quote:indexcijfer reeel inkomen = (indexcijfer nominaal inkomen. Consumentenprijs indexcijfer CPI) x 100%
Ja, gedeeld door --> :quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:54 schreef Ezell het volgende:
Nog een vraagje. Wat moet op de plek van het puntje staan? Een ':'?
[..]
Notefolio TI-84 tutorial zoeken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:54 schreef rezai het volgende:
Weet iemand hoe ik die formules in mijn casio gr in moet voeren en later bekijken.
Is er een site voor die da uitlegt ofzo?
http://www.linkkabel.nl/tutorials/linkkabel_nieuw.htmquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:54 schreef rezai het volgende:
Weet iemand hoe ik die formules in mijn casio gr in moet voeren en later bekijken.
Als je het met de hand gaat doen:quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:54 schreef rezai het volgende:
Je kan ook vanaf je computer tekst erop zetten. Gaat even een stukje sneller.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Invoeren is
PRGM -> NEW -> intypen
Opslaan doet ie automatisch. Dan moet je klikken op
2ND -> QUIT/MODE
Later bekijken is
PRGM -> EDIT
Ja, dan wel inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:56 schreef rezai het volgende:
ja maar ik heb die kut kabeltje niet dus zal wel handmatig moete
Jij ook al.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:56 schreef rezai het volgende:
Veel succes dan, morgen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
hallo. Jullie zeiden dat 2010 makkelijk was.. ik snapte vraag 1 al niet![]()
![]()
Dit kregen wij begin havo 4quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb op school geen Engelse termen gehad.
Indexcijfers niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
hallo. Jullie zeiden dat 2010 makkelijk was.. ik snapte vraag 1 al niet![]()
![]()
huh? heb je dan 9.6 voor eco gemiddeld? wat heeft die ander vak er mee temakenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wss heb ik hoger dan een 6,5 voor TeHaTex -> 7 gemiddeld -> ik mag een 2,4 halen voor eco.
Nee. Dan sta ik een 4 gemiddeld voor eco.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:04 schreef rezai het volgende:
[..]
huh? heb je dan 9.6 voor eco gemiddeld? wat heeft die ander vak er mee temaken
Alle begrippen + formules in je rekenmachine = niet leren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:07 schreef Ezell het volgende:
Volgens mij heb ik niet eens alle formules uit de 'OP' nodig voor het examen.
Dat van dat begrippen gaat sowieso niet door, want ik kan alleen typend info in mijn GR zetten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:08 schreef -tape- het volgende:
[..]
Alle begrippen + formules in je rekenmachine = niet leren.
Staat wel ergens in het vorige topic rond post 150.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:07 schreef 111023 het volgende:
Iemand nog een begrippenlijstje - oorzaak-gevolg samenvatting? Geen shit van 10 pagina's ofso.
Geen kabeltje?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat van dat begrippen gaat sowieso niet door, want ik kan alleen typend info in mijn GR zetten.
Maarja, je hebt er ook niet zo heel veel aan als de stof niet begrijpt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:16 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik heb er eentje voor je, Alkmaar. Maar de kans dat je hier woont is niet zo groot.
Dat kabeltje heb je vast wel! Als je een digitale camera hebt, of een ps3 joystick zeker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:56 schreef rezai het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:30 schreef Cassenzo het volgende:
Okee, hier komen dus alle bestandjes die ik heb gemaakt voor in de rekenmachine, niet zeuren dat er veel informatie in staat waar je niks aan hebt want aan het meeste heb je wel wat, dus wees blij dat ik het deel,
Kan zijn dat ik ergens nog wat begrippen of formule's mis maar dan zou ik het erg handig vinden als jullie dat ff zeggen zodat ik het zelf ook nog kan toevoegen,
Hier komt het :
Samengevat, het boekje "Arbeidsmarkt";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Formule's/paar begrippen van het boekje "Arbeidsmarkt";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samengevat, het boekje "Buitenland 2";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Formules/paar begrippen van het boekje "Buitenland 2";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samengevat, het boekje "Collectieve sector";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Formules/paar begrippen, van het boekje "Collectieve sector";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:30 schreef Cassenzo het volgende:
Samengevat, het boekje "Inkomen en groei";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Formule's/paar begrippen, van het boekje "Inkomen en Groei";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele korte uitleg over BBP en nog iets;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitleg over belasting (schijvenstelsel);SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitleg over betalingsbalans;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen "daling wisselkoers";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen, "stijging wisselkoers";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen, "hogere inflatie";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen, "rente-veranderingen";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen, "overschot of tekort op lopende rekening";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poehpoeh, het is echt veel haha.
Maar hopelijk hebben jullie er wat aan, bij mij past het er iig allemaal makkelijk op, aangezien je van die teken-programmatjes enzo op je rekenmachine er gewoon af kan flikkeren.
Het paste niet allemaal in één post, vandaar 2 berichten.![]()
Als je er ook de Redeneringen bij doet wel ja....quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:08 schreef -tape- het volgende:
[..]
Alle begrippen + formules in je rekenmachine = niet leren.
Redeneringen vind ik altijd kut, ik kan wel logisch nadenken, maar sla andere paden in dan dat ik moet....![]()
![]()
ach joh, al 4e keer dat ik het heleboek door lees. nu even samenvatting lezen en alles is up-to-date
4.0 halen voor een 6. <--- dit staat kut op me eindlijst tussen allemaal 7's
6.0 halen voor een 7. <---dit zou simpel motten zijn
8.0 halen voor een 8. <--- al zie ik dit niet zitten. Hoogste wat ik heb gehaald was 7.9 (zonder betoo, geen zin in lol)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: