quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:45 schreef Verras het volgende:
[..]
Ja, ik sta een 8,2. Met een 1 wordt dit:
(8,2 + 1) / 2 = 9.2 /2 = 4.6 = 5
win
Is het dan niet slimmer om een 8 te blijven staan voor eco?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:55 schreef Verras het volgende:
Ik ga International Business and Management Studies studeren op Avans Breda, locatie Hogeschoollaan
Ik ben ook niet van plan om mijn naam op te schrijven en weg te lopen hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[..]
Is het dan niet slimmer om een 8 te blijven staan voor eco?
Hoe je samenvattingen erop kan zetten:quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dan oet iemand me wel uitleggen hoe dat pokke ding werkt.... anyone?
druk op PRGM en dan naar newquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik wil geen 'spiekbriefjes' maken op de pc, ik heb geen kabeltje en zo. Wil alleen de formules erin zetten. Hoe doe ik dat? (TI-84)
1 van deze kloppen niet.... welke klopt niet?quote:loonkosten per product = totale loonkosten / totale productie
loonkosten per product = loonkosten per werknemer / arbeidsproductiviteit
Break even afzet klopt volgens mij ook niet..quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
1 van deze kloppen niet.... welke klopt niet?
Is de rest trouwens wel goed? Anders ben ik voor niks bezig..
ja goeie vraag...quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:38 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
Hoe kan je in godsnaam heel 5 HAVO door komen zonder Grafische Rekenmachine...
Ik heb geen wiskunde, dus heb niet persé een GR nodig. Heb alleen economie..quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:38 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
Hoe kan je in godsnaam heel 5 HAVO door komen zonder Grafische Rekenmachine...
Wat is dat?!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:57 schreef Ezell het volgende:
Zijn hier nog meer mensen het pilot examen?
QFTquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:03 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
Vinden jullie die tekst ook zo ongelofelijk simpel en geen zin hebben om te leren, omdat jullie alles toch al 500x in de les uitgelegd hebben gekregen?
Quoted for Truth dus jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:09 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
[..]
Is dat een ja of een nee? Haha, sorry ben hier pas een paar daagjes..
Yup alleen de vage berekeningen kunnen mij de nek omdoen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:03 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
Vinden jullie die tekst ook zo ongelofelijk simpel en geen zin hebben om te leren, omdat jullie alles toch al 500x in de les uitgelegd hebben gekregen?
Aldus 'Economie-nerd'quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:29 schreef economienerd het volgende:
werkt dat notefolio shit ook op windows 7/vista ??
Als je een economie-nerd bent dan heb je geen notefolio nodigquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:56 schreef economienerd het volgende:
Wat heeft notefolio met economie te maken >=D?, alleen dat het verdomde handig is
Ik snap alles wel, behalve die drie dingen die ik had aangegeven. Ik moet even opnieuw de formules leren. Maar hoe gaan jullie het leren? Formules of ook de tekst goed leren?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:20 schreef Panda1000 het volgende:
Ik snap er ook niet veel van Moffel. De tekst is echt easy maar dan het toepassen is zo vaag.
Vooral dat klote rekenen!
Succes!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oeeeh, mn docent/oude mentor geeft zo een bijlesje.Kan ik echt heel goed gebruiken.
Dus doeeei. ;D
Globaal lezen, voor de rest weten hoe ik alle formules moet toepassen en waar ze voor staan. Zo'n economie examen bestaat toch alleen maar uit inzicht vragen, denk ik. Nou, nu ga ik beginnen. Ik zit alweer twee uur te Fok!ken, typisch ook hèquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:20 schreef AchmedJan het volgende:
Gaan jullie echt alles lezen voor economie? Het zijn 10 hoofdstukke ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |