Ik zou hem even opwachten en dan zijn knieschijven brekenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan ga ik dat maar eens doen, want mijn trein liep tussen Zuidhorn en Groningen vanochtend +4 op
Mja, knieschijven breken gaat natuurlijk veel te ver, want dan kan er helemaal geen trein meer rijdenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zou hem even opwachten en dan zijn knieschijven brekenDe klootzak
Kan je vanuit een rolstoel geen treindienst regelen dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, knieschijven breken gaat natuurlijk veel te ver, want dan kan er helemaal geen trein meer rijden
de eerste dagen nietquote:Op maandag 30 mei 2011 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je vanuit een rolstoel geen treindienst regelen dan?
Dat zouden meer cargoklanten moeten doenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:00 schreef James1988 het volgende:
Jammer dat FrieslandCampina voor de binnenvaart heeft gekozen.
There, FTFY.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zouden meer cargoklantenbadslipperverkopers moeten doen
En met het spoor zijn ze ook al ver. Bij Stadspolders moet perron 1 nog half herbouwd worden en bij Hardinxveld liggen de wissels en bielzen er al. Alleen de spoorstaven zijn ze nog niet klaar mee.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste nieuwe GTW voor Arriva voor de MerwedeLingeLijn komt vannacht naar Leidschendam. Er wordt door Stadler één 2/6 en twee 2/8 geleverd.
Graag gedaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan ga ik dat maar eens doen, want mijn trein liep tussen Zuidhorn en Groningen vanochtend +4 op
Het wordt tijd dat TRDL's publieke verantwoording gaan afleggen. Het liefst met schandpaal erbijquote:
Ze zullen gewoon meedraaien in de dienstregeling en er zullen wat meer stellen dan gebruikelijk stil staan buiten de spitsen.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En met het spoor zijn ze ook al ver. Bij Stadspolders moet perron 1 nog half herbouwd worden en bij Hardinxveld liggen de wissels en bielzen er al. Alleen de spoorstaven zijn ze nog niet klaar mee.
Alleen de perrons en het voorplein lijken dat niet echt urgent te zijn![]()
Wat gaat die treintjes eigenlijk doen, en waar, tot ze nodig zijn.
Nee. Het zijn er drie. Viel ook op te maken uit een persbericht van Stadler waarin aangegeven werd dat Arriva Nederland haar 99e GTW besteld had. Als je alle aanwezige stellen en de bestellingen bij elkaar optelt dan kom je precies aan drie stellen voor de MLL.quote:En werden er niet 4 extra treinen besteld?
there I fixed itquote:Op maandag 30 mei 2011 17:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat TLDR's TRDL'ers publieke verantwoording gaan afleggen. Het liefst met schandpaal erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |