En Studyflow dan!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zet je internet uit. Misschien helpt dat.
Geloof me, economie wordt echt een eitje als je goed leest plus een beetje de onderliggende structuur begrijpt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:43 schreef Moffol het volgende:
[..]
Oh dan ga ik die ook maken! Neeeeeeeeeeee, ik fok! weeer, ARGHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
_________________!EINZ!1!1!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:48 schreef Moffol het volgende:
Logisch nadenken is geen probleem. Maar ik heb soms echt een creativity-overkill en dan zie opeens allemaal mooie tekeningen die ik nog wil gaan maken, dan bedenk ik opeens mooie objecten voor fotografie en dan weet ik leuke stukjes om te schrijven. Dat had ik laatst tijdens Engels, gelukkig was die makkelijk want ik kon me echt niet concentreren..
Er zit een echte fotograaf in deze kerel. Over 20 jaar zijn we trots dat we hem hebben mee mogen maken op FOK!. Luister naar mijn woorden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:48 schreef Moffol het volgende:
Logisch nadenken is geen probleem. Maar ik heb soms echt een creativity-overkill en dan zie opeens allemaal mooie tekeningen die ik nog wil gaan maken, dan bedenk ik opeens mooie objecten voor fotografie en dan weet ik leuke stukjes om te schrijven. Dat had ik laatst tijdens Engels, gelukkig was die makkelijk want ik kon me echt niet concentreren..
Klinkt suf, maar het is echt zwaar irritant. Vaak heb ik het ook als ik naar bed ga en dan lig ik tot 3 uur wakkerquote:
En ik dacht dat ik problemen had met concentreren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:48 schreef Moffol het volgende:
quote:indexcijfer reeel inkomen = (indexcijfer nominaal inkomen. Consumentenprijs indexcijfer CPI) x 100%
Ja, gedeeld door --> :quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:54 schreef Ezell het volgende:
Nog een vraagje. Wat moet op de plek van het puntje staan? Een ':'?
[..]
Notefolio TI-84 tutorial zoeken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:54 schreef rezai het volgende:
Weet iemand hoe ik die formules in mijn casio gr in moet voeren en later bekijken.
Is er een site voor die da uitlegt ofzo?
http://www.linkkabel.nl/tutorials/linkkabel_nieuw.htmquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:54 schreef rezai het volgende:
Weet iemand hoe ik die formules in mijn casio gr in moet voeren en later bekijken.
Als je het met de hand gaat doen:quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:54 schreef rezai het volgende:
Je kan ook vanaf je computer tekst erop zetten. Gaat even een stukje sneller.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Invoeren is
PRGM -> NEW -> intypen
Opslaan doet ie automatisch. Dan moet je klikken op
2ND -> QUIT/MODE
Later bekijken is
PRGM -> EDIT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |