SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 84% gewijzigd door MetBas op 26-05-2011 20:42:08 ]
Die van jou ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:26 schreef handboek het volgende:
[..]
Je berekening klopt niet. 8.2 + 1 = 9.2 / 2 = 4.6 /2 is 2.3?
Je hebt een /2 teveel
Krijg je bij economie een formuleblad?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:30 schreef MetBas het volgende:
Als je een van de formules zoals in OP nodig hebt, dan wordt die toch gegeven op formuleblad?
Oké. Ik vond het al zo vreemd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
En nee, we krijgen geen formuleblad.
Niet zo bitchy!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
En waarom klik je niet op "open nieuw deel"? Zucht. Nu mag je lekker alle formules in de OP plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn ze dit trouwens allemaal die we moeten kennen?040
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:33 schreef Internepper het volgende:
Formules uit de vorige op:Hé, die had ik nog niet gezien. Die ga ik zo maar eventjes overtypen voor in mijn GR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn ze dit trouwens allemaal die we moeten kennen?![]()
Smoesjes!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Bedoelde het niet bitchy
Credits naar Handboekquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hé, die had ik nog niet gezien. Die ga ik zo maar eventjes overtypen voor in mijn GR.
O...o..o...o..overtypen? Gebruik notefolio!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hé, die had ik nog niet gezien. Die ga ik zo maar eventjes overtypen voor in mijn GR.
Ik weet niet eens wat dat is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:36 schreef Moffol het volgende:
[..]
O...o..o...o..overtypen? Gebruik notefolio!
2010 denk ik, en die is erg makkelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat is het beste examen om nu te oefenen? Welk jaar komt overeen met de stof die we dit jaar ook moeten kennen?
Oh dan ga ik die ook maken! Neeeeeeeeeeee, ik fok! weeer, ARGHHHHHHHHHquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:42 schreef MetBas het volgende:
[..]
2010 denk ik, en die is erg makkelijk.
Zet je internet uit. Misschien helpt dat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:43 schreef Moffol het volgende:
[..]
Oh dan ga ik die ook maken! Neeeeeeeeeeee, ik fok! weeer, ARGHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
_________________!EINZ!1!1!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |