Tuurlijk, alle studenten weer terug naar hun kamersquote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef ErkendFokker het volgende:
Veel te volle trein weer.. Richting groningen
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef ErkendFokker het volgende:
Veel te volle trein weer.. Richting groningen
Voornamelijk omdat er door werkzaamheden maar één trein per uur reed tussen Assen en Groningen dit weekend. Ik zat zelf ook in een `overflowed´ 767.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:15 schreef Yreal het volgende:
Tuurlijk, alle studenten weer terug naar hun kamers
het is gewoonlijk altijd al wel druk maar het was nu echt te erg door die werkzaamheden, heb het nog wel veel erger gezien trouwens, trein naar deventer als zwolle-amersfoort weer eens plat ligtquote:Op zondag 29 mei 2011 23:56 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Voornamelijk omdat er door werkzaamheden maar één trein per uur reed tussen Assen en Groningen dit weekend. Ik zat zelf ook in een `overflowed´ 767.
Dan ga ik dat maar eens doen, want mijn trein liep tussen Zuidhorn en Groningen vanochtend +4 opquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:26 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ] ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging van en naar het Noorden.
Dat doet de zaak ook geen goed nee. Daar moet maar eens naar gekeken worden. Het is heus niet zo dat een Nederlandse spoorwerker meer waard is dan een Belgische of een Duitse.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:39 schreef Igen het volgende:
En vergeet ook niet dat hier in NL een dubbelspoor altijd helemaal dicht moet bij werkzaamheden en niet zoals in sommige andere landen een spoor tegelijk buiten dienst mag.
Ik zou hem even opwachten en dan zijn knieschijven brekenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan ga ik dat maar eens doen, want mijn trein liep tussen Zuidhorn en Groningen vanochtend +4 op
Mja, knieschijven breken gaat natuurlijk veel te ver, want dan kan er helemaal geen trein meer rijdenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zou hem even opwachten en dan zijn knieschijven brekenDe klootzak
Kan je vanuit een rolstoel geen treindienst regelen dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, knieschijven breken gaat natuurlijk veel te ver, want dan kan er helemaal geen trein meer rijden
de eerste dagen nietquote:Op maandag 30 mei 2011 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je vanuit een rolstoel geen treindienst regelen dan?
Dat zouden meer cargoklanten moeten doenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:00 schreef James1988 het volgende:
Jammer dat FrieslandCampina voor de binnenvaart heeft gekozen.
There, FTFY.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zouden meer cargoklantenbadslipperverkopers moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |