Goed letten op een groen jasje met witte mouwen... maar dat is ook het enige dat ik gezien heb!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jullie zien ze wel, ik ben blind
Ik merkte het vooral in de auto, mijn radio stond keihard!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja! Ik dacht dat is in een keer PSSSSSST keihard een straal in je oor maar het is gewoon alsof er een grote draaikolk naar binnendringt tot het punt dat je denkt dat je trommelvlies eraan gaat. Wel een aantal keer duizelig geweest sindsdien, en wat beursigheidjes. Het was bizar.
Maarrrr: in een keer van m'n dofheid in m'n oor af! Dus bedankt voor de geruststelling vorige week!
Ik vond het heerlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja! Ik dacht dat is in een keer PSSSSSST keihard een straal in je oor maar het is gewoon alsof er een grote draaikolk naar binnendringt tot het punt dat je denkt dat je trommelvlies eraan gaat. Wel een aantal keer duizelig geweest sindsdien, en wat beursigheidjes. Het was bizar.
Maarrrr: in een keer van m'n dofheid in m'n oor af! Dus bedankt voor de geruststelling vorige week!
Denk dat ze gaydarland bedoelde.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef Balisto het volgende:
Jordy de beste zanger van Nederland
Lieve, seniele Angela toch.
Of beste Jordy, want die andere van zijn toverbal was ietsje slechter!quote:
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Graag gedaan. Alles voor een goedhorende Cee.
Ik geef de voorste rij alvast een dweilquote:
Met de heel ervaren Krystl. Met een hitje!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:20 schreef Cee het volgende:
Voor dit festival zijn de aanhalingstekens uitgevonden.
wie is ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jahaaa, Kristl heeft heel veel ervaring. Een half jaar geleden had nog nooit iemand van haar gehoord.
Ik moet er spontaan van gaan plassen. Op zijn hoofd!quote:
je bent spreekbuis voor c_a denk ik?quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:22 schreef Cee het volgende:
Kan je je oren ook weer in laten spuiten? Goddamn.
Dan is ie niet gay!quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:22 schreef Cee het volgende:
Kan je je oren ook weer in laten spuiten? Goddamn.
Meisjes, c_a en de moeder van Angela.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Die jongen moet het echt hebben van zijn schattige snuitje waardoor meisjes stemmen
Zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |