quote:PRIJSVRAAG: Wie raadt de zes Zomergasten 2011? HINT 1: ´Het is géén Deventer koek´.
Cabaretier uit Enschede ?quote:
quote:
Zou leuk zijn.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef DrDentz het volgende:
Keuzefilm van Johan dan As Good as It Gets ofzo?
Verhofstadtquote:Vanaf zondag 24 juli is een nieuw seizoen Zomergasten te zien bij de VPRO. Dit jaar schuiven onder andere Marc-Marie Huijbregts en de Belgische oud-premier Guy Verhofstadt aan bij Jelle Brandt Corstius, die het interviewprogramma opnieuw presenteert. De namen worden komende week officieel bekendgemaakt, maar iemand was zo vriendelijk alvast twee gasten in het oor van deze blog te fluisteren.
Met name de aflevering met Huijbrechts zou wel eens goed bekeken kunnen gaan worden. Hij is toch een grote publieksfavoriet en iemand die ook echt wel iets te melden heeft. Ik ben in elk geval heel benieuwd welke fragmenten hij selecteert om aan de kijker te tonen.
Verhofstadt is ook een interessante gast. Hij was toch de laatste premier van België die zijn regering langere tijd aan de macht wist te houden. België verkeert al tijden in politieke instabiliteit. En dat zou wel eens een groot deel van het gesprek kunnen vormen in zijn Zomergasten.
Weet je meer ?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:45 schreef borisz het volgende:
Hint 4: 'zoals een bekend is van wat er op het hoofd afspeelt is de ander bekend van wat er in het hoofd afspeelt'
Volgens mij heb jij Zomergasten dan nog nooit gezien.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:38 schreef Nober het volgende:
Volgens mij is dit vergelijkbaar met College Tour, ik ben benieuwder naar of In Therapie weer terug komt.
Dat zou tof zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 14:38 schreef Nober het volgende:
ik ben benieuwder naar of In Therapie weer terug komt.
Het is intussen door zowel Wilfred Genee als Jelle BC bevestigd.quote:
Toffe film!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef DrDentz het volgende:
Keuzefilm van Johan dan As Good as It Gets ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |