Kunnen ze deze hier dan niet in een sloot gooien in een vuilniszak?quote:
Tv geluid nu op lager pitje?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
Even zonnebrand in m'n oren smeren.
Ik heb trouwens afgelopen maandag m'n linkeroor uit laten spuiten. Wat een sensatie was dat.
Goed van je! Een openbaring daarna toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
Ik heb trouwens afgelopen maandag m'n linkeroor uit laten spuiten. Wat een sensatie was dat.
Je hoort weer?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
Ik moet ook weer eens. Duiken en zoutquote:
Je had de dokter moeten vragen om je oren vol te stoppen.quote:
Het is een complot!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ja joepie de tallers in beeld en weer donkere achtergrond
Ja maar jullie zien ze wel, ik ben blindquote:
Ja! Ik dacht dat is in een keer PSSSSSST keihard een straal in je oor maar het is gewoon alsof er een grote draaikolk naar binnendringt tot het punt dat je denkt dat je trommelvlies eraan gaat. Wel een aantal keer duizelig geweest sindsdien, en wat beursigheidjes. Het was bizar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed van je! Een openbaring daarna toch?
Graag gedaan. Alles voor een goedhorende Cee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja! Ik dacht dat is in een keer PSSSSSST keihard een straal in je oor maar het is gewoon alsof er een grote draaikolk naar binnendringt tot het punt dat je denkt dat je trommelvlies eraan gaat. Wel een aantal keer duizelig geweest sindsdien, en wat beursigheidjes. Het was bizar.
Maarrrr: in een keer van m'n dofheid in m'n oor af! Dus bedankt voor de geruststelling vorige week!
Nee, dat is Ed.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jullie zien ze wel, ik ben blind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |