quote:PRIJSVRAAG: Wie raadt de zes Zomergasten 2011? HINT 1: ´Het is géén Deventer koek´.
Cabaretier uit Enschede ?quote:
quote:
Zou leuk zijn.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef DrDentz het volgende:
Keuzefilm van Johan dan As Good as It Gets ofzo?
Verhofstadtquote:Vanaf zondag 24 juli is een nieuw seizoen Zomergasten te zien bij de VPRO. Dit jaar schuiven onder andere Marc-Marie Huijbregts en de Belgische oud-premier Guy Verhofstadt aan bij Jelle Brandt Corstius, die het interviewprogramma opnieuw presenteert. De namen worden komende week officieel bekendgemaakt, maar iemand was zo vriendelijk alvast twee gasten in het oor van deze blog te fluisteren.
Met name de aflevering met Huijbrechts zou wel eens goed bekeken kunnen gaan worden. Hij is toch een grote publieksfavoriet en iemand die ook echt wel iets te melden heeft. Ik ben in elk geval heel benieuwd welke fragmenten hij selecteert om aan de kijker te tonen.
Verhofstadt is ook een interessante gast. Hij was toch de laatste premier van België die zijn regering langere tijd aan de macht wist te houden. België verkeert al tijden in politieke instabiliteit. En dat zou wel eens een groot deel van het gesprek kunnen vormen in zijn Zomergasten.
Weet je meer ?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:45 schreef borisz het volgende:
Hint 4: 'zoals een bekend is van wat er op het hoofd afspeelt is de ander bekend van wat er in het hoofd afspeelt'
Volgens mij heb jij Zomergasten dan nog nooit gezien.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:38 schreef Nober het volgende:
Volgens mij is dit vergelijkbaar met College Tour, ik ben benieuwder naar of In Therapie weer terug komt.
Dat zou tof zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 14:38 schreef Nober het volgende:
ik ben benieuwder naar of In Therapie weer terug komt.
Het is intussen door zowel Wilfred Genee als Jelle BC bevestigd.quote:
Toffe film!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef DrDentz het volgende:
of grumpy old menquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef DrDentz het volgende:
bron:quote:Van 24 juli tot en met 28 augustus 2010 ontvangt presentator Jelle Brandt Corstius cabaretier en presentator Marc-Marie Huijbregts, hersenonderzoeker Dick Swaab, correspondente Step Vaessen, jurist en mensenrechtenactivist Lilian Gonçalvez-Ho Kang You, beeldend kunstenaar Erik van Lieshout en politicus Guy Verhofstadt.
Gaaf!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is intussen door zowel Wilfred Genee als Jelle BC bevestigd.
Schwaab lijkt mij ook de meest interessante. Marc-Marie is een beetje te hyper naar mijn smaak. Wel benieuwd welke fragmenten hij uitgekozen heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:03 schreef Absurditeit het volgende:
Zondag lijkt me vreselijk irritant worden vooral, maar de week erop wordt het zeker interessant.
Barbra Streisandquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Schwaab lijkt mij ook de meest interessante. Marc-Marie is een beetje te hyper naar mijn smaak. Wel benieuwd welke fragmenten hij uitgekozen heeft.
Ik denk heel veel beelden van voetballers die een bal tegen hun geslachtsdeel aangeschoten krijgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Schwaab lijkt mij ook de meest interessante. Marc-Marie is een beetje te hyper naar mijn smaak. Wel benieuwd welke fragmenten hij uitgekozen heeft.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:16 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik denk heel veel beelden van voetballers die een bal tegen hun geslachtsdeel aangeschoten krijgen.
Slechte interviewer niet, maar het is vooral iemand die ik nogal naief vind overkomen en niet echt een ander kan doorgronden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:06 schreef Tijn het volgende:
Goede zaak dat Jelle Brandt Corstius weer terug is. Ik vind het verder een prutsinterviewer die totaal ongeschikt is voor Zomergasten, maar door niet elk jaar van presentator te wisselen, staan in elk geval de gasten meer centraal.
Wel, want dit:quote:
Omdat 'ie z'n gasten niet begrijpt en ook geen moeite lijkt te doen om tijdens het gesprek met z'n gast mee te denken en in te gaan op wat de gast zegt, kan 'ie nooit een goede interviewer zijn. Het komt over alsof 'ie keurig van tevoren een lijstje vragen voorbereidt en vervolgens gaat 'ie tijdens de uitzending z'n lijstje af en dat is het dan.quote:maar het is vooral iemand die ik nogal naief vind overkomen en niet echt een ander kan doorgronden.
Hij was nogal negatief over Verhoevens denkwijze bijvoorbeeld. Ik begrijp nog steeds niet dat hij niet kan door hebben hoe zo'n man denkt. En dat dat totaal niet negatief is.
Zomergasten gaat om de gasten, niet om wie de interviews afneemt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef Reya het volgende:
Ik keek anders wel uit naar een nieuwe presentator. Alle negatieve kanten van JBC zijn nu wel eens benoemd.
Die interactie is wel degelijk belangrijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zomergasten gaat om de gasten, niet om wie de interviews afneemt.
Zijn zweterige ogen vooral.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef Reya het volgende:
Ik keek anders wel uit naar een nieuwe presentator. Alle negatieve kanten van JBC zijn nu wel eens benoemd.
Voetballersquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:16 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik denk heel veel beelden van voetballers die een bal tegen hun geslachtsdeel aangeschoten krijgen.
Komt door Tijs. Hij spreekt dat deel aan waarvan de mond ook altijd op half zeven hangt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:29 schreef Absurditeit het volgende:
Bij Zomergasten moet je rekenen op zo'n 850.000 - 900.000 kijkers. Knevelt gaat daar wel iets overheen.
Het is ook meer gewoonte voor veel mensen. 23:00 afstemmen op Ned1. Doorgaans vinden ze het belangrijker dat de juiste mosterd in huis is voor bij de kaas dan of Andries of Paul op tv is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:31 schreef Tijn het volgende:
Het scheelt weinig.
Bizar dat er zoveel mensen naar K&vdB kijken, ik vind het een naargeestige evil-twin van P&W. Niet het soort programma waardoor ik lekker slaap.
Kan nu al niet meer wachten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:25 schreef DrDentz het volgende:
Dit is hechter omdat de kijkerskring kleiner is en de uitzendingen veel langer duren dan dat krappe uurtje van K&vdB. Je groeit dan langzaam naar elkaar toe tijdens die lange broeierige zomeravonden.
bron: http://weblogs.vpro.nl/zo(...)ergasten-keuzefilms/quote:De Zomergasten Keuzefilms
door: a.bakkes op 19 juli 2011
Zoals ieder jaar sluiten de Zomergasten hun avond af met een film naar keuze. Dit jaar een jaar een zeer bijzondere filmselectie van de Zomergasten.
Novecento, 28 Juli
De keuze van Guy Verhofstadt is de director’s cut van Novecento van Bertolucci uit 1976. Deze versie van de epische film is zoals de regisseur het bedoeld heeft en duurt 315 minuten. Zomergasten zal de film integraal uitzenden.
Los Angeles, 2004, 21 augustus
Erik van Lieshout heeft de eigenzinnige korte film Los Angeles, 2004 van kunstenaar Sarah Morris gekozen. In deze kunstdocumentaire onderzoekt Morris de spanning tussen sterrendom en de stad Los Angeles.
Seven Beauties, 14 augustus
Lilian Gonçalves-Ho Kang You kiest voor de omstreden Italiaanse speelfilm Pasqualino Settebellezze, in het Engels getiteld Seven Beauties uit 1975. Een verhaal over hoe onder andere het concentratiekamp te overleven.
Control, 7 augustus
Zomergasten heeft de rechten weten te verwerven voor de keuzefilm van Step Vaessen, Control van fotograaf en filmmaker Anton Corbijn. Dit is de wereld televisiepremière van Control.
The Diving Bell and the Butterfly, 31 juli
Als afsluiting van zijn avond op 31 juli heeft Dick Swaab gekozen voor het aangrijpend relaas The Diving Bell and the Butterfly, uit 2007. Het waargebeurd verhaal over Elle-hoofdredacteur Jean-Dominique Bauby die door een beroerte vrijwel volledig verlamd raakt.
Chère Inconnue, 24 juli
Marc-Marie Huijbregts zal aanstaande zondag de Franse speelfilm Chère Inconnue vertonen, met in de hoofdrol een excellerende Simone Signoret, een van zijn favoriete actrices. Deze ontroerende film is zelden op televisie vertoond.
Joy Divisionquote:
Heb je hem gezien ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
"Leuk" is misschien niet het beste woord om de film te omschrijven
Ok. Ik kijk er naar uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alleen het eerste half uur ofzo. Ik wil 'em graag nog een keer helemaal zien!
Voor jou hebben ze Paul Young uitgevondenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:17 schreef DrDentz het volgende:
Is die film ook leuk als je geen liedjes van Joy Division kent? Ik wil wel de meezingers meedoen eigenlijk.
Uh...? o rly?quote:Control, 7 augustus
Zomergasten heeft de rechten weten te verwerven voor de keuzefilm van Step Vaessen, Control van fotograaf en filmmaker Anton Corbijn. Dit is de wereld televisiepremière van Control.
quote:Film: Control
3 reacties | reageer hier » | deel op: deel op facebook deel op twitter
Woensdag 3 februari 2010
Volgens mij kreeg ik daar een lichte erectie door.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:05 schreef Susi het volgende:
Volgens mij heeft Step Vaessen ooit eens voor de Yes oid geschreven.
Ah mooi zo, ik wilde net posten dat ik 'm al bij de Belgen had gezien. Zeker de moeite waard. VPRO zou beter moeten weten dan 'm als wereldpremière aan te kondigenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:14 schreef Magere_Gein het volgende:
Uh...? o rly?
http://film.canvas.be/archief/film-control/
Maar het is morgen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:19 schreef Gillingham het volgende:
Vanavond dus Marc-Marie Huijbregts, dan hebben we de op voorhand minst interessante gast uit het rijtje meteen gehad. Hij mag me verrassen, maar ik verwacht er weinig van met zijn Streisand. Naar de overige vijf gasten ben ik wel redelijk benieuwd.
De films vallen me een beetje tegen. Gelukkig heb ik de meeste nog niet allemaal gezien, maar ik denk niet dat ik trek ga hebben in een Novecento. Control is prima en Le Scaphandre et le Papillon is prachtig.
Hoe dan ook, leuk dat het weer begint.
Kan gebeuren, het voelt wel als zondag vandaag.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:37 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
Juist... Dacht even dat het zondag was, ofzo...
ja dacht het welquote:Op zondag 24 juli 2011 14:24 schreef tong80 het volgende:
Weet iemand of het net als andere jaren op zaterdagmiddag wordt herhaald ?
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dacht het welmaar weet het niet zeker ik ga wel even voor je kijken omdat je zelf te beroerd bent even de site van de VPRO aan te klikken
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef Absurditeit het volgende:
Ik hoop dat er in dit topic op den duur ook zo'n hechte vriendengroep ontstaat, zoals bijv. eerder in het K&vdB-topic.
Om een uur of 4 op zaterdagmiddag kan zomaar aangenamer zijn dan zondagavond.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:24 schreef tong80 het volgende:
Weet iemand of het net als andere jaren op zaterdagmiddag wordt herhaald ?
Ja en je mist ook geen andere programma's.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Om een uur of 4 op zaterdagmiddag kan zomaar aangenamer zijn dan zondagavond.
ja dat weet ik niet hoor, we zullen het wel beleven, vind de VPRO site beetje kort door de bocht, kan het echt niet vinden van de herhaling, ben nu uitgezocht, en ga alle 6 keer zomergasten weer helemaal bekijken.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:51 schreef Specularium het volgende:
Tweede scherm? Zoals bij Nieuwsuur?
Dat ding dat dan omhoog moet komen en het soms niet doet?
Nee.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:51 schreef Specularium het volgende:
Tweede scherm? Zoals bij Nieuwsuur?
Dat ding dat dan omhoog moet komen en het soms niet doet?
nee niet door de rechten, maar het tijdstip i.v.m. jonge kijkers las ikquote:Op zondag 24 juli 2011 14:54 schreef golfer het volgende:
Vaak worden fragmenten van Zomergasten in de herhaling i.v.m. de rechten niet nog een keer herhaald.
Het klopt. Wel door de rechten.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee niet door de rechten, maar het tijdstip i.v.m. jonge kijkers las ik
Hmmmzquote:Op zondag 24 juli 2011 14:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
De boy kan vanavond helaas niet meehangen had ik gezien.
okequote:Op zondag 24 juli 2011 14:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het klopt. Wel door de rechten.
Hoe schokkend kan het redelijk brave Zomergasten zijn?
vind hem leukquote:Op zondag 24 juli 2011 15:00 schreef Specularium het volgende:
M-M is redelijk emotioneel als het moet. Ik verwacht dat ie redelijk vaak niet uit zijn woorden zal kunnen komen.
juistquote:Op zondag 24 juli 2011 15:04 schreef Specularium het volgende:
Zomergasten moet ook niet meedoen met twitter en andere interwebzvlugheid..
Die rust van de pratende hoofden zorgt er juist voor dat ik het programma vaak wel helemaal kijk.
Exact. Die rust en de lengte zijn nu juist de eigenschappen die het doen onderscheiden van de rest van het tv-aanbod.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:04 schreef Specularium het volgende:
Die rust van de pratende hoofden zorgt er juist voor dat ik het programma vaak wel helemaal kijk.
Geen vermoeden, gewoon wat ze er zelf van zeggen:quote:
Ah, dat is alleen voor mensen met internet.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen vermoeden, gewoon wat ze er zelf van zeggen:
Maar dat kwam doordat tv's destijds nog niet zo veel frames per seconde aankonden.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:26 schreef tong80 het volgende:
In de eerste jaren begon het zelfs al om half acht om pas 's nachts te eindigen.
Ja heb je gelijk ik ga gewoon kijken niet op twitter zitten. En overigens Marc Marie is wel aardig alleen beetje veel aan het woord bij DWDD wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:01 schreef Toverheks het volgende:
je kan gewoon vanavond mee babbelen, dat wil zeggen een mail sturen van wat je voor verbeteringen je wilt zien etc..etc. zonde want sleutel nou niet aan zulke progamma`s vind ik.
Laat zomergasten gewoon zomergasten blijven.
Nee moeten ze zeker niet doen.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:04 schreef Specularium het volgende:
Belachelijk idd. Daar is een tafelgast niet voor bedoeld.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:34 schreef Haaibaaike het volgende:
En overigens Marc Marie is wel aardig alleen beetje veel aan het woord bij DWDD wel.
Week later op de zaterdag wordt het herhaald was vorig jaar wel zo.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:54 schreef Toverheks het volgende:
ja dat weet ik niet hoor, we zullen het wel beleven, vind de VPRO site beetje kort door de bocht, kan het echt niet vinden van de herhaling, ben nu uitgezocht, en ga alle 6 keer zomergasten weer helemaal bekijken.
Tuurlijk wel !quote:Op zondag 24 juli 2011 16:38 schreef tong80 het volgende:
Belachelijk idd. Daar is een tafelgast niet voor bedoeld.
Oh dacht dat het een soort vissenkom zoals bij Willem Duys moest zijn.quote:
Heks Domme Tong is daar te dom voor jij bent veels te lief voor hemquote:Op zondag 24 juli 2011 14:32 schreef Toverheks het volgende:
ja dacht het welmaar weet het niet zeker ik ga wel even voor je kijken omdat je zelf te beroerd bent even de site van de VPRO aan te klikken
Kijk zelf wanneer het herhaald wordt zomergasten of heb je druk met Fok!ken.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:41 schreef tong80 het volgende:
Oh dacht dat het een soort vissenkom zoals bij Willem Duys moest zijn.
Met een eventuele Commodore of Atari eraan vast geknoopt.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:43 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar dat kwam doordat tv's destijds nog niet zo veel frames per seconde aankonden.
Hij maakt vooral veel geluid, hoge tonen als in 'ja' en 'echt'.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En overigens Marc Marie is wel aardig alleen beetje veel aan het woord bij DWDD wel.
Iedereen is lief voor me behalve jijquote:Op zondag 24 juli 2011 16:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heks Domme Tong is daar te dom voor jij bent veels te lief voor hem
Wie is Carlo ?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij maakt vooral veel geluid, hoge tonen als in 'ja' en 'echt'.
Wat dat betreft heeft Carlo hem precies op zijn zwakke punt gepersifleerd.
Dat wil ik dan nog wel even zien voor vanavond.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij maakt vooral veel geluid, hoge tonen als in 'ja' en 'echt'.
Wat dat betreft heeft Carlo hem precies op zijn zwakke punt gepersifleerd.
Je bent niet lief voor mequote:
Ik ken zelfs iemand die geen TV heeftquote:Op zondag 24 juli 2011 16:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je een keer niet hoeft te pissen kun je ook doen alsof je niet onder een steen leeft.
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heks Domme Tong is daar te dom voor jij bent veels te lief voor hem
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hou een beetje van Tong, ondanks dat ik hem op heel FOK wel tegen kom blijft het toch wel een lieverd
had je een beetje beter op moeten lettenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:17 schreef Specularium het volgende:
Ik heb 1 show van MM half op tv zitten volgen een tijdje terug. Maar ik kon het ook niet goed volgen.
Wat een ellende.
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Marc Marie vertelde op twitter een uur geleden dat ie naar de studio ging en zei ook dat ie vanavond lichtblauwe pak aan heeft
Ik had het over de inhoud. Climaxloze lamlendigheid.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had je een beetje beter op moeten lettennee als hij heel snel praat, nog sneller dan normaal en dan dat accent kon ik sommige dingen ook niet volgen hoor
Dat was idd leukquote:Op zondag 24 juli 2011 17:27 schreef DrDentz het volgende:
Zouden ze ook dat fragment weer laten zien van een show van Barbra Streisand waar hij opeens in het publiek zit en als eerste opstaat om uitbundig te klappen?
Zou wel erg tof zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:27 schreef DrDentz het volgende:
Zouden ze ook dat fragment weer laten zien van een show van Barbra Streisand waar hij opeens in het publiek zit en als eerste opstaat om uitbundig te klappen?
Dat ligt bij Tilburg.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:31 schreef Haaibaaike het volgende:
MM is een echte Brabander uit Tilburg komt ie.
Als we in dat jaar toch al als mensheid collectief overlijden kan het wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:30 schreef DrDentz het volgende:
Zomergasten met Gert Jakobs een idee voor 2012?
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga naar de AH. Mijn was is al gedaan. Succes.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:56 schreef Reya het volgende:
Snel nog even naar de wasserette voor het begint.
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:31 schreef Haaibaaike het volgende:
MM is een echte Brabander uit Tilburg komt ie.
Ik zit al klaarquote:Op zondag 24 juli 2011 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
(Ik ga kijken. Voor zolang ik het volhoud).
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:16 schreef Gillingham het volgende:
'Dat was vorig jaar trouwens ook al mijn naam'.![]()
Goed begin Jelle...
Ja eens. Geweldige seriequote:Op zondag 24 juli 2011 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Koop/huur/download/steel de dvd-box. Nu. Of morgen.
Zijn broer is een vrij interessante filosoof, en hij weet het eloquent over te brengen, daarnaast natuurlijk bijna eerste president van europa.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:06 schreef Specularium het volgende:
Ik zie niet zo goed in waarom een hoop mensen enthousiast zijn over Verhofstadt.
Swaab zie ik wel zitten.
Of beter: de bluray boxquote:Op zondag 24 juli 2011 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Koop/huur/download/steel de dvd-box. Nu. Of morgen.
Ik vind het nu wel meevallen, hij kan veel irritanter pratenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:26 schreef UncleDolan het volgende:
MM zonde van de zendtijd.
Ik ken weinig mensen die op zo'n irritante manier praten.
.. En zo weinig te melden hebben.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:26 schreef UncleDolan het volgende:
Ik ken weinig mensen die op zo'n irritante manier praten..
Dat is juist onderdeel van de fun bij MM. Haal je dat weg hou je denk ik weinig over.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:29 schreef borisz het volgende:
MMH moet je nooit Fragmenten laten beschrijven
ja weet ik.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is juist onderdeel van de fun bij MM. Haal je dat weg hou je denk ik weinig over.
Hou je er niet van dan heb je een beetje pech ja.
Gewoon in je adresbalk http://live.vpro.nl/#gast typen.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:33 schreef Toverheks het volgende:
vind het nu al leuk, alleen live.vpro.nl zit niet op mijn pcof laptop
En dan zie bijvoorbeeld dit:quote:Op zondag 24 juli 2011 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon in je adresbalk http://live.vpro.nl/#gast typen.
Opa vertelt weer.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:37 schreef tong80 het volgende:
Douchen, pyjama aan, haartjes kammen langer opblijven en dan één van de acht kijken.
Gaat moeilijk met Jelle.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:36 schreef ZaZoe het volgende:
Slechte chemie tussen die twee, Jelle weet niet hoe die Marc-Marie moet hendelen. Hij is ook zo chaotisch die M&M
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon in je adresbalk http://live.vpro.nl/#gast typen.
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:37 schreef tong80 het volgende:
Douchen, pyjama aan, haartjes kammen langer opblijven en dan één van de acht kijken.
Ik volg hem al een tijdje op Twitter en lees zijn columns regelmatig en hij komt absoluut niet saai over.quote:
Ik begin pasquote:
Dergelijke feitjes blijven de hele tijd langskomen?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:42 schreef golfer het volgende:
Briljant dat 2e scherm met nutteloze feitjes:
Positief!
Onlangs is Mies Bouwman gekozen tot positiefste Nederlander aller tijden
Dit bleek uit een enquête van Stichting Nederland Positief onder tweeduizend Nederlanders van 18 jaar en ouder. De deelnemers waardeerden Mies om haar betrokkenheid, gedrevenheid en enthousiasme. Bron: Het Parool, juni 2011.
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Dergelijke feitjes blijven de hele tijd langskomen?
ja.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:42 schreef Reya het volgende:
Dergelijke feitjes blijven de hele tijd langskomen?
quote:Stijlicoon
Het broekpak dat Mies draagt is van ontwerper Dick Holthaus
Vanaf de late jaren zestig droeg Mies Bouwman op televisie vaak door Dick Holthaus ontworpen broekpakken: 'De pakken waren toen opzienbarend en mede dankzij Mies werden ze populair bij jong en oud.' Bron: Trouw.
vind het ook niks dat 2e scherm, beetje rare bedoening kappen gelijk die handel laat zomergasten zomergasten blijven wat ik eerder zei.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:42 schreef golfer het volgende:
Briljant dat 2e scherm met nutteloze feitjes:
Positief!
Onlangs is Mies Bouwman gekozen tot positiefste Nederlander aller tijden
Dit bleek uit een enquête van Stichting Nederland Positief onder tweeduizend Nederlanders van 18 jaar en ouder. De deelnemers waardeerden Mies om haar betrokkenheid, gedrevenheid en enthousiasme. Bron: Het Parool, juni 2011.
Je hoeft het niet te kijken, natuurlijkquote:Op zondag 24 juli 2011 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het ook niks dat 2e scherm, beetje rare bedoening kappen gelijk die handel laat zomergasten zomergasten blijven wat ik eerder zei.
Dan gebruik je het niet en dan blijft zomergasten zomergastenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het ook niks dat 2e scherm, beetje rare bedoening kappen gelijk die handel laat zomergasten zomergasten blijven wat ik eerder zei.
was ff nieuwschierigquote:Op zondag 24 juli 2011 20:44 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te kijken, natuurlijk.
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:44 schreef Gillingham het volgende:
Gaat men nu steeds drie keer elk extra stukje informatie hier posten.
Flops. Het waren twee talkshowsquote:
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:49 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het altijd heerlijk hoe open en eerlijk MM is. Nooit het gevoel dat er een dubbele bodem is.
Misschien soms te open zelfs maar aangenaam om dat een keer te zien want het is te vaak de andere kant op.
Ik heb MMH 2x in het theater gezien, vooraf geen idee wat ik moest verwachten, maar het was echt verrassend goed.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:52 schreef Gillingham het volgende:
Gelukkig zijn er mensen die het wel kunnen waarderen, ik kan hier weinig mee...
Tip: kijk naar MM in Sterren op het doek. Dappere gozer, zo open.quote:
mooie aflevering iddquote:Op zondag 24 juli 2011 20:54 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Tip: kijk naar MM in Sterren op het doek. Dappere gozer, zo open.
Heb 'm ook gezien, paar jaar terug. Vond het erg goed.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb MMH 2x in het theater gezien, vooraf geen idee wat ik moest verwachten, maar het was echt verrassend goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |