Of moet je een speciale kabel ervoor hebben? :squote:Op donderdag 26 mei 2011 18:56 schreef 111023 het volgende:
Hoe connect je je TI- 84 plus nou eigenlijk met de PC? Dat kabeltje van mij past nooit in een USB-poort:o
Oh die shit heb ik er niet bijkregen, laat dan maarquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:59 schreef Moffol het volgende:
[..]
Een kabel met usb en aan de andere kant mini-usb!
Je kijkt gewoon hoeveel % van de rijken het deel van het inkomen/vermogen hebben van het totaal. Dus bijvoorbeeld 1% van de beroepsbevolking beschikt over 40% van het totale vermogen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:06 schreef Joosterd het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je de coördinaten bepaald in een Lorenze curve ik snap er de ballen niet van en kan geen goede uitleg vinden.
Bruto, je gaat er toch belasting over betalen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:11 schreef AchmedJan het volgende:
Het bedragdat je in die schijfendinges doet is toch het brutoloon? (of het nettoloon?)
ik heb ook geen antwoordenboekje , maar achterin je boek zit bijlage met hintsquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:16 schreef likmewearip het volgende:
oke mensen die ook lweo hebben.
collectieve sector.
mag ik het antwoorde van opdracht 32 b.
want ik heb het boekje niet!
Thx dat dacht ik maar ik twijfelde evenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bruto, je gaat er toch belasting over betalen?
kut ik had 58136quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:18 schreef admiraalmichiel het volgende:
[..]
ik heb ook geen antwoordenboekje , maar achterin je boek zit bijlage met hints
antwoord 32 b = ¤58.135
Dat is M&O.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:32 schreef Panda1000 het volgende:
Zijn de Bv's , VOF's enzovoorts belangrijk?
Ik ga denk ik dadelijk even een oefenexamen makenquote:
Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen. Het examen begint gelukkig pas in de middag, dus ik kan vannacht desnoods een tijdje doorgaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:38 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ik ga denk ik dadelijk even een oefenexamen maken, dan weet ik of ik het ken.. en dan morgen nog even wat samenvattingen lezen als ik zoek
.
Maar ging jij niet zo hoog mogelijke cijfers proberen te halen om zoveel mogelijk kans te maken op een plek bij de HU?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen. Het examen begint gelukkig pas in de middag, dus ik kan vannacht desnoods een tijdje doorgaan.
Jup. Ik heb de motivatie wel, maar met concentreren gaat het heel vaak mis.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:45 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
Maar ging jij niet zo hoog mogelijke cijfers proberen te halen om zoveel mogelijk kans te maken op een plek bij de HU?
FOUT, dat is je belastbaar inkomenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bruto, je gaat er toch belasting over betalen?
Super moeilijk met een lage n-term.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:21 schreef Moffol het volgende:
Wat denken jullie? Zal het examen ontzettend moeilijk worden? Inzicht vragen waar je 'U' tegen zegt en vragen over de tekst die je moet leren die je alleen kan weten als je die-hard geleerd hebt. Of zal het allemaal wel meevallen en zullen ze ons sparen?
Zal allemaal wel meevallen, zolang ze mij maar minimaal een 5.2 bezorgen vind ik het best.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:21 schreef Moffol het volgende:
Wat denken jullie? Zal het examen ontzettend moeilijk worden? Inzicht vragen waar je 'U' tegen zegt en vragen over de tekst die je moet leren die je alleen kan weten als je die-hard geleerd hebt. Of zal het allemaal wel meevallen en zullen ze ons sparen?
Ik hoop het niet...quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:21 schreef Internepper het volgende:
[..]
Super moeilijk met een lage n-term.
Kan niet eens domme schoenenpoetser, hippie, rif-aap!!!!!quote:
Waarom ben je niet aant leren danquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:22 schreef Moffol het volgende:
Ik moet een 8+ staan gemiddeld, voor alles, zodat ik zonder loting journalistiek kan gaan doen...
Nee zal allemaal wel meevallen denk ik. Succes in ieder geval! Ik moet een 4.5 halenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:22 schreef Moffol het volgende:
Ik moet een 8+ staan gemiddeld, voor alles, zodat ik zonder loting journalistiek kan gaan doen...
Als ik een 5.5 wil staan moet ik een 3.6 halen. Als ik voor al mijn examens een 3.8 of zo zou hebben ben ik alsnog geslaagd!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:23 schreef Internepper het volgende:
[..]
Nee zal allemaal wel meevallen denk ik. Succes in ieder geval! Ik moet een 4.5 halen
Je berekening klopt niet. 8.2 + 1 = 9.2 / 2 = 4.6 /2 is 2.3?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:45 schreef Verras het volgende:
[..]
Ja, ik sta een 8,2. Met een 1 wordt dit:
(8,2 + 1) / 2 = 9.2 /2 = 4.6 = 5
win
ik een 8.7quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:27 schreef Moffol het volgende:
Ik denk dat ik wel een 7.8 haal voor dit examen.
Stel, 30% van de bevolking behoort tot de 20% van de hoogste inkomens. Dan behoort 70% van de bevolking dus bij de 80% laagste inkomens (100-30=70 en 100-20=80). Het coördinaat is dit: (80,70).quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:06 schreef Joosterd het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je de coördinaten bepaald in een Lorenze curve ik snap er de ballen niet van en kan geen goede uitleg vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |