Leg uit.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:39 schreef Duvel het volgende:
Hij heeft geluk gehad dat de frequentie 16,7 Hz is...
De frequentie van de stroom door je lijf is van invloed op de dodelijkheid. Je hart schijnt bijvoorbeeld erg gevoelig te zijn voor 50 Hz wisselstromen.quote:
Is dat niet omdat het gaat resoneren met de frequentie van je hart, die ongeveer gelijk is.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
De frequentie van de stroom door je lijf is van invloed op de dodelijkheid. Je hart schijnt bijvoorbeeld erg gevoelig te zijn voor 50 Hz wisselstromen.
dan heb je beter je best gedaan dan ik vrijdag, 16.000 voltquote:Op zondag 29 mei 2011 15:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Klopt.
Ik heb niet zo lang geleden een paar (bijna 3) miljoen volt door mijn lichaam heen gekregen.
Heb er alleen een tweetal dagen een vreemd gevoel in mijn been aan overgehouden.
Voltage alleen zegt niet zoveel..
Mag ik je aanraken ?quote:Op zondag 29 mei 2011 15:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Klopt.
Ik heb niet zo lang geleden een paar (bijna 3) miljoen volt door mijn lichaam heen gekregen.
Heb er alleen een tweetal dagen een vreemd gevoel in mijn been aan overgehouden.
Voltage alleen zegt niet zoveel..
spanning, stroom sterkte , weerstand etc heeft allemaal met omstandigheden te maken ..quote:Op zondag 29 mei 2011 16:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dan heb je beter je best gedaan dan ik vrijdag, 16.000 voltdamm dat voel je goed maar ach
weet ik, moest ff de kabels bij een lopende motor er af te halen, om te kijken welke cilinder niet mee deed, dat weet je dan snelquote:Op zondag 29 mei 2011 16:14 schreef dan13lv het volgende:
[..]
spanning, stroom sterkte , weerstand etc heeft allemaal met omstandigheden te maken ..
De frequentie van je hart is ongeveer gelijk aan 50 Hzquote:Op zondag 29 mei 2011 16:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Is dat niet omdat het gaat resoneren met de frequentie van je hart, die ongeveer gelijk is.
Je hebt gelijk, het staat daar een beetje dom. Ik bedoelde een resonantiefrequentie.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De frequentie van je hart is ongeveer gelijk aan 50 Hz?
Tuurlijk, alle studenten weer terug naar hun kamersquote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef ErkendFokker het volgende:
Veel te volle trein weer.. Richting groningen
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef ErkendFokker het volgende:
Veel te volle trein weer.. Richting groningen
Voornamelijk omdat er door werkzaamheden maar één trein per uur reed tussen Assen en Groningen dit weekend. Ik zat zelf ook in een `overflowed´ 767.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:15 schreef Yreal het volgende:
Tuurlijk, alle studenten weer terug naar hun kamers
het is gewoonlijk altijd al wel druk maar het was nu echt te erg door die werkzaamheden, heb het nog wel veel erger gezien trouwens, trein naar deventer als zwolle-amersfoort weer eens plat ligtquote:Op zondag 29 mei 2011 23:56 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Voornamelijk omdat er door werkzaamheden maar één trein per uur reed tussen Assen en Groningen dit weekend. Ik zat zelf ook in een `overflowed´ 767.
Dan ga ik dat maar eens doen, want mijn trein liep tussen Zuidhorn en Groningen vanochtend +4 opquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:26 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ] ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging van en naar het Noorden.
Dat doet de zaak ook geen goed nee. Daar moet maar eens naar gekeken worden. Het is heus niet zo dat een Nederlandse spoorwerker meer waard is dan een Belgische of een Duitse.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:39 schreef Igen het volgende:
En vergeet ook niet dat hier in NL een dubbelspoor altijd helemaal dicht moet bij werkzaamheden en niet zoals in sommige andere landen een spoor tegelijk buiten dienst mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |