Toevallig daar stond ik ook! Wel net buiten de tent welliswaar maar je stond er wel makkelijk en gezellig vond ik !quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:09 schreef dubidub het volgende:
gister was prima. Stond achteraan op het wilhelminaplein, was er alleen pas om 11 u
ur. Vanavond maar wat eerder gaan
Trieste lui.. Haagies v.s. WL-ers.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:08 schreef dubidub het volgende:
wtf was dat gisternacht bij de naald?
Over de zakkenrollers klopt, heb in 3 á 4 dagen tijd veel reacties gehoord van mensen die zonder portemonnee thuis kwamen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
http://westlanders.nu/ind(...)-van-westlandreunie-
Bla...
Wel is vrijdagavond na afloop een jongen door drie Polen mishandeld zo heeft een getuige gemeld en zijn er zakkenrollers actief geweest. 'Maar dat staat los van de relschoppers en de wild west verhalen die momenteel de ronde doen,' zo laat de politie weten.
Jup.. een rodequote:Op maandag 15 augustus 2011 20:51 schreef PieterBas het volgende:
Iemand die luchtballon nog boven het Westland zien zweven ?
Zag het tijdens het hardlopen. De wos had er nog een nieuwsbericht over op de website. Het is dus echt komkommertijd.quote:
quote:In het Westland zijn in de afgelopen twee maanden meer dan duizend pinpassen geskimd. Het kopiëren van de pinpassen gebeurde bij onbemande tankstations en in winkels.
Dit meldt Omroep West na berichtgeving door de lokale Westlandse zender WOS.
De meeste gedupeerden constateerden dat hun gegevens waren gestolen, doordat hun pinpas 'leeg' bleek bij een kassa, of dat zij afschrijvingen uit verre landen binnen kregen.
De gestolen bedragen worden geheel of grotendeels door de banken vergoed.
(ANP/Redactie)
Ik heb van veel lui gehoord dat het nog aardig zwaar is ook, en laat mijn conditie nou gewoon ronduit bagger zijn. Kijken of ik überhaupt de finish haalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe mee met de Drekrees!
Door slootjes en 25 kilo extra gewicht aan bagger en water, succes!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je hebt anderhalf uur voor 4 km. Dat moet lukken toch?
Dat is toch een week geleden gebeurt? Volgens mij bij die onbemande pompstations waar zij hun slag slaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:17 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook gehoord ja..
Je moet dan ook hulp regelen. En voetbalschoenen aan doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef Creatix het volgende:
[..]
Door slootjes en 25 kilo extra gewicht aan bagger en water, succes!
dat verbaast me niksquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe mee met de Drekrees!
Ik ben voorspelbaar in mijn onvoorspelbaarheid.quote:
Den Haag Hooligansquote:
Dat die ballentent nog bestaat joh..quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef Bluurgh het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat reclame maken voor de eventueel geinteresseerde Westlander
Ten tijde van de opening van het topic zo'n beetje overal. Nu volgens mij nog beetje op de naaldwijkse weg.quote:
Die 3 in 1 combo-breakerquote:Op zondag 4 september 2011 22:32 schreef Bootje84 het volgende:
dood aan kabelfoon met hun nieuwe kutreclame
Nee, die op TV waarbij je je TV gelijk flink zachter moet zetten omdat het veel harder is opgenomenquote:
Je mag nu de reclame code commissie daarvoor bellen, per 1-9 mag dat namelijk niet meer..quote:Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, die op TV waarbij je je TV gelijk flink zachter moet zetten omdat het veel harder is opgenomen
Zag hem ook twee keer over het sportpark hoge bomen vliegen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:45 schreef dubidub het volgende:
wtf deed die chinook rond kwart over 7 boven mijn woonwijk? Vloog weg richting Pijletuinen...
Noesquote:Gemeente Westland moet flink gaan bezuinigen
Maandag 03 Oktober 2011 15:21
AfdrukkenE-mail
‘s Gravenzande 03.10.2011 – Maandagochtend waren een aantal raadsleden en de pers op uitnodiging van het College naar het gemeentehuis in ’s Gravenzande gekomen om de bezuinigingsplannen van de coalitie gepresenteerd te krijgen.
De gemeente Westland staat aan de vooravond van ‘zware bezuinigingen en ingrijpende maatregelen’ zo startte burgemeester van der Tak vanochtend vroeg zijn betoog voor de meerjarige bezuinigingen van 2012 tot 2015. 'Om de balans op orde te krijgen en te houden zal de gemeente een stap terug moeten doen.'
En die bezuinigingen gaat iedereen merken in zijn portemonee. Op een jaarlijkse uitgavenpatroon die de gemeente Westland heeft van 224 miljoen moet jaarlijks 19 miljoen worden bezuinigd wat oploopt met 7 miljoen tot 26 miljoen in 2015.
Een greep uit de meest voor het oog springende maatregelen zijn onder meer; De woonlasten die zullen gaan stijgen met het inflatiepercentage.
Het rioolrecht zal gaan stijgen. Omdat de kosten van vernieuwing van het oude rioolsysteem stukken hoger liggen dan de lasten die de burgers gezamenlijk betalen is de reservepot als het zo doorgaat binnen 4 tot 5 jaar leeg. Daarom zullen die lasten bij woningen met 2% stijgen en bij niet woningen met 10%.
De hondenbelasting die een paar jaar geleden was afgeschaft gaat weer terugkomen. Zo hoopt de gemeente 400.000 euro jaarlijks te cashen. Ook zijn er plannen om in de dorpskernen betaald parkeren te gaan realiseren. Waar precies is nog niet duidelijk.
In 2016 gaan twee zwembaden definitief dicht. Het gaat om de Hoge Bomen in Naaldwijk en de Waterman in Wateringen. De Maesmunde, de Boetselaer en Vreeloo blijven wel open.
En als laatste komen er bezuinigingen bij de bibliotheken ter hoogte van een bedrag van 150.000 euro. Of er vestigingen in het Westland moeten sluiten kon wethouder Weverling nog niet bevestigen. Er moet nog gekeken worden op welke wijze men dat het beste kan doen.
Nieuwe plannen gemeentehuis
Behalve bezuinigingen zijn er wel een aantal plannen die wel doorgang zullen vinden. De meest voor de hand liggende is de bouw van een nieuw gemeentehuis. Volgens wethouder Bogaart lopen de kosten van de huidige gebouwen op en 'moet er wat gebeuren.' Begin 2012 moeten de plannen hiervoor rond zijn. De kosten voor dit gemeentehuis zullen niet hoger liggen dan de huidige lasten. Uiterlijk 1 januari 2016 moet de bouw van het nieuwe gemeentehuis gaan beginnen.
Meer details over de bezuinigingen maar ook over de plannen die het College wel wil doorvoeren zijn te vinden op de gemeentelijke website.
Effe terughaten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:04 schreef ThaRooP het volgende:
Er is iemand niet zo trots op het Westland:
Wonen in het Westland
Die zag ik vanmiddag op de trailert.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:53 schreef Bootje84 het volgende:
Pimp my ride goes De Lier
http://regio15.nl/actueel(...)gewond-na-aanrijding
Ik zocht 'm ook pas, nadat ik een nieuwsbericht op de WOS had gelezen. Kon 'm niet meer vindenquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef 67Impala het volgende:
Dit topic was verdwenen uit MyAT, wordt weer een acht maanden topic
Will do sir!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:43 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zocht 'm ook pas, nadat ik een nieuwsbericht op de WOS had gelezen. Kon 'm niet meer vinden.
Ik zit weer in Litouwen (net als deze zomer) dus ik mis een beetje mijn lokale roddeltopic over dronken tieners die vuige streken op het Poeldijkse Pad uithalen, mijn wekelijkse portie Sjaak van der Tak en meer van dat soort dingen. Houdt dit topic in leven aub.
Mn oude school!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:44 schreef 67Impala het volgende:
Scheikunde lokaal ISW Sweelincklaan in de fik! Bende boven mijn huis in de zin van heli's , hoop brandweerwagens en zulks. Paniek paniek paniek
Nee beetje bende, er werd door politiehelicopters als een gestapo gesproken dat de ramen en deuren dicht moesten blijven i.v.m. chemische stoffen o.i.d. Nu reed ik er vanochtend langs en er was weinig te zien. Maar goed het was wel even sensatie gisterenquote:Op vrijdag 16 december 2011 04:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mn oude school!
Is het een beetje een bende of heel erg een bende?
Ik vroeg mij al af.. waarom die helikopters? Maar goed volgens mij waren er niet viel scholieren er rouwig om.. Een lang weekendje extraquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:47 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Nee beetje bende, er werd door politiehelicopters als een gestapo gesproken dat de ramen en deuren dicht moesten blijven i.v.m. chemische stoffen o.i.d. Nu reed ik er vanochtend langs en er was weinig te zien. Maar goed het was wel even sensatie gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |