Inderdaad, als je net dacht dat het niet erger kon dan Balkenende, krijg je z'n Belgische concullega.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:39 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk toch een naar dat goedzittende pak.
Volkomen mee eens, maar het democratische in strafbepaling leidt tot onrealistische straffen voor toplui, omdat er heel eenvoudig ad populum te procederen is tegen een oplichter of een rijke boef. Stel je eens voor dat Rijkman Groenink veroordeelt werd, zoals het Nederlandse volk gemiddeld wilde. Dan kreeg hij miljoenenboetes om de oren voor (onbewijsbare) diefstal, terwijl een arm oud vrouwtje voor diefstal er met een paar tientjes vanaf komt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Gelijkheid is niet goed, want sommige verdienen nou eenmaal meer dan anderen. Sommige mensen zijn goed, sommige mensen zijn slecht. Gelijkheid is een schande voor al het goede in de wereld.
Lijkt me echt zon typetje dat zijn zin altijd wil doordrijven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:39 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk toch een naar dat goedzittende pak.
Lijkt me eerder een type dat bij z'n moeder nog uitjankt en aan de borsten lurkt, en z'n enige vriendinnetje 40 jaar geleden al afstand heeft gedaan van zo'n zielepoot.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lijkt me echt zon typetje dat zijn zin altijd wil doordrijven.
Dat zeg ik. Dat soort kanslozen maken juist misbruik van hun positie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een type dat bij z'n moeder nog uitjankt en aan de borsten lurkt, en z'n enige vriendinnetje 40 jaar geleden al afstand heeft gedaan van zo'n zielepoot.
Waar volg jij dat, ik zie het niet op politiek24.nlquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:43 schreef eriksd het volgende:
Bij het Wilderproces is men nu bij het Nurembergproces aanbeland. Wat een puinhoop
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar volg jij dat, ik zie het niet op politiek24.nl
Hij is in ieder geval het bewijs dat de EU een ondemocratisch vehikel is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een type dat bij z'n moeder nog uitjankt en aan de borsten lurkt, en z'n enige vriendinnetje 40 jaar geleden al afstand heeft gedaan van zo'n zielepoot.
Hij is in ieder geval wel het(!) bewijs dat de bewering dat je in de politiek charisma nodig hebt totaal onwaar is.
Godverd*mme, heb ik nu al hele tijd zitten wachten tot het op Politiek24 kwam.quote:
Het is een krampachtige bedoening.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Godverd*mme, heb ik nu al hele tijd zitten wachten tot het op Politiek24 kwam.
Ja ook dat inderdaad, maar goed ik ken zo niet eens een politicus die het wel waard is EU president te zijn, zijn allemaal slappe zakken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval het bewijs dat de EU een ondemocratisch vehikel is.
Verkiezingen asap, please.
Ik dacht dat 't over de vrouw van het Wilders proces ging, maar ik kwam er bekaaid vanaf.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:47 schreef GSbrder het volgende:
Carice is wel te raken, zag haar laatst nog
Vind haar helemaal niks.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:46 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Carice is nog best een lekker kippetje. zou Ruud Lubbers zeggen.
Ik vind die Liesbeth Staats ook wel oke hoor, van EenVandaag. Secret Crushquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:47 schreef GSbrder het volgende:
Carice is wel te raken, zag haar laatst nog
En dan komen we op het punt aan, waarop we ons afvragen in hoeverre democratie nog wel democratisch is, als je mag kiezen uit 12 ingelikte en zelfverheerlijkende, heteroseksuele, katholieke, blanke, grijze veertigplussers.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ook dat inderdaad, maar goed ik ken zo niet eens een politicus die het wel waard is EU president te zijn, zijn allemaal slappe zakken.
Die helpt je vriendin meteen van haar kinderwens af.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vind haar helemaal niks.
Zag haar gister nog in de film "Gelukkige huisvrouw". Wat een asociale onbeschofte budfilm is dat zeg.
Wel zo'n klokhuis-koppiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind die Liesbeth Staats ook wel oke hoor, van EenVandaag. Secret Crush
[ afbeelding ]
Jaja, bereid er maar op voor. Wij als Nederland gaan alle onrendabelen in de wereld van een uitkering voorzien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
"Omdat mensen, en dit geld in speciale voor mensen in minderheidspositie(!) het recht hebben fatsoenlijk te leven".
WHAT THE FUCK?!
Kwam ze ook vandaan.quote:
Gelijkmaak-hippies.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
"Omdat mensen, en dit geld in speciale voor mensen in minderheidspositie(!) het recht hebben fatsoenlijk te leven".
WHAT THE FUCK?!
Nicequote:
Die vrouw houdt een pleidooi tegen Wilders en gaat doodleuk zeggen dat minderheidsgroeperingen belangrijker zijn dan de algemene samenleving en autochtonen. Wat een dom wijf, ze doet exact wat Wilders doet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jaja, bereid er maar op voor. Wij als Nederland gaan alle onrendabelen in de wereld van een uitkering voorzien.
Bram komt zo. Die kan zich wat beter houden aan de spelregels al a court. Lijkt me wel zo verstandigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die vrouw houdt een pleidooi tegen Wilders en gaat doodleuk zeggen dat minderheidsgroeperingen belangrijker zijn dan de algemene samenleving. Wat een dom wijf, ze doet exact wat Wilders doet.
Zet mij maar in die rechtbank, laat haar alle hoeken van de kamer zien qua argumenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |