...Nee, want dan val ik alsnog door de mand als ze deze eenmaal weer beet pakken natuurlijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
Je kan er ongestoord overheen gaan zonder dat iemand het merkt? ()
iPhone 4 had ik al.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:10 schreef Bastard het volgende:
Nee natuurlijk valt nu wel het kwartje.. een iphone 4 toch?
Oh dat is ook leuk speelgoedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:13 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
...Nee, want dan val ik alsnog door de mand als ze deze eenmaal weer beet pakken natuurlijk.
("He getver, wat kleeft er ineens aan mijn handen!?")
[..]
iPhone 4 had ik al.
Nee, we hebben het over de iPad 2.
Zekers! Als je veel onderweg bent (met OV) en veel bij mensen over de vloer bent steeds zoals ik, dan is dit echt een uitkomst.quote:
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:45 schreef summer2bird het volgende:
Alles zal binnenkort toch voor mij opgelost zijn.
Fijne dag nog
Het lijkt misschien anders, maar we zijn hier niet zo erg onverschillig.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:45 schreef summer2bird het volgende:
Hey,
ik ga hier wat minder posten.
Ik zit nu in een dal zeg maar.
En reacties hier kunnen mij erg snel weer omlaag trappen.
Na de reactie van Ron1n zat ik ook weer helemaal overstuur voor de pc (no offence RON1N)
Ik ga hier ook minder posten omdat jullie vast geen behoefte hebben aan een zeiksnol als ik.
Ik bedoel, mensen als RON1N hebben veel meer te zeuren dan ik.
Mijn moeder heeft ook gewoon gelijk, ik ben een lelijke domme aandachtstrekker.
Ik ga hier ook niet meer posten om irritaties te voorkomen.
Sorry daarvoor
Fijne dag nog
oh boy,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:45 schreef summer2bird het volgende:
Hey,
ik ga hier wat minder posten.
Ik zit nu in een dal zeg maar.
En reacties hier kunnen mij erg snel weer omlaag trappen.
Na de reactie van Ron1n zat ik ook weer helemaal overstuur voor de pc (no offence RON1N)
Ik ga hier ook minder posten omdat jullie vast geen behoefte hebben aan een zeiksnol als ik.
Ik bedoel, mensen als RON1N hebben veel meer te zeuren dan ik.
Mijn moeder heeft ook gewoon gelijk, ik ben een lelijke domme aandachtstrekker.
Ik ga hier ook niet meer posten om irritaties te voorkomen.
Sorry daarvoor
Fijne dag nog
Het is voor mij erg moeilijk te typen maar ik zal het proberen uit te leggen.quote:
De reden staat in dit topic in de OPquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het lijkt misschien anders, maar we zijn hier niet zo erg onverschillig.
Wat gaat er voor je opgelost worden en hoe?
Er is een reden dat reacties je zo raken en ik wil weten waarom.
Die reactie van mij was zegmaar ik in een van mijn slechte buien. Het word pas slecht voor mij als ik de hele dag zo'n bui houdt (duurt normaal zo'n 3 tot 4 uur, zondag was de hele dag, en ik nam het gevoel dat ik had bij jouw post mee de week in, vandaag was ik weer in een dalletje, ik zag een pc staan, en toen kwam die post er)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:59 schreef R0N1N het volgende:
[..]
oh boy,
Ten eerste, ik heb niks te zeuren, is gewoon mijn eigen schuld.
Was meer bedoelt om te relativeren. Het kan altijd slechter, en iedereen heeft wel eens zo zijn/haar problemen. Nog geen reden om die van jou voor je te houden.
Als je moeder je een "lelijke domme aandachtstrekker" noemt mankeert ze wat in haar opvoedingsmethode. Het is nogal een lelijke domme uitspraak, zeker tegenover iemand die het zich zo aantrekt als jij. Uitgerekend je moeder zou er moeten zijn om je te steunen als je in de put zit, niet om na te trappen.
Je slotzin bevalt me niet eerlijk gezegd. Wat bedoel je met "Alles zal binnenkort toch voor mij opgelost zijn." ???
edit:
en heb je die OP nog laten lezen ? Heb je er al met die psycholoog over gesproken ?
De hulp en steun die je nodig hebt krijg je overduidelijk niet van je ouders. Daar is die psycholoog dus beter voor geschikt. Ga anders eens langs bij een maatschappelijk werker/ster. Daar zijn ze voor.
Zolang je weet dat je zorgwekkend gedrag of gedachten vertoond weet je ook dat je er iets mee kan doen. Inderdaad misschien een stukje medicatie, misschien een goede coach die je kan oppeppen, of een therapie volgen om in te zien dat we allemaal onze problemen hebben maar dat we ook veerkrachtig zullen moeten wezen want van in de put zitten word je niet blij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:26 schreef summer2bird het volgende:
Ik denk niet continu van "ik wil dood" ect. maar ik heb nu zo'n 1x per dag dat ik dat wel denk.
Dat duurt ook gelijk 3 uur, zo'n bui.
Die post van mij was weer zo'n bui.
Dan ben ik niet meer mijzelf en doe ik gekke dingen. Heb het wel eens zo gehad dat ik ook mijzelf ging beschadigen.
Ik doe veel dingen uit impulsen en dit was er een. Ik heb in het verleden ongeveer 1000x gedacht dat ik dood wil, 2x een zelfmoordbrief op Word neergetikt en 1x het ook echt geprobeerd.
Maar ik hou het echt in de gaten (hoop ik)
Ik ga morgen maar weer eens aan een verhoging van mijn medicijnen beginnen.
En daar ben ik ook mee bezig, ik ga om de 2 weken naar psycologe, heb medicatie en probeer positief te denkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zolang je weet dat je zorgwekkend gedrag of gedachten vertoond weet je ook dat je er iets mee kan doen. Inderdaad misschien een stukje medicatie, misschien een goede coach die je kan oppeppen, of een therapie volgen om in te zien dat we allemaal onze problemen hebben maar dat we ook veerkrachtig zullen moeten wezen want van in de put zitten word je niet blij.
Alles is een keuze, ook bij de pakken neer gaan zitten. Je hebt het zelf in de hand volgens mij om je leven een goede draai te geven en inderdaad is een stuk volwassen worden - > op eigen benen gaan staan, er 1 van.
2012quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:49 schreef Bastard het volgende:
Summer2bird weg Blaadje11 weg .. hangt er iets in de lucht
Joh, ik was er toch al bijna nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:49 schreef Bastard het volgende:
Summer2bird weg Blaadje11 weg .. hangt er iets in de lucht
Nee, je bent vrij nieuw hier, maar mag ik vragen waarom je er nu even geen zin meer in hebt? Of is dat te persoonlijk?quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 juni 2011 03:29 schreef Topspin het volgende:
Hallo
Ik heb net een moment afscheid van twitter genomen. Teveel bagger daar, te weinig duidelijkheid. Wil je een langer bericht dan 140 karakters schrijven met Tweetdeck dan zoek je je een ongeluk daar Totaal ongebruikersvriendelijk. En dan die 'domme' Amerikanen die het verstand in hun reet hebben zitten.
Lang leve het nuchtere gezonde Nederlandse verstand
Lang leve FOK!.
Dus ik heet mezelf weer welkom hier op mijn 34ste verjaardag. Mooi verjaardags geschenk naar mezelf toe is een abonnement hier.
En jah, dat was een verkapt..."Ik ben jarig post vandaag post".
Groeten,
Danny.
Net te laat, maar ik sluit me er bij aanquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef nokwanda het volgende:
Hey Topspin, nog net op tijd... Gefeliciteerd met je 34ste verhaardag
Ja, ben gister naar de psych. geweest, nu mag ik eindelijk stoppen met de Ritalinquote:
Oh, gelukkig maar dat je je wat blijer voeltquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, ben gister naar de psych. geweest, nu mag ik eindelijk stoppen met de Ritalin
( heb mijn ander medicijnen wel wat omhoog gekrikt)
Maar ik ben weer blij en vrolijk![]()
Het zonnetje schijnt, dus ik ga er straks weer opuit om foto's te maken
En hoe is het met jou, Lavender?
En dan een dagje nog en weer weekendquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar dat je je wat blijer voelt![]()
Ja, prima, nog even van de laatste vakantiedag genieten
Ja, helemaal top toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan een dagje nog en weer weekend
Gewoon druk, mn studie opgepakt, binnenkort weer aan het werk na een paar maanden ziektewet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, je bent vrij nieuw hier, maar mag ik vragen waarom je er nu even geen zin meer in hebt? Of is dat te persoonlijk?
Dat is waar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:10 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Gewoon druk, mn studie opgepakt, binnenkort weer aan het werk na een paar maanden ziektewet.
Dat zijn belangrijkere dingen dan een forum
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ja, ter ontspanning en om ook nog iets op te steken op allerlei gebied is een forum toch wel heel leuk vind ik persoonlijk.
Hier iets opsteken?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ja, ter ontspanning en om ook nog iets op te steken op allerlei gebied is een forum toch wel heel leuk vind ik persoonlijk.
Gestraft?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:15 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
[..]
Hier iets opsteken?
Sorry, was mn 1e reaktie, en ik flap het er maar uit.
Er gebeurt weinig hier, en als je al wat leven in de brouwerij wilt brengen wordt je gestraft.
Vandaar dat ik mn tijd beter kan besteden
Nou nou dat is wat te veel eer hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gestraft?![]()
Maar je zegt niets op te steken, maar neem nu alleen de leggingen-topics van Bastard eens, dat is toch geweldig om te lezen, en dat geeft toch inzicht?
Misschien bedenk je je nog wel
Kom op Lavenderr, jij als mod vast weet van het topic dat ik wilde openen. Tot 2 keer aan toe. Tot 2 keer aan toe niet dus.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gestraft?![]()
Maar je zegt niets op te steken, maar neem nu alleen de leggingen-topics van Bastard eens, dat is toch geweldig om te lezen, en dat geeft toch inzicht?
Misschien bedenk je je nog wel
Omdat het spam wasquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:46 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Kom op Lavenderr, jij als mod vast weet van het topic dat ik wilde openen. Tot 2 keer aan toe. Tot 2 keer aan toe niet dus.
Maak jij me dan niet wijs dat het een 2e keer wel gaat lukken als ik mn best doe.quote:
Omdat ik de eerste keer niet door had dat het spam was...quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:03 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Maak jij me dan niet wijs dat het een 2e keer wel gaat lukken als ik mn best doe.
Of leg het op zn minst goed uit. Zoals jogy daarna deed.
Spam? (en nee, ik ben van de week al op mn bek gegaan door iets door te prikken, ik hou mn mond).quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat ik de eerste keer niet door had dat het spam was...
Pff sorry dat ik je op weg wilde helpen zeg.
Okee, dan niet hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:15 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Spam? (en nee, ik ben van de week al op mn bek gegaan door iets door te prikken, ik hou mn mond).
En Lavenderr, laat een antwoord maar zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |