Kan die mongool niet voorgoed weg? Hij blijft zieken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:17 schreef markxx1985 het volgende:
naatje benje lebbies geworrede????!!!??
vorrige jaar wilde jij nog met mij weet je nog me sgatje princes;)
Doen we.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan die mongool niet voorgoed weg? Hij blijft zieken.
Goed bezig! Ja ben even met andere zaken bezig geweest. Ik had er echt behoefte aan om vanavond even te ontspannen en thuis te blijven achter de pc (lekker chinees gehaaldquote:
Goeie prijs ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goed bezig! Ja ben even met andere zaken bezig geweest. Ik had er echt behoefte aan om vanavond even te ontspannen en thuis te blijven achter de pc (lekker chinees gehaald) en even te chillen. Zometeen ga ik denk ik aan de gluhwein
quote:
Wat is het product, want ik zie een lange naam, maar geen merk...quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van dit product? http://www.ever buying.com/product30563.html
Vorige week besteld. Helaas doet Paypal weer lastig
Ik moest de link splitsen omdat fok die kennelijk bloktquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is het product, want ik zie een lange naam, maar geen merk...
Die is heel makkelijk als je de woordvoerders er van hier op FOK tegen komt: Er is niks bovennatuurlijksquote:Op zondag 29 mei 2011 02:30 schreef naatje_1 het volgende:
Zo heerlijk interessant die wetenschappelijke visies op bovennatuurlijke dingen.
Weer in je bed geplast, of één van de kids ?quote:Op zondag 29 mei 2011 06:42 schreef Bastard het volgende:
Die is heel makkelijk als je de woordvoerders er van hier op FOK tegen komt: Er is niks bovennatuurlijks
Ja je kan het woord bovennatuurlijk ook heel letterlijk nemen natuurlijkquote:Op zondag 29 mei 2011 14:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Weer in je bed geplast, of één van de kids ?
Die uitspraak bevat meer waarheid dan je zelf wilt 'geloven'. Als er al 'iets' is, dan is ook dat onderdeel van die natuur. Tenzij je bij natuur alleen maar denkt aan dieren, bomen en plantjes.
Er staat dus niets 'boven de natuur' (het universum om ons heen), zelfs God niet .
Geesten, reincarnatie, etc. etc. allemaal onderdeel van de 'natuur'. Als ze zouden zijn/bestaan.
Zodra dat wordt "bewezen", dan is het zelfs "wetenschap"
Bovennatuurlijk betekent meer iets in de zin van dat het je verstand te boven gaat. Natuurlijk in de zin van gewoon, normaal en niet in de zin van leefomgeving. Volgens mij hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Die uitspraak bevat meer waarheid dan je zelf wilt 'geloven'. Als er al 'iets' is, dan is ook dat onderdeel van die natuur. Tenzij je bij natuur alleen maar denkt aan dieren, bomen en plantjes.
Er staat dus niets 'boven de natuur' (het universum om ons heen), zelfs God niet .
Geesten, reincarnatie, etc. etc. allemaal onderdeel van de 'natuur'. Als ze zouden zijn/bestaan.
Eenmaal aangetoond, zijn geesten net zo normaal als dat de aarde rond is en niet plat. Volgens mij hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
Bovennatuurlijk betekent meer iets in de zin van dat het je verstand te boven gaat. Natuurlijk in de zin van gewoon, normaal en niet in de zin van leefomgeving. Volgens mij hoor.
Dat lijkt mij ook, maar de wetenschap heeft nogal een taboe rond die onderwerpen gelegd. Als je kijkt naar de ervaringen zijn deze dingen allang aangetoond...quote:Op zondag 29 mei 2011 16:45 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Eenmaal aangetoond, zijn geesten net zo normaal als dat de aarde rond is en niet plat. Volgens mij hoor
Als de gesmeerde bliksem je huiswerk maken, ipv te fok!en.quote:
Heb ik al gemaakt.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:24 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als de gesmeerde bliksem je huiswerk maken, ipv te fok!en.
Sorryquote:Op zondag 29 mei 2011 20:30 schreef R0N1N het volgende:
Hebben we allemaal wel eens. Ik lig op een vreemde bank, met een gecompliceerde breuk net onder de knokkel van m'n (boven) arm. Ding zit alleen in een soort mitella, verder is er nog niets aan gedaan. (Dinsdag pas geopereerd waarschijnlijk). Ik kan me amper bewegen zonder pijn, ook al ben ik zo duf als een konijn van de pijnstillers. Hoor je mij klagen ?
Ieder heeft zn eigen ding, aanstellerij is het nooit, al kan iemand soms wel een schopje onder dr kont gebruikenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Sorry
Ik zal me wel aanstellen vergeleken met jou.
Ik zeg niks meer erover.
Sorry hoor, niet zo bedoeld
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
gelovigen in de zin van?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]Hier sluit ik me helemaal bij aan. Heerlijk nuchter ook. Ik krijg jeuk van het gedoe erover.
Ik zag vandaag mensen een worden met hun boog voor ze die twee meter verder in een stammetje schoten
Nou zijn wij, mijn man en ik, allebei heel erg nuchter en toch vallen wij onder wat men "gelovigen" noemen. Alleen is het voor ons gewoon natuur en niets om je al te druk over te maken. Dus al die poeha van mensen die het verguizen of ermee dwepen... daar hebben we niks mee.
In de zin van geloof in een vorm van hiernamaals, een ziel, een voortbestaan van de ziel in een andere vorm. Maar ook geloof in communicatiemogelijkheden met die andere wereld. Wat daar dan ook de verklaring voor kan zijn... parallelle werelden of zo.quote:
Dan kan ik jou daarin wel tegemoet komen denk ikquote:Op zondag 29 mei 2011 23:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In de zin van geloof in een vorm van hiernamaals, een ziel, een voortbestaan van de ziel in een andere vorm. Maar ook geloof in communicatiemogelijkheden met die andere wereld. Wat daar dan ook de verklaring voor kan zijn... parallelle werelden of zo.
Daarnaast hechten wij waarde aan een holistisch beeld. Alles staat met elkaar in verband, ook als de link niet altijd voor de hand ligt.
En ja... ik geloof zelf wel in een creationistisch idee van een God, hoewel dat niet is in de vorm waarin het ons geleerd wordt via de grote godsdiensten. Ik heb meer met gnosticisme en een meer metaforische benadering. Vooral voer om zelf te onderzoeken en verder over na te denken.
Dat was naar Bastard toe. Omdat ik nu voor altijd in deze reeks zit automagisch, of hoe dat ook mag werken in de praktijk.quote:
Ik had voor de zwarte gekozen.quote:Op maandag 30 mei 2011 07:35 schreef Darkwolf het volgende:
Tevens heb ik een nieuw vriendinnetje. Ze gaat overal met mij naar toe... ze is prachtig wit... groot touch screen en is van een merk waarvan paarden denken dat ze het kunnen opeten...
Is het een DS3DI van nintendo oid?quote:Op maandag 30 mei 2011 07:35 schreef Darkwolf het volgende:
Tevens heb ik een nieuw vriendinnetje. Ze gaat overal met mij naar toe... ze is prachtig wit... groot touch screen en is van een merk waarvan paarden denken dat ze het kunnen opeten...
Initieel dacht ik daar hetzelfde over. Totdat ik de witte eens goed onder handen nam.quote:
Lees nog eens goed de hint betreft het merk en paarden enzo!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:59 schreef Bastard het volgende:
Is het een DS3DI van nintendo oid?Vlgs mij wil mn oudste er ook 1 gezegd dat het nog wel een paar jaar zal duren voor dr
Eh.. ik geef op.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:16 schreef Darkwolf het volgende:
Lees nog eens goed de hint betreft het merk en paarden enzo!
Ik snap m nog niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:45 schreef Darkwolf het volgende:
en is van een merk waarvan paarden denken dat ze het kunnen opeten...
[ afbeelding ]
Slecht hoor, Bastard. Heel slecht!
Je kan er ongestoord overheen gaan zonder dat iemand het merkt? (quote:Op maandag 30 mei 2011 15:16 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Initieel dacht ik daar hetzelfde over. Totdat ik de witte eens goed onder handen nam.
Er zitten zeker betreft het scherm wat praktische voordelen aan de witte.![]()
quote:[..]
Lees nog eens goed de hint betreft het merk en paarden enzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |