Ik denk ongeveer hetzelfde. Ook een vrijgezellenfeest waar het uit de hand liepquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan in deel een?
Oh..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer hetzelfde. Ook een vrijgezellenfeest waar het uit de hand liep
Wel goed verzonnenquote:
Precies hetzelfde ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer hetzelfde. Ook een vrijgezellenfeest waar het uit de hand liep
Jij wil op je vrijgezellenfeestquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo'n vrijgezellenfeest als daar wil ik ook later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
Dat sowieso.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:16 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Jij wil op je vrijgezellenfeestNiet alleen dan hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wil![]()
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ahh oke, ik kan je in dat geval wel helpen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat sowieso.
[..]
Niet alleen dan hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ahh oke, ik kan je in dat geval wel helpen.Dat laat ik alleen door shemales doen. Vooral de combinatie van tieten en een lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Over een jaartje heb ik wss wel manboobies dus dan kan het wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat laat ik alleen door shemales doen. Vooral de combinatie van tieten en een lul.
Show me your premature tittiesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:26 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Over een jaartje heb ik wss wel manboobies dus dan kan het wel.
Hoezo datquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:26 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Over een jaartje heb ik wss wel manboobies dus dan kan het wel.
Het studentenleven is letterlijk en figuurlijk zwaar.quote:
KK's lunchquote:
quote:
Je had moeten zeggen dat tie meer op KK's neus leek.quote:
Jij zegt het nu toch? We vullen elkaar aan qua humorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen dat tie meer op KK's neus leek.
Jij weet het goed hoe zijn neus eruit ziet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij zegt het nu toch? We vullen elkaar aan qua humor
One team, one job, one love jwzquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij weet het goed hoe zijn neus eruit ziet.
Ja ja een team, een taak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |