Deel: #1, #2 en #3.quote:Vanaf donderdag 24 maart nieuw op de sterke donderdagavond van RTL 5 het reality-programma ‘Echte Meisjes in de Jungle’. In ‘Echte Meisjes in de Jungle’ doen de goedgebekte en opvallendste meisjes uit eerdere RTL 5 reality-programmas mee. Zo doen o.a. Amanda en Nadia mee uit de Gouden Kooi en Pauline en Leslie mee van Echte Gooische Meisjes.
In iedere aflevering van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ staan twee opdrachten centraal. In deze opdrachten worden de meisjes op meerdere manieren getest. Hun uithoudingsvermogen. Hun kracht. Hun kennis van Suriname. Allemaal met als doel om te bepalen wie de sterkste en de slimste is.
Ik had er nog niks van gehoordquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
Was te verwachten. En al bekend. Jammer.
Je zag het al aan de stukjes voor de pauzequote:
ja, klopt, die verbeterde hem ook iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de ondertiteling stond wel jij
Wat betekent dat ik kan géén engelsquote:
Het is net Jaap !quote:
Met d'r roze ford ka door de McDrivequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
Die wordt gevraagd voor een Macdonald reclame
De ondertitelaar heeft sowieso flink lopen corrigeren de hele reeks..quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:30 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
ja, klopt, die verbeterde hem ook iddwant hij zei echt jou
Deed die dikzak van zo'n "volg mensen die opgesloten zijn in een huis" programma dat ooit eens niet?quote:
Stichting Jaap-actie van Brittquote:
dat was natuurlijk bij de 1ste opnames opgenomenquote:
Ja, stichting Aap zei onze Jaap.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:31 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Deed die dikzak van zo'n "volg mensen die opgesloten zijn in een huis" programma dat ooit eens niet?
www.twitter.com/brittjjequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:32 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik weet alleen haar hyves zo snel.
http://brittosz.hyves.nl/
Derksen in de jungle bij SV Robin hood!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Een voorzichtig gesponsord programma...
Dat kan echt never nooit 30.000 euro zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:31 schreef DJSmiley het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hoor, hamburgertje!
Foto met heldin Amanda hahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:32 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik weet alleen haar hyves zo snel.
http://brittosz.hyves.nl/
Nee want die geldkoffer met 5.000 euro was veel minder onzwaar!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat kan echt never nooit 30.000 euro zijn
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:42 schreef ß het volgende:
http://twitter.com/#!/michella29
Die is ook blij dat Britt heeft gewonnen!
wat een ellendequote:michella29 Ben benieuwd wat ze overhoud voor de kankerbestijdering eerst autotje paard en mac nou kunne heel wat mensen van genezen vieze schijnheil
IiG mijn hartquote:
Oh, dus daarom heb je weken lopen afzien in de Jungle!quote:ik kwam daar niet voor het geld denk je nu echt dat ik ooit in me botte kop heb gedacht dat ik kon winne dan zijn jullie nog dommer als brit
ze praat op twitter echt precies als op tvquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:42 schreef ß het volgende:
http://twitter.com/#!/michella29
Die is ook blij dat Britt heeft gewonnen!
Daar had ik al rekening mee gehouden, daarom had ik mijn internetvenster zo afgesteld dat ik niet kon zien wat er langs de zijkant stondquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:23 schreef luckass het volgende:
RTL Gemist is weer goed met spoilers hoor.
Nooit naar de homepage van een programma gaan, maar via gemist naar het filmpje toegaan. En dan ook niet naar de zijkant met fragmenten kijken. Zo is me ook de finale van Dames in de Dop verpestquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Worden er goddomme nou echt geen dreigbrieven naar RTL gestuurd ofzo? WEER zie ik wie de winnaar is voordat ik uberhaupt de aflevering heb kunnen zien. Welke mongool bedenkt dat echt?
RTL negeert die brieven altijd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Worden er goddomme nou echt geen dreigbrieven naar RTL gestuurd ofzo? WEER zie ik wie de winnaar is voordat ik uberhaupt de aflevering heb kunnen zien. Welke mongool bedenkt dat echt?
waar zag je dat dan? Ik had wel het gevoel dat britt ging winnen maar nergens gezien dat ze ook echt de winnaar was voor het eindequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Vond het wel grappig toen ze aan die man die bij de kano stond vroeg of het 2 uur wasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:51 schreef Pwn_zoon het volgende:
yesss Brittje gewonnen!
Die Lesley vind zich echt zo slim he..
maar dan zegt ze: Jodenbeeststraat
Als er in deel 2 maar Jenna & Lindsey uit Dames in de Dop inzitten!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:49 schreef Moofasah het volgende:
Vind het wel jammer dat het nu is afgelopen. Ik denk dat ze wel een 2e seizoen zullen maken, maar dat wordt vast niet meer zo leuk als deze. Ben bang voor een deelname van die saaie Cherso meisjes
Barbie lijkt me echt niet passen in zo'n programma.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:53 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Als er in deel 2 maar Jenny & Linsey uit Dames in de Dop inzitten!!![]()
En dan Barbie uit Cherso erbij, kun je lachen
Juist wel, tieten en domme uitsprakenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:54 schreef julian6 het volgende:
Barbie lijkt me echt niet passen in zo'n programma.
Jenna zie ik graag, maar Linsey ergert me echt. Meestal vind ik dat soort types juist grappig, maar op de een of andere manier slaat Linsey bij mij echt niet aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:53 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Als er in deel 2 maar Jenna & Lindsey uit Dames in de Dop inzitten!!![]()
En dan Barbie uit Cherso erbij, kun je lachen
Linsey is dan de nieuwe Michelle, lekker negatief ingesteld bij elke nieuwe opdracht: "dat ga ik echt niet doen hoa! kankahsooi! geef me nog es een peuk waus!"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:57 schreef Moofasah het volgende:
Jenna zie ik graag, maar Linsey ergert me echt. Meestal vind ik dat soort types juist grappig, maar op de een of andere manier slaat Linsey bij mij echt niet aan.
Die houdt het niet lang vol denk ik. Marja, dat dachten velen van Michella ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:00 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Linsey is dan de nieuwe Michelle, lekker negatief ingesteld bij elke nieuwe opdracht: "dat ga ik echt niet doen hoa! kankahsooi! geef me nog es een peuk waus!"
Natasia zou ik echt heel vet vinden om terug te zien! Maar ik denk niet dat ze het doet. Ze wilde toch niet meer gezien worden als ''Natasia van De Gouden Kooi''.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor volgend seizoen dus Barbie en Bibi Lieke en Nathasia ?
Ach dat mens heeft het iq van een pepernoot . Ik denk dat die wel weer met der kop op tv wil hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:57 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Natasia zou ik echt heel vet vinden om terug te zien! Maar ik denk niet dat ze het doet. Ze wilde toch niet meer gezien worden als ''Natasia van De Gouden Kooi''.
is is dat echt michella die twittertquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef julian6 het volgende:
[..]
ze praat op twitter echt precies als op tv
Wie zijn dat ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:17 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij als Barbie en Linsey in één programma zitten dat het universum dan fuck it zegt en we alsnog een rapture krijgen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Daar had ik al rekening mee gehouden, daarom had ik mijn internetvenster zo afgesteld dat ik niet kon zien wat er langs de zijkant stondNu was de aflevering tenminste ook echt spannend
ghehehehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:17 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij als Barbie en Linsey in één programma zitten dat het universum dan fuck it zegt en we alsnog een rapture krijgen
Wisten we dit al?quote:Brittjje Britt Dekker
Ik heb zin in de opnames voor "De wereld van Britt en Ymke" Met mijn aanstaande collega @ymkethemovement !!!!!! #dwvbey
Ochja, hoe je het ook bekijkt, het blijft gewoon kut van rtl dat ze dit iedere keer weer flikkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:29 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
zo probeerde ik het ook te bekijken, maarja nieuwsgierige oogreflex ving toch wat op nog voordat ik het scherm naar rechts kon schuiven
maar eigelijk vermoedde ik al dat britt zou gaan winnen
Werd ook door haar zelf al genoemd in interview met Ruud de Wild:quote:
Acclimatiseren? En in gewoon nederlands?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Werd ook door haar zelf al genoemd in interview met Ruud de Wild:
http://www.538gemist.nl/fragment/12833 @ 3.20
Ben blijkbaar te naïef. Maar het staat niet aan de zijkant, het staat middenop de pagina deze keer!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nooit naar de homepage van een programma gaan, maar via gemist naar het filmpje toegaan. En dan ook niet naar de zijkant met fragmenten kijken. Zo is me ook de finale van Dames in de Dop verpest
Gelukkig ja, anders was het wel erg triest gesteld met de algemene bevolkingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
Een soort mens dat je nog maar weinig tegenkomt
volgens mij heb je naar een totaal andere finale gekekenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:08 schreef ukga het volgende:
ik vond de finale maar saai. het leukste van dit soort programma's is de onderlinge interactie.
+ 1quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:08 schreef ukga het volgende:
ik vond de finale maar saai. het leukste van dit soort programma's is de onderlinge interactie.
Haha ja!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:24 schreef fespo het volgende:
ik vond het leuk dat Britt al die mensen zo makkelijk mee kreeg en die chagerijn had overal moeite mee
quote:Brittjje Britt Dekker
Ik durf niks te nemen bij de mac omdat al die mensen me aankijken =$ Sher neemt wel wat oh ik voel me snietzelfreen...... #nuhebikwelhonger
Ja die opmerkingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:02 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het ook terecht dat zij heeft gewonnen. Die Lesley voelt zich tien keer beter, maar uiteindelijk legt ze het toch op alle fronten af tegen Britt. Zelfs in intelligentie. Toen ze bij die kano stond vroeg ze nog: is het al 2 uur??![]()
![]()
Ja ik ook. Ik twijfelde toen wel hoor of de regie het haar niet verklapt had, zodat het spannend zou blijven wie er zou gaan winnen...quote:Op zondag 29 mei 2011 01:04 schreef childintime het volgende:
[..]
Ja die opmerkingMaar britt wist niet wat Madame Jeanette was......Ik vond het ook toevallig ja, dat ze het ineens wel door had
Gewoon, iemand van de productie.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
als je nooit iets anders eet dan de mac en uit stug friesland komt kan ik me best voorstellen dat ze dat niet weet
maar ik vraag me ook serieus af wie het haar (gelukkig) heeft voor gezegt
Britt is misschien niet de slimste, maar dat vind ik niet belangrijk... ze is lief en grappigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
Een soort mens dat je nog maar weinig tegenkomt
Britt komt uit Purmerendquote:Op zondag 29 mei 2011 12:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
als je nooit iets anders eet dan de mac en uit stug friesland komt kan ik me best voorstellen dat ze dat niet weet
maar ik vraag me ook serieus af wie het haar (gelukkig) heeft voor gezegt
Echt? Ze heefjt sjo'n Amstjerdams Aksjentquote:
Eerder West-Friesquote:Op zondag 29 mei 2011 20:09 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Echt? Ze heefjt sjo'n Amstjerdams Aksjent
Nee joh! Ik kom uit R'dam en moet altijd lachen om haar (naar mijn idee, maar weet het zeker) onvervalste platte A'dams accentquote:
in purmerend praten ze vaak platter amsterdamsquote:Op zondag 29 mei 2011 20:09 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Echt? Ze heefjt sjo'n Amstjerdams Aksjent
dat accent van haar is echt geweldigquote:Op zondag 29 mei 2011 20:12 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Nee joh! Ik kom uit R'dam en moet altijd lachen om haar (naar mijn idee, maar weet het zeker) onvervalste platte A'dams accent
OK..ik wist wel dat het geen ABN wasquote:Op zondag 29 mei 2011 20:12 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Nee joh! Ik kom uit R'dam en moet altijd lachen om haar (naar mijn idee, maar weet het zeker) onvervalste platte A'dams accent
Ze heeft wel zo'n typische Friese (weet niet of het in West-Friesland ook zo is) 'dikke' L net zoals Meron uit didd en die kwam wel echt uit Friesland.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:12 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
volgens mij leggen ze in Amsterdam ook de nadruk op de Lquote:Op zondag 29 mei 2011 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft wel zo'n typische Friese (weet niet of het in West-Friesland ook zo is) 'dikke' L net zoals Meron uit didd en die kwam wel echt uit Friesland.
Luister maar naar Sonja Bakker dan heb je West-Fries.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft wel zo'n typische Friese (weet niet of het in West-Friesland ook zo is) 'dikke' L net zoals Meron uit didd en die kwam wel echt uit Friesland.
Sonja Bakker heeft een héééél ander accentquote:Op zondag 29 mei 2011 20:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Luister maar naar Sonja Bakker dan heb je West-Fries.
Ja, maar de HAVO is tegenwoordig ook baggerquote:
Yup. Afgeleid van ditquote:Op zondag 29 mei 2011 20:26 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Sonja Bakker heeft een héééél ander accent![]()
Is dat West-Fries? Totaal anders dan het Amsjterdamjs accent!quote:
Interessant, weer wat geleerd over Nederlandse accentenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja , da's puur West-Fries.
Wat Britt spreekt is idd meer Noord-Amsterdams wat ze t/m Purmerend wel spreken.
In tussengelegen plaatsjes als Ilpendam spreken ze dat ook (luister bijvoorbeeld maar naar Sita).
Het lijkt wel wat op stads-Friesquote:Op zondag 29 mei 2011 20:34 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Is dat West-Fries? Totaal anders dan het Amsjterdamjs accent!
Stads-Fries?? Stad? Je bedoelt waarschijnlijk Dorps-Friesquote:
In Noord-Holland ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alleen West-Friesland ligt in een heel andere provincie
Tuindorp Oostzaan, daar kunnen ze er ook wat vanquote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Of uit de omstreken t/m Purmerend, zoals n00biedoobiedoo zei
Aigelijk, sjo héquote:Op zondag 29 mei 2011 20:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tuindorp Oostzaan, daar kunnen ze er ook wat van
Erik Hulzebosch praat echt zo ... ik kom ook uit die omgeving en ken genoeg mensen die ook zo praten.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd
Al denk ik ook wel dat ze het Hulzebosch trucje toepast...m.a.w. je accent iets vergroten
Djezus, zitten die meiden in een soort circuit ofzo, waar ze van het ene programma naar het andere hoppen? Maken ze er een soort carrière van? Wat dachten ze op de lagere school, ik word fulltime programmadeelneemster? Heb je daar een opleiding voor?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:39 schreef SiGNe het volgende:
Ymke doet binnenkort ook mee met Face it van Lange Frans, zag ik tenminste in een promo-filmpje.
Dat programma is best triest.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:51 schreef Maartel het volgende:
Britt heeft een single uit
http://itunes.apple.com/nl/album/f-cking-vet-single/id445847292
HAHHA FUCKING VETquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:51 schreef Maartel het volgende:
Britt heeft een single uit
http://itunes.apple.com/nl/album/f-cking-vet-single/id445847292
quote:Britt weer in Echte meisjes in de jungle’
Goed nieuws voor fans van Britt. Er komt een tweede seizoen van Echte meisjes in de jungle waarin - zo meldt de Telegraaf - de blonde Britt Dekker haar titel verdedigt.
Echte meisjes in de jungle was een van de kijkcijfersuccessen van RTL 5 in het voorbije tv-seizoen. Echt een verrassing is het dan ook niet dat het programma terugkeert voor een tweede seizoen. Leuk detail is echter wel dat Britt Dekker waarschijnlijk weer een grote rol speelt. De winnares van het eerste seizoen zou gepolst zijn om haar titel te verdedigen, zo meldt de Telegraaf.
Streepje voor
Of het tweede seizoen zich weer in de jungle afspeelt en wie er dan nog meer aan het programma meedoen, is nog onbekend. Voor Britt zou een nieuwe locatie wellicht leuker zijn, aangezien ze anders al een dikke streep voor heeft op de concurrentie. Aan de andere kant: echte meisjes in de jungle staan wel garant voor erg leuke televisie.
Ik vind het een beetje flauw programma, ik volg het welquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:06 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.rtl.nl/xl/#/exclusief/
Britt: "ik ga nooit niet met m'n blote tieten in de Playboy"
Totaal mee eens.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:30 schreef Fascination het volgende:
Hm, ik ken niet alle vrouwen, maar in het geheel lijken me de vrouwen van de vorige editie leuker/vermakelijker. Die twee uit Oh Oh Cherso zijn iig al niets. Saaie, nietszeggende wijven. Maar goed, ik ga vast wel weer genieten van dit programma.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:09 schreef ukga het volgende:
Britt van New Chicks is ook precies de lelijkste pleuris hoer van new chicks. Hadde ze niet ff een andere kunnen vragen?
Misschien omdat het nog een maand weg isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:46 schreef tong80 het volgende:
Ad Visser
En waarom is er geen nieuw topic over dit nieuwe programma ?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:24 schreef ukga het volgende:
[..]
Was Jenna niet dat wijf zonder gezichtsuitdrukking?
......quote:
Vind 'm wel geniaal hahaquote:Op maandag 30 juli 2012 05:54 schreef female81 het volgende:
Het klinkt nog goedkoper dan die Oh Oh Cherso-single en dat plaatje van Britt.
die dochter is goed te doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Ugh, waarom zo'n bonerkiller in een programma met verwende modellen?
Wát een ellendequote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:26 schreef Karina het volgende:
Met het tiende meisje pakt RTL 5 flink uit. “Het blijkt de meest gevreesde realityster aller tijden te zijn: Michella. De Arnhemse, bekend van Dames in de Dop en Echte Meisjes in de Jungle deinst voor niets en niemand terug.”
Ik ken ook niemand uit dat rijtje nobody's. Maar dat ligt niet noodzakelijkerwijs aan ons dit keer.quote:
Dit dus. Sowieso triest dat er weer een stel homo's in moet, ik keek het echt puur voor de vrouwelijke vormen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gio ken ik als dat die homo is van Oh oh cherso. Verder ken ik alleen Michella van het eerdere seizoen van dit programma, de kettingrookster.
Al die andere wijven (inclusief nichterige boys) ken ik niet en van de helft ken ik het programma niet eens waar ze in zaten.
quote:Reality BN’er Michaella tongt hond
Michella Kox timmert aan de weg om een echte reality BN’er te worden. Ze heeft recent een foto van zichzelf op Facebook gezet terwijl ze aan het tongen is met haar hond KingKong en binnenkort komt de eerste single van dit multi-talent uit.
Nu denkt u misschien; Michaella Kox wie is dat? Michaella heeft meegedaan met het RTL 5 programma Dames in de Dop, ze schijnt daarin opgevoed te zijn tot een echte dame. Ook schitterde ze in ‘Echte Meisjes in de Jungle’, naar eigen zeggen was ze vooral beroemd door haar quote ‘Wat een Ellende’. Volgende week neemt deze niet te missen reality BN’er de videoclip op bij haar liedje ‘Lekker voor je’. Volgens het persbericht zal “ook haar spraakmakende outfit uit het programma ‘Shopping Queens’ worden afgestoft om acte de presence te geven.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |