Toevallig daar stond ik ook! Wel net buiten de tent welliswaar maar je stond er wel makkelijk en gezellig vond ik !quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:09 schreef dubidub het volgende:
gister was prima. Stond achteraan op het wilhelminaplein, was er alleen pas om 11 u
ur. Vanavond maar wat eerder gaan
Trieste lui.. Haagies v.s. WL-ers.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:08 schreef dubidub het volgende:
wtf was dat gisternacht bij de naald?
Over de zakkenrollers klopt, heb in 3 á 4 dagen tijd veel reacties gehoord van mensen die zonder portemonnee thuis kwamen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
http://westlanders.nu/ind(...)-van-westlandreunie-
Bla...
Wel is vrijdagavond na afloop een jongen door drie Polen mishandeld zo heeft een getuige gemeld en zijn er zakkenrollers actief geweest. 'Maar dat staat los van de relschoppers en de wild west verhalen die momenteel de ronde doen,' zo laat de politie weten.
Jup.. een rodequote:Op maandag 15 augustus 2011 20:51 schreef PieterBas het volgende:
Iemand die luchtballon nog boven het Westland zien zweven ?
Zag het tijdens het hardlopen. De wos had er nog een nieuwsbericht over op de website. Het is dus echt komkommertijd.quote:
quote:In het Westland zijn in de afgelopen twee maanden meer dan duizend pinpassen geskimd. Het kopiëren van de pinpassen gebeurde bij onbemande tankstations en in winkels.
Dit meldt Omroep West na berichtgeving door de lokale Westlandse zender WOS.
De meeste gedupeerden constateerden dat hun gegevens waren gestolen, doordat hun pinpas 'leeg' bleek bij een kassa, of dat zij afschrijvingen uit verre landen binnen kregen.
De gestolen bedragen worden geheel of grotendeels door de banken vergoed.
(ANP/Redactie)
Ik heb van veel lui gehoord dat het nog aardig zwaar is ook, en laat mijn conditie nou gewoon ronduit bagger zijn. Kijken of ik überhaupt de finish haalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe mee met de Drekrees!
Door slootjes en 25 kilo extra gewicht aan bagger en water, succes!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je hebt anderhalf uur voor 4 km. Dat moet lukken toch?
Dat is toch een week geleden gebeurt? Volgens mij bij die onbemande pompstations waar zij hun slag slaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:17 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook gehoord ja..
Je moet dan ook hulp regelen. En voetbalschoenen aan doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef Creatix het volgende:
[..]
Door slootjes en 25 kilo extra gewicht aan bagger en water, succes!
dat verbaast me niksquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe mee met de Drekrees!
Ik ben voorspelbaar in mijn onvoorspelbaarheid.quote:
Den Haag Hooligansquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |