Ja, dan wel inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:56 schreef rezai het volgende:
ja maar ik heb die kut kabeltje niet dus zal wel handmatig moete
Jij ook al.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:56 schreef rezai het volgende:
Veel succes dan, morgen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
hallo. Jullie zeiden dat 2010 makkelijk was.. ik snapte vraag 1 al niet![]()
![]()
Dit kregen wij begin havo 4quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb op school geen Engelse termen gehad.
Indexcijfers niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
hallo. Jullie zeiden dat 2010 makkelijk was.. ik snapte vraag 1 al niet![]()
![]()
huh? heb je dan 9.6 voor eco gemiddeld? wat heeft die ander vak er mee temakenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wss heb ik hoger dan een 6,5 voor TeHaTex -> 7 gemiddeld -> ik mag een 2,4 halen voor eco.
Nee. Dan sta ik een 4 gemiddeld voor eco.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:04 schreef rezai het volgende:
[..]
huh? heb je dan 9.6 voor eco gemiddeld? wat heeft die ander vak er mee temaken
Alle begrippen + formules in je rekenmachine = niet leren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:07 schreef Ezell het volgende:
Volgens mij heb ik niet eens alle formules uit de 'OP' nodig voor het examen.
Dat van dat begrippen gaat sowieso niet door, want ik kan alleen typend info in mijn GR zetten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:08 schreef -tape- het volgende:
[..]
Alle begrippen + formules in je rekenmachine = niet leren.
Staat wel ergens in het vorige topic rond post 150.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:07 schreef 111023 het volgende:
Iemand nog een begrippenlijstje - oorzaak-gevolg samenvatting? Geen shit van 10 pagina's ofso.
Geen kabeltje?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat van dat begrippen gaat sowieso niet door, want ik kan alleen typend info in mijn GR zetten.
Maarja, je hebt er ook niet zo heel veel aan als de stof niet begrijpt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:16 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik heb er eentje voor je, Alkmaar. Maar de kans dat je hier woont is niet zo groot.
Dat kabeltje heb je vast wel! Als je een digitale camera hebt, of een ps3 joystick zeker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:56 schreef rezai het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:30 schreef Cassenzo het volgende:
Okee, hier komen dus alle bestandjes die ik heb gemaakt voor in de rekenmachine, niet zeuren dat er veel informatie in staat waar je niks aan hebt want aan het meeste heb je wel wat, dus wees blij dat ik het deel,
Kan zijn dat ik ergens nog wat begrippen of formule's mis maar dan zou ik het erg handig vinden als jullie dat ff zeggen zodat ik het zelf ook nog kan toevoegen,
Hier komt het :
Samengevat, het boekje "Arbeidsmarkt";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Formule's/paar begrippen van het boekje "Arbeidsmarkt";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samengevat, het boekje "Buitenland 2";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Formules/paar begrippen van het boekje "Buitenland 2";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samengevat, het boekje "Collectieve sector";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Formules/paar begrippen, van het boekje "Collectieve sector";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:30 schreef Cassenzo het volgende:
Samengevat, het boekje "Inkomen en groei";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Formule's/paar begrippen, van het boekje "Inkomen en Groei";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele korte uitleg over BBP en nog iets;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitleg over belasting (schijvenstelsel);SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitleg over betalingsbalans;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen "daling wisselkoers";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen, "stijging wisselkoers";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen, "hogere inflatie";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen, "rente-veranderingen";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen, "overschot of tekort op lopende rekening";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poehpoeh, het is echt veel haha.
Maar hopelijk hebben jullie er wat aan, bij mij past het er iig allemaal makkelijk op, aangezien je van die teken-programmatjes enzo op je rekenmachine er gewoon af kan flikkeren.
Het paste niet allemaal in één post, vandaar 2 berichten.![]()
Als je er ook de Redeneringen bij doet wel ja....quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:08 schreef -tape- het volgende:
[..]
Alle begrippen + formules in je rekenmachine = niet leren.
Redeneringen vind ik altijd kut, ik kan wel logisch nadenken, maar sla andere paden in dan dat ik moet....![]()
![]()
ach joh, al 4e keer dat ik het heleboek door lees. nu even samenvatting lezen en alles is up-to-date
4.0 halen voor een 6. <--- dit staat kut op me eindlijst tussen allemaal 7's
6.0 halen voor een 7. <---dit zou simpel motten zijn
8.0 halen voor een 8. <--- al zie ik dit niet zitten. Hoogste wat ik heb gehaald was 7.9 (zonder betoo, geen zin in lol)![]()
ziet er top uit hierboven, maar hoe het je dat in je rekenmachine gezet?
gewoon stuk voor stuk bij notefolio?
of heeft er toevallig iemand een bestandje met menu enz,?
want ik had er een maar die past niet op mijn rekenmachine, want ik heb niet meer genoeg ruimte om hem te openen![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:28 schreef Ezell het volgende:
Oké, het is tijd om echt met economie te beginnen.![]()
5,5 --- > 6 gemiddeld
5,4 ---- > Gezakt.......
Niet janken mensen..... Behalve als het nog slechter is als dit....![]()
Hahahaha, dan heb je het wel heel slecht gedaan, je moet dan minstens 2 andere 5en hebben of een al een 4 en je gemiddelde niet boven de 6 hebben
.
![]()
m&o en nederlands 100% onvoldoendequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:33 schreef MacorgaZ het volgende:
Hahahaha, dan heb je het wel heel slecht gedaan, je moet dan minstens 2 andere 5en hebben of een al een 4 en je gemiddelde niet boven de 6 hebben
.
Geschiedenis 80% onvoldoende
Economie morgen, 70% onvoldoende....
Als ik er 3 sta ben ik uberblij, want herkansing lukt me wel
2 compensatie....
Vertel jullie oma's dat ze allemaal een kaarsje voor mij moete opsteken!!!
Doet mijne namelijk wel altijd....![]()
Hoe zet jij die bestandjes op je GR? Ik krijg er hooguit 2 dingen opquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:41 schreef Cassenzo het volgende:
Wat zijn "negatieve externe effecten" heb nu al 2 examens gemaakt waar dit in voor kwam..(en heb alles verwijderd)
![]()
En hoe verwijder je apps uit je GR??
moet ik echt ff dringend weten, niet geneog geheuge voor me aantekeninge:S![]()
ga naar memory en dan naar f2 storage memory.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:46 schreef Gafietsen het volgende:
En hoe verwijder je apps uit je GR??
moet ik echt ff dringend weten, niet geneog geheuge voor me aantekeninge:S![]()
Dat had ik vorig jaar maar dan stond ik voor Geschiedenis voldoende en voor maatschappijwetenschappen onvoldoendequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:37 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
m&o en nederlands 100% onvoldoende
2 compensatie....
Doet mijne namelijk wel altijd....![]()
Nu sta ik er veel beter voor en als ik een 5,4 haal voor Economie, ben ik (hoogstwaarschijnlijk) 100% zeker geslaagd tenzij de norm voor alle vakken echt laag gaat worden.Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef computerprobleem het volgende:
(hun waren de grondleggers van het HIV virus)![]()
Ik zit bij mem. maar dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
ga naar memory en dan naar f2 storage memory.
f2 staat nergens bij mij....?![]()
Dank!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
consumptie, investeringen, overheidsbestedingen, export en importWelke rekenmachine heb je eigenlijk?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:48 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
Ik zit bij mem. maar dan?
f2 staat nergens bij mij....?![]()
De TI-84 plus geloof ik?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:49 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
Dank!
[..]
Welke rekenmachine heb je eigenlijk?![]()
Al die formules![]()
Ik heb nu de meeste begrippen die ik niet uit mijn hoofd weet erin gezet maar damn, nu nog al die formules
Stel je voor dat je vandaag drie uur lang die dingen hebt zitten invoeren en dan morgen blijkt dat je batterijen op zijn en je geen reserve batterijen hebt meegenomen... stress.Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef computerprobleem het volgende:
(hun waren de grondleggers van het HIV virus)![]()
Ik zit in hetzelfde schuitje !quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:37 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
m&o en nederlands 100% onvoldoende
2 compensatie....
Doet mijne namelijk wel altijd....
Lager dan een 5,4 en ik zit nog een jaar op die ***school!
En anders wordt het geschiedenis herkansen, moet kunnen!![]()
Oja, die laatste. Ik ga zo maar even batterijen zoeken. Anders ben ik de lul.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:50 schreef Citizen_Kane het volgende:
Al die formules![]()
Ik heb nu de meeste begrippen die ik niet uit mijn hoofd weet erin gezet maar damn, nu nog al die formules
Stel je voor dat je vandaag drie uur lang die dingen hebt zitten invoeren en dan morgen blijkt dat je batterijen op zijn en je geen reserve batterijen hebt meegenomen... stress.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: