Dames van lichte zeden ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Voor strafrecht. Schadeletseladvocaten bijvoorbeeld werken vrijwel altijd op no cure, no pay basis.
Aan jou de beslissing of twee maanden wachten 150~250 euro waard is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:28 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja, nu dus alleen nog ruim 2 maanden wachten.
Ja, vind ik wel. Heb net een nieuwe prime lens op mijn oude D50 gezet, red ik het nog wel twee maandjes mee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:57 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Aan jou de beslissing of twee maanden wachten 150~250 euro waard is.
quote:Op maandag 30 mei 2011 08:34 schreef Sitethief het volgende:
Camera besteld, niet op voorraad, prijs wordt ineens verhoogd
Voor die 150 extra geeft de cam wel licht in het donker. Das ook wat waard me dunktquote:Op maandag 30 mei 2011 09:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Geweldig. Niet de eerste keer overigens.
Die komen als het goed is uit een kit. Vreemd dat ze dat nu zo online zettenquote:Op maandag 30 mei 2011 12:22 schreef Leandra het volgende:
Met een beetje mazzel kunnen ze zien waar er vandaan geklikt wordt, en doen ze aan imagoschadebeperking door TS idd heel snel de bestelde en betaalde camera te sturen.
Of ze daarvoor een kit uit elkaar moeten halen of een losse camera hebben boeit niet, ze bieden hem nu op voorraad aan, en dus is de camera leverbaar.
Kan je ze niet even bellen dat ze blijkbaar de camera leverbaar hebben en je hem graag zou ontvangen?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:30 schreef Disorder het volgende:
[..]
Die komen als het goed is uit een kit. Vreemd dat ze dat nu zo online zetten
Als je meer betaald krijg je kennelijk voorrang. Mensen die al langer wachten kunnen achteraan de rij aansluiten. Bah.
Ik zou ze even bellen, TS.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:30 schreef Disorder het volgende:
[..]
Als je meer betaald krijg je kennelijk voorrang. Mensen die al langer wachten kunnen achteraan de rij aansluiten. Bah.
Of ze uit een kit komen is jouw probleem niet, het is niet jouw taak excuses te verzinnen voor het bedrijf dat jou niet levert wat je besteld hebt.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:30 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ontbind de koop. Ik zou geen zaken meer met ze willen doen - vertrouwen zou weg zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze uit een kit komen is jouw probleem niet, het is niet jouw taak excuses te verzinnen voor het bedrijf dat jou niet levert wat je besteld hebt.
Ze bieden nu weer aan wat jij besteld hebt, en dat het voor een hogere prijs is, is jouw probleem niet.
Dat is juist wat ze willen.... dat hebben ze TS ook aangeboden, maar TS wil geen ontbinding van de koop, TS wil dat ze de camera leveren tegen de prijs die hij al betaald heeft (en waar zij al rente over kunnen vangen).quote:Op maandag 30 mei 2011 15:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ontbind de koop. Ik zou geen zaken meer met ze willen doen - vertrouwen zou weg zijn.
En idd, ff een shopreview doen op tweakers. Dit is altijd wel nuttige info - hoe ze met hun klanten omgaan.
Die rente is niet zo boeiend heur.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is juist wat ze willen.... dat hebben ze TS ook aangeboden, maar TS wil geen ontbinding van de koop, TS wil dat ze de camera leveren tegen de prijs die hij al betaald heeft (en waar zij al rente over kunnen vangen).
Zij kunnen geen korting geven als het artikel na je bestelling goedkoper wordt, maar jij mag wel bijbetalen als het artikel duurder wordt? Neuh... afgezien van het feit dat TS sowieso al in z'n recht staat, geven ze zelf ook aan dat de bestelprijs de prijs is waar het om gaat, zeker als er al betaald is.quote:4. De prijs van het gekochte artikel is na mijn bestelling in prijs gedaald, kan ik het verschil terug krijgen.
De prijzen die wij hanteren zullen altijd concurrerend zijn. Wij kopen dus altijd voor de scherpste prijzen in en bieden onze producten dus ook altijd tegen de scherpste prijs aan.
Hierdoor kan het dus ook voorkomen dat de goederen die wij verkopen in prijs kunnen stijgen en dalen. Wij kunnen dus ook geen geld retourneren indien een artikel goedkoper is geworden na uw bestelling.
Juridisch gaan ze het ook nooit winnen. Maar dat ze het uberhaupt voorstellen is al niet netjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:58 schreef Leandra het volgende:
Zit ik net trouwens bij die foto "vakman" de meest gestelde vragen te lezen....
Nou is het verhaal over de status van de bestellingen al interessant, maar vraag nummer 4 is nog veel leuker:
[..]
Zij kunnen geen korting geven als het artikel na je bestelling goedkoper wordt, maar jij mag wel bijbetalen als het artikel duurder wordt? Neuh... afgezien van het feit dat TS sowieso al in z'n recht staat, geven ze zelf ook aan dat de bestelprijs de prijs is waar het om gaat, zeker als er al betaald is.
TS, mag ik ze een mailtje sturen metquote:Op maandag 30 mei 2011 16:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Juridisch gaan ze het ook nooit winnen. Maar dat ze het uberhaupt voorstellen is al niet netjes.
Ik denk dat je met veel gezeur je product wel krijgt voor het bedrag waarvoor je het ook gekocht hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 08:34 schreef Sitethief het volgende:
Camera besteld, niet op voorraad, prijs wordt ineens verhoogd
Hihihiquote:Op maandag 30 mei 2011 16:08 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ze dat sinds deze post al weten:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |