Wel?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:04 schreef Balisto het volgende:
Vanavond Ruud de Wild in plaats van Gordon.
#OFNICKENSIMON.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:04 schreef Balisto het volgende:
gadverquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:04 schreef Balisto het volgende:
Patrique, iBenny, Kally en ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef MissJ het volgende:
Wie gaan er vanavond naar de liveshow? Dat was vanavond toch dat een paar van jullie gaan?
ik hoop op Roggel of Sim'Ranquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:14 schreef Ripley het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat het gebit er eindelijk uitgaat. Anders wordt het denk ik Pyke
Graag 1 van die 2 ja!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:14 schreef Ripley het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat het gebit er eindelijk uitgaat. Anders wordt het denk ik Pyke
leuk! Veel plezier!quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:29 schreef Balisto het volgende:
Leuk feitje: bij de laatste liveshow van zijn laatst overgebleven kandidaat was Gordon tot nu toe altijd afwezig.
Toen Lisa won nam Eric zijn taken waar en toen de BadBoyz (eindelijk!) afvielen viel Edsilia voor hem in.
Het zou wel mooi zijn als die traditie vanavond wordt voortgezet (al verwacht ik het niet).
Ja ik kan Rolf niet meer vertegenwoordigenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
leuk! Veel plezier!
Maar dan is het wel stiller hier vanavond in het topic en dat is wel jammer
Rolf roggelt op rochel!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik kan Rolf niet meer vertegenwoordigenGelukkig hebben we Lutje nog
Het zit hier vol Roggel fans dan
Als dat paard weer Spaans gaat zingen (heb expres geen spoilers gekeken, voor de liedjes), dan ga ik echt jodelen vanavondquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:29 schreef Balisto het volgende:
Leuk feitje: bij de laatste liveshow van zijn laatst overgebleven kandidaat was Gordon tot nu toe altijd afwezig.
Toen Lisa won nam Eric zijn taken waar en toen de BadBoyz (eindelijk!) afvielen viel Edsilia voor hem in.
Het zou wel mooi zijn als die traditie vanavond wordt voortgezet (al verwacht ik het niet).
Maar hij geeft ook wel goed commentaarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:17 schreef Balisto het volgende:
Ruud de Wild vindt zichzelf nogal grappig. Wat dat betreft is het een passende vervanger van Gordon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |