Je ziet nu steeds dezelfde mensen langskomen in alle shows. Ergerlijk. Of doe verschillende dingen. Net als dansen en zingen is net even wat anders, maar niet zang, na zang, na zang, na zang....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk is één talentenjacht per 2 of 3 jaar wel meer dan genoeg.
Leuker? No wayquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat komt ook nog. Is misschien leuker, wat Pisces zegtom te lachen. Dit is meer om te huilen.
Ik heb het vorig jaar pas voor het eerst gezien maar vond het verrassend leuk. Lekker afwisselend en idd behoorlijk grappig (al moest ik huilen toen dat jongetje z'n eerste auditie deedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat komt ook nog. Is misschien leuker, wat Pisces zegtom te lachen. Dit is meer om te huilen.
Tja... wat moet dat dan worden. Alhoewel ik Geer toch wel lachen vind. Bij de aankondiging dat Goor ging stoppen bleef hij continu "rot" opmerkingen geven,maar ik moest lachen...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar of er meer mensen komen
Oh de toppers joepie
Ik kijk vanwege de grappige deelnemers, ik lig af en toe echt in een deuk. Wat sommige mensen doen daarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuker? No way
Daar moet je me voor betalen, want dat kijk ik écht niet
Een halo komt door de zon!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |