En we zijn weer terug.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:07 schreef dubidub het volgende:
Ik mag nog een dag of 14 wachten om eindelijk weer naar 't Westland terug te komenBradelier en Naaldwijkse feestweek tijdens m'n verlof
.
Ben ik jou nou tegen gekomen op PZ?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:13 schreef WLproxy het volgende:
Bulgarije vorig jaar geweest, erg toffe vakantie gehad ook. Dit jaar Albufeira was ook weer zeer geslaagd. Erg veel Westlanders tegen gekomen, uiteindelijk sta je dan met 30 Westlanders in de bar mee te blèren met de Kromme Jongens! Maandag weer is richting Port zélande, zal ook wel een groot Westland festijn worden.
Je bent in de gladde viking zeker wel wat mooie zweedse tegen gekomen of niet?
Is er überhaupt wel een een officiële Fok meet geweest met alle Westlanders?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:03 schreef 67Impala het volgende:
Donderdag terug uit Bulgarije!! Volgas even aan het ontwennen van al die alcohol.. was ckers een fijne vakantie maar wel loodzwaar![]()
Heb ik nu zowaar een FOK! meet gemist...
Me too.. en de keren dat ik wel naar de bradelier ging, kon je die feesttent niet meer inquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:02 schreef 67Impala het volgende:
Ik ga uberhaupt nooit naar de bradelier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met jou heb ik ook nog wel eens voor een dicht hek gestaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:12 schreef Bootje84 het volgende:
ja piet, dat gebeurt vaker. best irritant.. ik zou zeggen; eigen volk eerst..
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:01 schreef 67Impala het volgende:
Deze week is toch feestweek Nalijk?? Daar ben ik opckers wel te vinden
Zou er dit jaar nog voor de Winkel/Stelling iets wezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor het TJ is het altijd wel leuk met de Hummer!
Niet waarquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:41 schreef Creatix het volgende:
[..]
Voor het TJ is het altijd wel leuk met de Hummer!
Jeweetzelluf!! Al die stoere beachbois!!11!einz1! enzo...quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:45 schreef Creatix het volgende:
[..]
Wel jóh! Al die bazen met tasjes petjes en strakke haartjes!
Ik hoorde dat als het geluid te hard stond dat ze dan geen vergunning voor volgend jaar krijgen. Op het plein stond het best hard hoor. Barry Badpakquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:59 schreef WLproxy het volgende:
Gisteravond eerste avond Westland Reunie! Aardig naar mijn zin gehad, alleen stond de muziek overal wel erg zacht. Bij Brasserie Cannes kon mijn telefoon volgens mij nog meer geluid produceren. En daar werd dan hardstyle gedraaid. Daarna nog even richting teejatercafe gegaan, was een leuk feestje voor 21+ aan de gang maar leek meer alsof het 40+ was.
Al met al een best avondje, vanavond sowieso weer een kijkje nemen. Erick E!
Inderdaad die Barry Badpak was te droevig voor woorden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:04 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik hoorde dat als het geluid te hard stond dat ze dan geen vergunning voor volgend jaar krijgen. Op het plein stond het best hard hoor. Barry Badpak
Nou ik hoop dat het vanavond toch wel wat harder staat hoor, want dit sloeg alles. Kan natuurlijk ook zijn omdat sjaakie er ook tussen liepquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:04 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik hoorde dat als het geluid te hard stond dat ze dan geen vergunning voor volgend jaar krijgen. Op het plein stond het best hard hoor. Barry Badpak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |