quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2010
![]()
Ik denk dat niet op voorhand duidelijk was geweest wie ik bedoelde als ik naar mezelf had verwezen in de eerste persoon.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dan loop je te klagen over de TT, en dan zet je jezelf erin. Je weet dat naar jezelf verwijzen in de 3e persoon een teken is van geestelijke instabiliteit?
[...]
Nou ben ik nooit zo van het damestennis, maar een liedje terwijl we wachten op Fedje is ook maar niks ... dan hadden ze net zo goed Stosur - Dulko als testbeeld kunnen gebruiken toch ...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:41 schreef alors het volgende:
TT
Grappig trouwens Gwen Stefani muziekje voor de wedstrijd van Fed.
Bedankt, maar wist je dat naar jezelf verwijzen in de 3e persoon een teken is van geestelijke instabiliteit?quote:
Dat was zo ook al duidelijk hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, maar wist je dat naar jezelf verwijzen in de 3e persoon een teken is van geestelijke instabiliteit?
Ik dacht het, jij typte het.quote:
Er zijn zo'n 30 nummers die de PO op andere zenders dan radio 2 gebruikt als er niks te doen valt, dat zijn nou niet de nummers waarvoor ze veel royalities voor willen betalen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:49 schreef alors het volgende:
Damn wat is dit voor Sky muziek? Lionel Richie heeft ook wel eens leukere muziek gemaakt....
Da's waar, maar is dat nou een goed of slecht teken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:48 schreef thijsdetweede het volgende:
Wat een onzin, FedFan is altijd heel erg stabiel, hij zit al jaren op hetzelfde mentale level....
Ferrer toch wel indrukwekkend, ik moet het nog zien dat Federer erlangs komt.
Jammer.quote:
Topverslaggeefster Marcella ook..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:58 schreef Szura het volgende:
Kan me nog een mooie 5-setter herinneren tussen Fed en Tipsy
Ah dat verklaart, want The Sweet Escape heb ik wel vaker als wachtmuziekje gehoord.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zijn zo'n 30 nummers die de PO op andere zenders dan radio 2 gebruikt als er niks te doen valt, dat zijn nou niet de nummers waarvoor ze veel royalities voor willen betalen.
metaal en vocht gecombineerd met bezuinigingen bij de PO?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:02 schreef tja77 het volgende:
Dan zul je haar stoel vandaag niet horen kraken...maar dan hoor je wat anders...
Fabio tankt gewoon de eerste setquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:24 schreef BobW het volgende:
[..]
Verrassend, ik dacht dat Fognini wel zou winnen na zijn partijen en de 5 setter van GGL
Fognini is nog niet wakker, even wachten nog.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:24 schreef BobW het volgende:
[..]
Verrassend, ik dacht dat Fognini wel zou winnen na zijn partijen en de 5 setter van GGL
Op PC gaat het zo snel niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:34 schreef luckass het volgende:
Als 't zo snel gaat mis ik delPo - Nole nog.
Er is maar 1 baan waar je nu moet zijn en dat is baantje 7!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:47 schreef Szura het volgende:
Je zou maar op baan 1 zitten.
Zit je te kijken naar trainigspotjes van Ferrer en Kuznetsova
Maar goed dat niet iedereen die mening met je deelt, zoveel kijkplaatsen heb je daar volgens mij niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Er is maar 1 baan waar je nu moet zijn en dat is baantje 7!
De ballen bedoel je? En dat is toch logisch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:08 schreef tja77 het volgende:
Nou zegt Marcella weer dat de banen harder en ballen sneller zijn, en dat dat in het voordeel zou zijn van Federer, en dus nadeel van iemand als Nadal. Dat riep ik ook al tijdens Nadal Isner. Het zou wel een hoop verklaren.
Speelt gewoon niet scherp genoeg.quote:
Toen ik van de week zei dat de ballen in het nadeel van Nadal, en in het voordeel van Isner waren, werd dat een beetje afgedaan als onzin.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
De ballen bedoel je? En dat is toch logisch?
We have another one of those epic gravelbattles in the making babyquote:
Nee, want dat was gewoon een feit. De discussie ging erover of dat zoveel invloed had dat Nadal nu makkijker te kloppen werd door de bal, zoals ook Isner nu deed. En wellicht is dat ook wel zo, aan de andere kant speelt Nadal gewoon zeer matig voorlopig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toen ik van de week zei dat de ballen in het nadeel van Nadal, en in het voordeel van Isner waren, werd dat een beetje afgedaan als onzin.
In mijn ogen, bij een gravelheld als Nadal tegen gravelkneus Isner, kan het nooit zoveel verschil maken dat Nadal ineens zo'n waanzinnige moeite heeft met Big John zeg maar ...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toen ik van de week zei dat de ballen in het nadeel van Nadal, en in het voordeel van Isner waren, werd dat een beetje afgedaan als onzin.
Je hebt het gejinxt!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
We have another one of those epic gravelbattles in the making baby
Combinatie van harde baan, en harde ballen, kan het voordeel van de gravelheld drastisch laten afnemen. Tuurlijk speelt Nadal niet groots, maar ik denk dat de ballen en baan daar toch wel invloed op hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
In mijn ogen, bij een gravelheld als Nadal tegen gravelkneus Isner, kan het nooit zoveel verschil maken dat Nadal ineens zo'n waanzinnige moeite heeft met Big John zeg maar ...
Over en weer breaken hoort bij een epic gravelbattle manquote:
Waarschijnlijk wel, maar de eerste set op gravel zegt niet zo heel veel tegen iedereen behalve Nadal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:20 schreef Szura het volgende:
Nee Youzhny gaat het dan ook afleggen tegen Montanes.
Alleen maar leuker voor ons tochquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:29 schreef tja77 het volgende:
Klopt, oogstrelend tennis van de zwitser.
Maar hij zit in een lastig deel van het schema, eerst eventueel tegen Ferrer, daarna eventueel Djokovic, en dan finale tegen misschien Nadal.
Ik ook. Ik zie Nadal niet winnen van Federer op dit moment en ik denk dat hij er in drie sets af zou gaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:32 schreef BobW het volgende:
Jammer van het schema van Federer. Ik had Federer graag tegen Nadal of Murray gezien in plaats van Djokovic eventueel
Nadal speelt altijd goed tegen Federer en Federer speelt altijd wat minder tegen Nadal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zie Nadal niet winnen van Federer op dit moment en ik denk dat hij er in drie sets af zou gaan.
Vast wel, maar ik vind 'r wel leuk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Is Bartoli nou wat Krajicek bedoelde met "vette varkens"?
Er zijn ook wedstrijden geweest waarbij Nadal nit goed speelde en Federer wel. Bijvoorbeeld die 2- 6-2 6-0 in Hamburg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:39 schreef bynnad het volgende:
[..]
Nadal speelt altijd goed tegen Federer en Federer speelt altijd wat minder tegen Nadal.
Nadal speelt slecht, Federer speelt zo goed als in zijn beste tijden.quote:Denk dat Nadal een wedstrijd tegen Federer wel wint in 4 sets.
Wat vind je leuk aan haar? Want ik kan echt helemaal niets bedenken/vinden wat Bartoli leuk maakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik vind 'r wel leuk.
Ik vind haar figuur wel leuk en ze heeft wel een leuk gezicht vind ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:41 schreef bynnad het volgende:
[..]
Wat vind je leuk aan haar? Want ik kan echt helemaal niets bedenken/vinden wat Bartoli leuk maakt.
deze gaan voor:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:46 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben benieuwd naar de volgende ronde, Federer tegen een serieuze tegenstander.
Over de vrouwen: er gaat niets boven Sjarapova.
Dat jaar was een minder jaar voor Nadal op zijn geliefde gravel. Ook 1e of 2e ronde eruit in Rome door Ferrero, maar Nadal stond er toen wel weer op Roland Garros.quote:Er zijn ook wedstrijden geweest waarbij Nadal nit goed speelde en Federer wel. Bijvoorbeeld die 2- 6-2 6-0 in Hamburg.
Wel tegen matige spelers als Andujar en Veic jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:47 schreef bynnad het volgende:
[..]
Dat jaar was een minder jaar voor Nadal op zijn geliefde gravel. Ook 1e of 2e ronde eruit in Rome door Ferrero, maar Nadal stond er toen wel weer op Roland Garros.
Nadal wint zijn wedstrijden wel op RG ondanks dat hij minder speelt.
Je haalt jaren door elkaar. Hamburg finale verlies was 2007, Rome was 2008.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:47 schreef bynnad het volgende:
[..]
Dat jaar was een minder jaar voor Nadal op zijn geliefde gravel. Ook 1e of 2e ronde eruit in Rome door Ferrero, maar Nadal stond er toen wel weer op Roland Garros.
Wat een paard:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:47 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
deze gaan voor:
Julia Goerges
Wickmayer
Ja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind haar figuur wel leuk en ze heeft wel een leuk gezicht vind ik.
Maar ze gedraagt zich inderdaad vrij irritant.
Klopt, excusesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Je haalt jaren door elkaar. Hamburg finale verlies was 2007, Rome was 2008.
Is niet zoeken hoor, van sommige tennisvrouwen kom je gewoon niks beters tegen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat lelijke foto's zoeken is zo triest, ja, niet iedereen ziet er op elk moment van elke dag even stralend uit.
2006: 6-4 7-5 in de SF van de Masters.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:47 schreef bynnad het volgende:
[..]
zie foto hierbovenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:53 schreef JimboSlice het volgende:
Hoe kan die Bartoli nou weer zo chubby zijn terwijl ze de hele tijd zo zenuwachtig staat te huppelen voor iedere service?
Sterker nog, hoe kan je überhaupt niet slank zijn als je zo allejezus veel op de baan staat.
Ik denk dat de meeste mensen hier blij mochten zijn als ze een vriendin hadden die er zo uitziet als Bartoli.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:53 schreef JimboSlice het volgende:
Hoe kan die Bartoli nou weer zo chubby zijn terwijl ze de hele tijd zo zenuwachtig staat te huppelen voor iedere service?
Sterker nog, hoe kan je überhaupt niet slank zijn als je zo allejezus veel op de baan staat.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:53 schreef JimboSlice het volgende:
Spreek je voor jezelf? Mijn vriendin heeft een figuur om door een ringetje te halen, ze sport niet. Ja tussen de lakens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen hier blij mochten zijn als ze een vriendin hadden die er zo uitziet als Bartoli.
Onder andere.quote:
Bedankt voor de informatie.quote:Mijn vriendin heeft een figuur om door een ringetje te halen, ze sport niet. Ja tussen de lakens.
Genoeg die er veel beter uit zien dan Bartoliquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen hier blij mochten zijn als ze een vriendin hadden die er zo uitziet als Bartoli.
Graag gedaan, veel plezier met je vriendin...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Onder andere.
[..]
Bedankt voor de informatie.
Voor de kaas en melkproductie is het ideaal ja. Ze houdt het gras ook mooi kort..maar verder..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor de kaas en melkproductie is het ideaal ja. Ze houdt het gras ook mooi kort..maar verder..
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:58 schreef TheGeneral het volgende:
Sorry hoor, maar blij zijn als je een vriendin hebt die er zo uit ziet als Bartoli![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor de kaas en melkproductie is het ideaal ja. Ze houdt het gras ook mooi kort..maar verder..
Gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:00 schreef Mykonos het volgende:
Vanuit esthetisch oogpunt is het te hopen dat Goerges in het toernooi blijft
Je hebt gelijk, er zijn inderdaad wedstrijden geweest waar Federer ook goed speelde. Vooral de wedstrijd in 2006 bij de Mastersquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
2006: 6-4 7-5 in de SF van de Masters.
2007: 6-4 6-1 voor Federer in de SF van de Masters.
2009: 6-4 6-4 in de finale van Madrid.
Zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan ik niet ontkennenquote:
Wozniacki kijkplezier?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:02 schreef JimboSlice het volgende:
Kijkplezier in principe ook gegarandeerd op Lenglen nu, tenzij je meer van het type Bartoli bent.
Tegenstander van Wozniacki voelt anders zeer prettig aan op je netvliesquote:
Hantuchovaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:07 schreef bynnad het volgende:
[..]
Tegenstander van Wozniacki voelt anders zeer prettig aan op je netvlies
Om in FF-termen te spreken mogen velen blij zijn als hun vriendin eruit ziet als Hantuchova, maar kom op. Wil je:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:07 schreef bynnad het volgende:
[..]
Tegenstander van Wozniacki voelt anders zeer prettig aan op je netvlies
Caps svp, ik krijg geen streams hierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:02 schreef JimboSlice het volgende:
Kijkplezier in principe ook gegarandeerd op Lenglen nu, tenzij je meer van het type Bartoli bent.
Eens even kijken of het lukt om die set binnen te halen.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ik denk dat de meesten hier blij zouden mogen zijn als ze een vriendin hadden die zo irritant is als Bartoli, maar wat is ze irritant zeg.
Vind ik opzich nog geneens een verassing. De manier waarop wel! Ik had Hantuchova minimaal een set gegeven. Ze stond ze lekkr te raken in de voorbereiding!quote:
en ook niet de laatstequote:
dus of jullie zijn dik of zij niet zoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
Op mijn werk hebben we een vrouw die echt onwijs dik is. Mijn kamergenoot en ik hebben een keer uitgerekend dat wij met z'n tweeën nog meer wegen dan zij alleen.
Nee, ik weeg 75, mijn kamergenoot 80 en zij weegt 150.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
dus of jullie zijn dik of zij niet zo
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik weeg 75, mijn kamergenoot 80 en zij weegt 150.
lees je post nog eens doorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik weeg 75, mijn kamergenoot 80 en zij weegt 150.
Fabiooooooquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
GGL heeft de pijp aan Maarten gegeven, Fognini
Ja, klopt toch wat ik schrijf? Lees jij hem nog maar een keer.quote:
Klopte niet. Lees jij hem nog maar eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt toch wat ik schrijf? Lees jij hem nog maar een keer.
Ten eerste klopt je rekensom niet en ten tweede leest Mothill graag verhalen over dikke vrouwen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt toch wat ik schrijf? Lees jij hem nog maar een keer.
Het klopt wel hoor, lees zijn eerste post nog eensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef TWP het volgende:
[..]
Ten eerste klopt je rekensom niet en ten tweede leest Mothill graag verhalen over dikke vrouwen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Klopte niet. Lees jij hem nog maar eens.
Edit klopte wel.
Ah oke.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef Salamando het volgende:
[..]
Het klopt wel hoor, lees zijn eerste post nog eens.
75 + 80 is niet meer dan 150?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef TWP het volgende:
[..]
Ten eerste klopt je rekensom niet en ten tweede leest Mothill graag verhalen over dikke vrouwen.
Echt geweldig ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef Tim86 het volgende:
Wereldpunt van Darcis zeg, breakpoint voor 5-5
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef JonkersR het volgende:
Haha ik walg ook echt van Bartoli. Wat een verschrikkelijk wezen is dat tochGoerges is trouwens echt een godin
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef JonkersR het volgende:
Haha ik walg ook echt van Bartoli. Wat een verschrikkelijk wezen is dat tochGoerges is trouwens echt een godin
Ze is onsportief, huppelt de hele dag, heeft een vervelende routine voor het serveren en is bovenal een ontzettend mormel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:41 schreef Komakie het volgende:
Waarom heeft iemand zo'n hekel aan Bartoli
Ik heb de wedstrijd van vandaag niet gezien, maar wat ik van haar weet vind ik haar nooit zo irritant...
De helft van de dingen (huppelen en routine bij serveren) heeft Nadal ook en daar hoor ik niemand over....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:42 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ze is onsportief, huppelt de hele dag, heeft een vervelende routine voor het serveren en is bovenal een ontzettend mormel.
Volgens mij wel hoor. Veel meer tijd nemen dan toegestaan plus al die rare gewoontes (flesjes, onderbroek uit z'n naad halen e.d.) zijn veelgehoorde kritiekpunten als het over Nadal gaat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
De helft van de dingen (huppelen en routine bij serveren) heeft Nadal ook en daar hoor ik niemand over....
Zo niet de mooiste.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:47 schreef tja77 het volgende:
Dadelijk lekker genieten van de man met 1 van de mooiste backhands van hedendaagse tennis.
Kijken hoe hij omgaat met het gebeuk van Tsonga
Merci, merci.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:59 schreef Szura het volgende:
Kan iemand die umpire bij Monfils een nekschot geven
Wat een irritant mens.
Je hoort het wel eens, maar de reacties zoals nu bij Bartoli heb ik nog niet gehoordquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Veel meer tijd nemen dan toegestaan plus al die rare gewoontes (flesjes, onderbroek uit z'n naad halen e.d.) zijn veelgehoorde kritiekpunten als het over Nadal gaat.
Ik vind Nadal ook een lulquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
De helft van de dingen (huppelen en routine bij serveren) heeft Nadal ook en daar hoor ik niemand over....
Wawrinka is behoorlijk sterk en gebruikt flink wat kracht, vond ik altijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo niet de mooiste.
Sowieso een mooie speler om te zien. Slaat de ballen zo verschrikkelijk makkelijk. Weinig kracht en puur techniek. Zijn volley vind ik sowieso ook 1 van de mooiere van de tour. Er zijn niet zo heel veel spelers tegenwoordig die nog een technisch mooie volley kunnen slaan.
Jammer dat hij niet zo snel is...
Je bent een beetje subjectief..Darcis had de hele rally het initiatief en moest gewoon die volleys afmaken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:03 schreef Szura het volgende:
Jezus Monfils die bal moet je 100x maken van de 100x
Dat ook maar wat een kans voor een passing had clowntje daar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent een beetje subjectief..Darcis had de hele rally het initiatief en moest gewoon die volleys afmaken.
Echt een passing die je 100x moet maken van de 100 jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat ook maar wat een kans voor een passing had clowntje daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |