Inderdaad. Ik vind het ook een vage redenatie. Ik kan me voorstellen dat er ook een grote groep mensen is die het nummer normaal niet legaal zouden kopen. Dus de 6 cent die je per nummer misloopt zou je wellicht gedeeltelijk weer kunnen terugverdienen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:48 schreef wallofdolls het volgende:
Tsja, ze vergeten er voor het gemak even bij te bedenken dat
1)Als ze een goed nummer/album hebben de kans dat mensen die op spotify gaan luisteren veel groter is omdat ze er toch niet extra voor hoeven te betalen en dat bovendien de mensen die het voor een hoge prijs toch al zouden kopen in, zeg, 5 jaar ook wel aan 30/40 keer draaien komen (dat is dan 10/13 cent per nummer, maar oke).
Is ook niet gek als je bedenkt dat derest allemaal op Spotify staat... er is geen concurrentie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:54 schreef Arn0 het volgende:
Het zal Adele worst wezen lijkt me, haar album staat al sinds januari non-stop in de top vijf van de UK charts
Mwah, ik kan me nu niet voorstellen dat dat veel invloed heeft..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:00 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Is ook niet gek als je bedenkt dat derest allemaal op Spotify staat... er is geen concurrentie.
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:24 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Wisten mensen eigenlijk dat je gratis spotify premium krijgt als je KPn internet Extra hebt?
Volgens mij geldt dat voor nieuwe abonnementen. Check anders de KPN website of bel ze op.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:41 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Krijg je van KPN zelf de code of moet je dat aanvragen? Wij hebben extra internet maar ik had nog van niks gehoord totdat ik de reclame kreeg op spotify zelf.
Top!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:17 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Op de website stond niks. Dus ik vandaag ff gebeld, alle bestaande klanten (die dit aangaan natuurlijk) krijgen voor eind november een activatiecode per brief thuisgestuurd.
Mooi toch
Computer of telefoon?quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Als ik muziek Offline beschikbaar heb gemaakt, moet ik soms alsnog liedjes opnieuw downloaden. Weet iemand waardoor dit is? Het is dan ook niet mogelijk om het liedje af te spelen ofzo, het moet echt opnieuw gedownload worden. Hoe komt dit?
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:26 schreef Jmsls het volgende:
Zijn er al mensen die die brief al hebben gehad?
Ben benieuwd wat er nog overblijft in die hoek.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef RichardHammond het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)iek-van-spotify.html
Gaat weer lekker.
De muziek kun je wel offline beschikbaar maken, maar niet op je mp3-speler zetten. Je kunt wel op je smartphone luisteren en offline beschikbaar maken, alleen met het duurste abonnement.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:15 schreef Blitzkrieger het volgende:
Heb het een week geleden gedownload, gewoon te relaxt om alle muziek te kunnen luisteren. Ik wil premium of unlimited kopen, maar kan ik dan ook muziek downloaden en op mijn mp3 speler zetten? En scheelt dat betere geluid veel? Denk het niet maar het zou wel leuk zijn.
Ik snap dat niet he. Het kost ze toch geen extra moeite? Gratis geld voor geen moeite is altijd leuk, ook al is 't niet zo veel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef RichardHammond het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)iek-van-spotify.html
Gaat weer lekker.
Dus met unlimited kan je muziek downloaden ofzo?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
De muziek kun je wel offline beschikbaar maken, maar niet op je mp3-speler zetten. Je kunt wel op je smartphone luisteren en offline beschikbaar maken, alleen met het duurste abonnement.
De leek hoort het betere geluid niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |