abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:13:09 #51
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_97529147
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
Je kan er ongestoord overheen gaan zonder dat iemand het merkt? ( :') )
...Nee, want dan val ik alsnog door de mand als ze deze eenmaal weer beet pakken natuurlijk. :')
("He getver, wat kleeft er ineens aan mijn handen!?")

quote:
12s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:10 schreef Bastard het volgende:
Nee natuurlijk valt nu wel het kwartje.. een iphone 4 toch? :P
iPhone 4 had ik al.
Nee, we hebben het over de iPad 2.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:14:47 #52
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97529168
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:13 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

...Nee, want dan val ik alsnog door de mand als ze deze eenmaal weer beet pakken natuurlijk. :')
("He getver, wat kleeft er ineens aan mijn handen!?")

[..]

iPhone 4 had ik al.
Nee, we hebben het over de iPad 2.
Oh dat is ook leuk speelgoed :9~
The truth was in here.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:15:04 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97529172
The truth was in here.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:17:51 #54
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_97529202
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:14 schreef Bastard het volgende:
Oh dat is ook leuk speelgoed :9~
Zekers! Als je veel onderweg bent (met OV) en veel bij mensen over de vloer bent steeds zoals ik, dan is dit echt een uitkomst.
Mijn netbook blijft voortaan gewoon lekker thuis. Dit werkt vele malen beter en neemt nog minder ruimte in.
Not to mention 10 heuze uren aan accu. Een van de weinige producten die hun claim qua accu duur tijdens gebruik waar kunnen maken.
Enkel met 3D gamen is het mij gelukt om de accu duur onder de 10 uur te krijgen. Maar verder. :9
pi_97530566
Hey,
ik ga hier wat minder posten.
Ik zit nu in een dal zeg maar. :@
En reacties hier kunnen mij erg snel weer omlaag trappen.
Na de reactie van Ron1n zat ik ook weer helemaal overstuur voor de pc (no offence RON1N)

Ik ga hier ook minder posten omdat jullie vast geen behoefte hebben aan een zeiksnol als ik.
Ik bedoel, mensen als RON1N hebben veel meer te zeuren dan ik.

Mijn moeder heeft ook gewoon gelijk, ik ben een lelijke domme aandachtstrekker.
Ik ga hier ook niet meer posten om irritaties te voorkomen.

Sorry daarvoor :@

Alles zal binnenkort toch voor mij opgelost zijn.

Fijne dag nog :W
Twiddel
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:34:31 #56
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97531708
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:45 schreef summer2bird het volgende:

Wat bedoel je?
The truth was in here.
pi_97531787
quote:
Hey,
Na de reactie van Ron1n zat ik ook weer helemaal overstuur voor de pc (no offence RON1N)

Ik ga hier ook minder posten omdat jullie vast geen behoefte hebben aan een zeiksnol als ik.

Het lijkt misschien anders, maar we zijn hier niet zo erg onverschillig.
Wat gaat er voor je opgelost worden en hoe?
Er is een reden dat reacties je zo raken en ik wil weten waarom.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 31 mei 2011 @ 13:59:52 #58
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_97538336
quote:
Hey,

oh boy,

Ten eerste, ik heb niks te zeuren, is gewoon mijn eigen schuld.
Was meer bedoelt om te relativeren. Het kan altijd slechter, en iedereen heeft wel eens zo zijn/haar problemen. Nog geen reden om die van jou voor je te houden.

Als je moeder je een "lelijke domme aandachtstrekker" noemt mankeert ze wat in haar opvoedingsmethode. Het is nogal een lelijke domme uitspraak, zeker tegenover iemand die het zich zo aantrekt als jij. Uitgerekend je moeder zou er moeten zijn om je te steunen als je in de put zit, niet om na te trappen.

Je slotzin bevalt me niet eerlijk gezegd. Wat bedoel je met "Alles zal binnenkort toch voor mij opgelost zijn." ???

edit:
en heb je die OP nog laten lezen ? Heb je er al met die psycholoog over gesproken ?
De hulp en steun die je nodig hebt krijg je overduidelijk niet van je ouders. Daar is die psycholoog dus beter voor geschikt. Ga anders eens langs bij een maatschappelijk werker/ster. Daar zijn ze voor.

[ Bericht 7% gewijzigd door R0N1N op 31-05-2011 14:08:50 ]
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_97542197
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Het is voor mij erg moeilijk te typen maar ik zal het proberen uit te leggen.

Ik bedoel dat ik binnenkort veranderingen verwacht die er toch gaan komen.
Het ziet er nu voor mij zo uit:
Of ik maak ruzie thuis en ga het huis uit,
Of ik loop gewoon weg,
of in het ergste geval pleeg ik zelfmoord.

Ik denk niet continu van "ik wil dood" ect. maar ik heb nu zo'n 1x per dag dat ik dat wel denk.
Dat duurt ook gelijk 3 uur, zo'n bui.
Die post van mij was weer zo'n bui.

Dan ben ik niet meer mijzelf en doe ik gekke dingen. Heb het wel eens zo gehad dat ik ook mijzelf ging beschadigen.

Ik doe veel dingen uit impulsen en dit was er een. Ik heb in het verleden ongeveer 1000x gedacht dat ik dood wil, 2x een zelfmoordbrief op Word neergetikt en 1x het ook echt geprobeerd.

Maar ik hou het echt in de gaten (hoop ik)
Ik ga morgen maar weer eens aan een verhoging van mijn medicijnen beginnen.

Het is gewoon dat ik mij dan echt rot voel, in een klap. Dan ben ik het ene moment nog vrolijk en het volgende moment spring ik het liefst van de brug af.

Ik snap dat die zin nogal zorgwekkend was, maar ik ben nog niet van plan gekke dingen te doen.
Bij mij schuilt het gevaar er denk ik juist in als ik ook buiten zo'n bui (dus de hele dag door) gekke dingen ga denken.
Twiddel
pi_97542303
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het lijkt misschien anders, maar we zijn hier niet zo erg onverschillig.
Wat gaat er voor je opgelost worden en hoe?
Er is een reden dat reacties je zo raken en ik wil weten waarom.
De reden staat in dit topic in de OP
Te lang gepest, nu nog gevolgen.

Ik doe het even zo, ik heb niet zoveel tijd om alles weer op te gaan schrijven.
Twiddel
pi_97542513
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:59 schreef R0N1N het volgende:

[..]

oh boy,

Ten eerste, ik heb niks te zeuren, is gewoon mijn eigen schuld.
Was meer bedoelt om te relativeren. Het kan altijd slechter, en iedereen heeft wel eens zo zijn/haar problemen. Nog geen reden om die van jou voor je te houden.

Als je moeder je een "lelijke domme aandachtstrekker" noemt mankeert ze wat in haar opvoedingsmethode. Het is nogal een lelijke domme uitspraak, zeker tegenover iemand die het zich zo aantrekt als jij. Uitgerekend je moeder zou er moeten zijn om je te steunen als je in de put zit, niet om na te trappen.

Je slotzin bevalt me niet eerlijk gezegd. Wat bedoel je met "Alles zal binnenkort toch voor mij opgelost zijn." ???

edit:
en heb je die OP nog laten lezen ? Heb je er al met die psycholoog over gesproken ?
De hulp en steun die je nodig hebt krijg je overduidelijk niet van je ouders. Daar is die psycholoog dus beter voor geschikt. Ga anders eens langs bij een maatschappelijk werker/ster. Daar zijn ze voor.
Die reactie van mij was zegmaar ik in een van mijn slechte buien. Het word pas slecht voor mij als ik de hele dag zo'n bui houdt (duurt normaal zo'n 3 tot 4 uur, zondag was de hele dag, en ik nam het gevoel dat ik had bij jouw post mee de week in, vandaag was ik weer in een dalletje, ik zag een pc staan, en toen kwam die post er)
Maar ik heb de OP aan de psych. laten lezen ja.
Twiddel
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:33:00 #62
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97542537
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:26 schreef summer2bird het volgende:

Ik denk niet continu van "ik wil dood" ect. maar ik heb nu zo'n 1x per dag dat ik dat wel denk.
Dat duurt ook gelijk 3 uur, zo'n bui.
Die post van mij was weer zo'n bui.

Dan ben ik niet meer mijzelf en doe ik gekke dingen. Heb het wel eens zo gehad dat ik ook mijzelf ging beschadigen.

Ik doe veel dingen uit impulsen en dit was er een. Ik heb in het verleden ongeveer 1000x gedacht dat ik dood wil, 2x een zelfmoordbrief op Word neergetikt en 1x het ook echt geprobeerd.

Maar ik hou het echt in de gaten (hoop ik)
Ik ga morgen maar weer eens aan een verhoging van mijn medicijnen beginnen.
Zolang je weet dat je zorgwekkend gedrag of gedachten vertoond weet je ook dat je er iets mee kan doen. Inderdaad misschien een stukje medicatie, misschien een goede coach die je kan oppeppen, of een therapie volgen om in te zien dat we allemaal onze problemen hebben maar dat we ook veerkrachtig zullen moeten wezen want van in de put zitten word je niet blij.
Alles is een keuze, ook bij de pakken neer gaan zitten. Je hebt het zelf in de hand volgens mij om je leven een goede draai te geven en inderdaad is een stuk volwassen worden - > op eigen benen gaan staan, er 1 van.
The truth was in here.
pi_97542817
Ik hoop iig heel erg dat je je ideeen omtrent zelfdoding nooit gaat uitvoeren.
Je linkje ga ik straks thuis op mijn gemakkie lezen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_97542825
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zolang je weet dat je zorgwekkend gedrag of gedachten vertoond weet je ook dat je er iets mee kan doen. Inderdaad misschien een stukje medicatie, misschien een goede coach die je kan oppeppen, of een therapie volgen om in te zien dat we allemaal onze problemen hebben maar dat we ook veerkrachtig zullen moeten wezen want van in de put zitten word je niet blij.
Alles is een keuze, ook bij de pakken neer gaan zitten. Je hebt het zelf in de hand volgens mij om je leven een goede draai te geven en inderdaad is een stuk volwassen worden - > op eigen benen gaan staan, er 1 van.
En daar ben ik ook mee bezig, ik ga om de 2 weken naar psycologe, heb medicatie en probeer positief te denken :)
Twiddel
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:45:37 #65
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_97566009
Ach Summer2bird, je bent niet de enigste die de grond in getrapt wordt :)
pi_97570803
Hallo :D

Ik heb net een moment afscheid van twitter genomen. Teveel bagger daar, te weinig duidelijkheid. Wil je een langer bericht dan 140 karakters schrijven met Tweetdeck dan zoek je je een ongeluk daar Totaal ongebruikersvriendelijk. En dan die 'domme' Amerikanen die het verstand in hun reet hebben zitten.

Lang leve het nuchtere gezonde Nederlandse verstand _O_

Lang leve FOK!.

Dus ik heet mezelf weer welkom hier op mijn 34ste verjaardag. Mooi verjaardags geschenk naar mezelf toe is een abonnement hier.

En jah, dat was een verkapt..."Ik ben jarig post vandaag post".

Groeten,

Danny.
Genieten is toegestaan!!!
pi_97570809
Die Amerikanen zijn echt te dom voor woorden :D Ik heb nu 8 maanden of langer op twitter gezeten. Geef me maar 10111101002002 keer de Nederlanders hier op FOK! die wel verstand hebben.

Lang leve Nederland _O_
pi_97570818
Ik heb echt genoeg van twitter dus nu. Compleet genoeg en ik hoop echt dat FOK! de positie van twitter gaat overnemen ooit en dat twitter onderuit gaat nog. Die hele biz stone als eigenaar van twitter bevalt me niet ook.

Ik heb het daar dus gehad :)

Het is over een voorbij en het beste moment van afscheid nemen van een waardeloze site is op je verjaardag. Nog mooier is een site welkom heten waar je altijd van gehouden hebt. FOK! dus :)

Ik hou sowieso niet van een beperking van slechts 140 karakters. Het is geen Sms dienst dat hele twitter of wel? Soms zijn 1000 karakters nodig om iets duidelijk te maken.

Twitter kan beter alleen maar op de mobiele bestaan straks als SMS dienst. Het past niet op een volwassen internet thuis.
pi_97570829
En jah, ik ben rebels en een vechter jah. Ik heb me mijn hele leven stand moeten houden in een wereld vol tegenstrijdigheden. Zeker niet alleen online. Mijn hele leven is 1 groot gevecht voor vrijheid geweest. Daarom mijn rebelse schrijven.

Van alle kanten hebben mensen me aangevallen en nog meer. Maar je wordt er sterker van.

Moet ik mijn leven in 1 zin omschrijven dan wordt het.

" constant moeten vechten voor vrijheid".

Ik wil niet het hele topic opeisen hier dus ik open een eigen topic erover nog over opgejaagd worden door onzichtbare krachten die niet duidelijk te zien zijn. Alsof er een onzichtbare vijand aanwezig is die op kan jagen.

Ik ga erover schrijven nog omdat schrijven voor mij verwerken is. In ieder geval niet hier alles opschrijven. Hier is bedoeld toch voor luchtige zaken?

Er zitten dan wel onzichtbare krachten erin. Misschien wetenschappelijk verklaarbaar of niet. Ieder mens wordt opgejaagd. Ik heb nog NOOIT 1 mens ontmoet die 100 procent ontspannen was. Ook dat op twitter geschreven vandaag maar twitter is definitief verleden tijd nu voor mij.

Ik ben 4 nationaliteiten tegelijk. Het meest trots ben ik om Nederlander te zijn :) Niet normaal en ik ga nu al zeggen dat Nederland het ver gaat schoppen met alles. Ook daar een topic over openen nog. Dan ga ik maar als waarzeggen spelen hier. Ik ben geen crimineel en scheld niemand uit hier. Ik heb goede bedoelingen ook. Nederland die boven Amerika gaat uitstijgen is mijn voorspelling en dat kun je als waanzin zien of als waarheid. Nederland is een gemaake winnaar. Altijd al geweest. Veel beter dan Amerika ook _O_

Use the FOK! FOK!.

Ik raak opgefok van alles. De zorgverlening die me eigenlijk zouden moeten helpen en ondertussen zieker maken dan ik ben. Maar al die weerstand is gezond omdat ik door het vechten sterker wordt. Je moest eens weten hoe zwaar de GGZ ongezond is geweest voor mij. Alles en dan ook alles dat ze hebben aangeboden heeft me 100 keer zieker gemaakt. Maar de andere kant van het verhaal heeft het me ook 500 keer sterker gemaakt ondanks dat het niet hun bedoeling was om me sterker te maken.

De Geestelijke gezondheidszorg met het in hokjes plaatsen dus ook. Alle focus naar DSM IV en niet naar het individu. Zeg je wat dan is het meteen Gek. De artsen die alles zien vanuit de ziekte. Praat je daar ook maar 1 moment over the matrix en dat cijfers en afmetingen belangrijk zijn dan ben je direct 'psychotisch'daar. Alles is afwijkend omdat DSM IV de regel is :{

[ Bericht 21% gewijzigd door Topspin op 01-06-2011 04:01:35 ]
pi_97570850
En dat was het laatste wat ik kwijt wilde. Sowieso geen twitter meer. Hier voortaan.

"hersenspinsels van een op hol geslagen topspin" gaat mijn topic misschien heten hier. Dan val ik jullie niet meer lastig ermee ;)

Volgens mij heb ik nog aardig wat KM's tekst te schrijven. Ook maar whatpulse installeren en hier lid worden in de club die aanslagen doet noteren als TEAM. Lang leve het FOK! team _O_

En vanavond al eigen topic. SCHIJT AAN DE TROLLERS EN AFKRAKERS>

It's my life en wie mij niet begrijpt heeft pech. Zolang er 10 van de 100 zijn die me begrijpen is dat genoeg.
pi_97571135
Ik stalk niet, ik hou het netjes ;)
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_97571141
En je kan gerust een keer langskomen hierzo. Ik ben niet eng, kan wie weet echt helpen met de dingen waar je een probleem mee hebt :)
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  woensdag 1 juni 2011 @ 09:50:08 #73
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_97573198
Heel veel sterkte, summer2bird! *insert knuffel smiley here*
  woensdag 1 juni 2011 @ 17:22:02 #74
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_97587761
Hierbij ontvangt U een brief over de dienstplicht, deze bestaat niet meer, maar toch wordt U ervoor ingeschreven, zodat wij het milieu weer kunnen vervuilen door het sturen van deze brief...

Overheid :')

Oh, en sterkte summerbird.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:49:52 #75
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97590902
Summer2bird weg Blaadje11 weg .. hangt er iets in de lucht :?
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')