Gewoon, iemand van de productie.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
als je nooit iets anders eet dan de mac en uit stug friesland komt kan ik me best voorstellen dat ze dat niet weet
maar ik vraag me ook serieus af wie het haar (gelukkig) heeft voor gezegt
Britt is misschien niet de slimste, maar dat vind ik niet belangrijk... ze is lief en grappigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
Een soort mens dat je nog maar weinig tegenkomt
Britt komt uit Purmerendquote:Op zondag 29 mei 2011 12:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
als je nooit iets anders eet dan de mac en uit stug friesland komt kan ik me best voorstellen dat ze dat niet weet
maar ik vraag me ook serieus af wie het haar (gelukkig) heeft voor gezegt
Echt? Ze heefjt sjo'n Amstjerdams Aksjentquote:
Eerder West-Friesquote:Op zondag 29 mei 2011 20:09 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Echt? Ze heefjt sjo'n Amstjerdams Aksjent
Nee joh! Ik kom uit R'dam en moet altijd lachen om haar (naar mijn idee, maar weet het zeker) onvervalste platte A'dams accentquote:
in purmerend praten ze vaak platter amsterdamsquote:Op zondag 29 mei 2011 20:09 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Echt? Ze heefjt sjo'n Amstjerdams Aksjent
dat accent van haar is echt geweldigquote:Op zondag 29 mei 2011 20:12 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Nee joh! Ik kom uit R'dam en moet altijd lachen om haar (naar mijn idee, maar weet het zeker) onvervalste platte A'dams accent
OK..ik wist wel dat het geen ABN wasquote:Op zondag 29 mei 2011 20:12 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Nee joh! Ik kom uit R'dam en moet altijd lachen om haar (naar mijn idee, maar weet het zeker) onvervalste platte A'dams accent
Ze heeft wel zo'n typische Friese (weet niet of het in West-Friesland ook zo is) 'dikke' L net zoals Meron uit didd en die kwam wel echt uit Friesland.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:12 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
volgens mij leggen ze in Amsterdam ook de nadruk op de Lquote:Op zondag 29 mei 2011 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft wel zo'n typische Friese (weet niet of het in West-Friesland ook zo is) 'dikke' L net zoals Meron uit didd en die kwam wel echt uit Friesland.
Luister maar naar Sonja Bakker dan heb je West-Fries.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft wel zo'n typische Friese (weet niet of het in West-Friesland ook zo is) 'dikke' L net zoals Meron uit didd en die kwam wel echt uit Friesland.
Sonja Bakker heeft een héééél ander accentquote:Op zondag 29 mei 2011 20:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Luister maar naar Sonja Bakker dan heb je West-Fries.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |