Gebruik je een bepalde code? Ik zie steeds alleen maar ** als je iets typt?quote:
ik durf niet direct in te gaan op je opmerkingen (want je doet het expresquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gebruik je een bepalde code? Ik zie steeds alleen maar ** als je iets typt?
Ik vermoed dat er aan een ander soort ballen gedacht wordtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe maar, het zijn andere ballen dan voorheen volgens de NOS, maar is het niet juist beter als Nadal er weer uren over doet zodat jij hem langer kan zien?![]()
daar heb je wel een punt jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe maar, het zijn andere ballen dan voorheen volgens de NOS, maar is het niet juist beter als Nadal er weer uren over doet zodat jij hem langer kan zien?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
Het is een moeilijke code, want zelfs voor een ethisch hacker als ikzelf is hij niet te kraken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik durf niet direct in te gaan op je opmerkingen (want je doet het expres) dus ik codeer het maar.
**** **** ******** ***** ******, ****?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik durf niet direct in te gaan op je opmerkingen (want je doet het expres) dus ik codeer het maar.
Hij typt wss znn wachtwoord van fok, dan krijgen anderen alleen sterretjes te zienquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gebruik je een bepalde code? Ik zie steeds alleen maar ** als je iets typt?
Ja niet zijn eigen ballen.... hehequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er aan een ander soort ballen gedacht wordt
Seppuku.quote:
zo'n ernstige blessure?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:54 schreef Norrage het volgende:
Beweegt toch nog best aardig Murray...maar als ie dit al wint wordt het sowieso volgende ronde opgave...
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:53 schreef alors het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt ja
even in spoiler omdat ie zo slecht isIk hoop regelmatig op een driesetter bij vrouwenpartijen, dan zie ik ze langer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oke. Ik dacht al... Het zag er zo knullig uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verstapte zich, gewoon het enkeltje om.
Hij liep de eerste game na de enkelverstapping echt heel erg pijnlijk over de baan, en die enkel is echt megadik, en ik weet uit ervaring hoe erg dat kan zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |