Ik lees dat het volgens hem niet echt uitmaakt hoe hij nu speelt omdat hij toch wel wint.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
En dat zijn kapsones?
Ik snap het wel. Hij bedoelt gewoon dat hij nu geweldig kan spelen, maar als hij er in de kwart finale uit ligt hij er geen hol aan heeft gehad.
Oké, maar waarom maakt het volgens Federer dan in dit stadium nog niet echt uit hoe hij speelt?quote:
Hmmm ik snap niet helemaal hoe je dat eruit haalt, maar het is maar net hoe je het interpeteert denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik lees dat het volgens hem niet echt uitmaakt hoe hij nu speelt omdat hij toch wel wint.
Dat zegt hij niet hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar waarom maakt het volgens Federer dan in dit stadium nog niet echt uit hoe hij speelt?
ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm ik snap niet helemaal hoe je dat eruit haalt, maar het is maar net hoe je het interpeteert denk ik.
"Ik denk dat ik het op het moment heel goed doe, maar alleen aan het einde van het toernooi denk ik dat het uitmaakt hoe je het gedaan hebt"
Dat is wat ik eruit haal....
Hij is nu tevreden, maar dat het geen zin heeft om nu heel goed te spelen als je in de kwart of halve finale ruk speelt en eruit vliegt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar waarom maakt het volgens Federer dan in dit stadium nog niet echt uit hoe hij speelt?
Nja, oke, dat kan ook. Dat je pas aan het eind van het toernooi de balans opmaakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm ik snap niet helemaal hoe je dat eruit haalt, maar het is maar net hoe je het interpeteert denk ik.
"Ik denk dat ik het op het moment heel goed doe, maar alleen aan het einde van het toernooi denk ik dat het uitmaakt hoe je het gedaan hebt"
Dat is wat ik eruit haal....
Ik ben wel met je eens dat als hij bedoelt wat jij zegt het nogal arrogant isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, oke, dat kan ook. Dat je pas aan het eind van het toernooi de balans opmaakt.
Ik las het dus meer zo dat het nu nog niet zo uitmaakt hoe hij speelt omdat hij de spelers die hij nu tegenkomt toch wel aankan. Jouw interpretatie is wel plausibeler.
Arrogant of niet, jouw interpretatie zou ik wel waarheidsgetrouw vinden aangezien hij sinds eeuwen niet voor de kwartfinale verloren heeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, oke, dat kan ook. Dat je pas aan het eind van het toernooi de balans opmaakt.
Ik las het dus meer zo dat het nu nog niet zo uitmaakt hoe hij speelt omdat hij de spelers die hij nu tegenkomt toch wel aankan. Jouw interpretatie is wel plausibeler.
Ja, alsof dat racket door de luchtverplaatsing uit zijn hand werd getrokken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:42 schreef Komakie het volgende:
[...]
En Tsonga die gelijk zijn racket bijna naar de andere kant van het net "gooit"
Theo Bakkerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:42 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens Theo Bakker wordt het naarmate de set vordert waarschijnlijker dan Tsonga Wawrinka breekt. In de vorige set zei hij nog dat Wawrinka zou winnen als het een vijfde set werd.
Theo Bakker is een lul met vingersquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:42 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens Theo Bakker wordt het naarmate de set vordert waarschijnlijker dan Tsonga Wawrinka breekt. In de vorige set zei hij nog dat Wawrinka zou winnen als het een vijfde set werd.
Theo Bakker is op Sport1.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:44 schreef KentdeBruin het volgende:
1-0 Delpo*![]()
![]()
[..]
Ik heb het commentaar lekker op Engels staan. Ik haat nederlands-eurosport commentaar..
Omdat het de ultieme topwedstrijd is natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom zenden ze op Eurosport Vives-Pavlychenkova uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |