quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:45 schreef Verras het volgende:
[..]
Ja, ik sta een 8,2. Met een 1 wordt dit:
(8,2 + 1) / 2 = 9.2 /2 = 4.6 = 5
win
Is het dan niet slimmer om een 8 te blijven staan voor eco?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:55 schreef Verras het volgende:
Ik ga International Business and Management Studies studeren op Avans Breda, locatie Hogeschoollaan
Ik ben ook niet van plan om mijn naam op te schrijven en weg te lopen hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[..]
Is het dan niet slimmer om een 8 te blijven staan voor eco?
Hoe je samenvattingen erop kan zetten:quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dan oet iemand me wel uitleggen hoe dat pokke ding werkt.... anyone?
druk op PRGM en dan naar newquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik wil geen 'spiekbriefjes' maken op de pc, ik heb geen kabeltje en zo. Wil alleen de formules erin zetten. Hoe doe ik dat? (TI-84)
1 van deze kloppen niet.... welke klopt niet?quote:loonkosten per product = totale loonkosten / totale productie
loonkosten per product = loonkosten per werknemer / arbeidsproductiviteit
Break even afzet klopt volgens mij ook niet..quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
1 van deze kloppen niet.... welke klopt niet?
Is de rest trouwens wel goed? Anders ben ik voor niks bezig..
ja goeie vraag...quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:38 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
Hoe kan je in godsnaam heel 5 HAVO door komen zonder Grafische Rekenmachine...
Ik heb geen wiskunde, dus heb niet persé een GR nodig. Heb alleen economie..quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:38 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
Hoe kan je in godsnaam heel 5 HAVO door komen zonder Grafische Rekenmachine...
Wat is dat?!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:57 schreef Ezell het volgende:
Zijn hier nog meer mensen het pilot examen?
QFTquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:03 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
Vinden jullie die tekst ook zo ongelofelijk simpel en geen zin hebben om te leren, omdat jullie alles toch al 500x in de les uitgelegd hebben gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |