Zelfs dat is historisch moeilijk aan te tonen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:12 schreef mlg het volgende:
Het mooiste van religie is het verhaal van jezus dat hij aan het kruis gespijkerd is. Haha, heerlijk.
Er is geen God, geen Jezus en geen almacht. Enkel jij en de kracht om jezelf wat wijs te maken.quote:
Religie heeft in ieder geval dat mooie verhaal opgeleverd. En een mooie film.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:13 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zelfs dat is historisch moeilijk aan te tonen.
Haha ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Priapus is toch wel de god der goden.
Ow, het onderwerp is niet gewenst? Nou kaap het dan met een ander onderwerp.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:11 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Misschien moet je dan het topic niet kapen?
THE POWER OF CHRIST COMPELS YOU!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ow, het onderwerp is niet gewenst? Nou kaap het dan met een ander onderwerp.
Beetje moeilijk als jij het topic gestart hebt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ow, het onderwerp is niet gewenst? Nou kaap het dan met een ander onderwerp.
Lekker is dat. Niet mogen zeggen dat gelovigen dom zijn, terwijl ze toch duidelijk de kenmerken van een aapmens hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:14 schreef Zienswijze het volgende:
Laat iedereen gewoon met rust om te geloven wat hij/zij wil. Zolang diegene anderen maar niet lastig valt. Roepen dat gelovigen dom zijn is net zoiets als roepen dat ongelovigen in de hel moeten branden. Beide verwoordingen zijn niet netjes en niet beschaafd.
Dat is respect voor religie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:15 schreef mlg het volgende:
[..]
Lekker is dat. Niet mogen zeggen dat gelovigen dom zijn, terwijl ze toch duidelijk de kenmerken van een aapmens hebben.
Ik ben ook religieus, maar wil dat dan zeggen dat ik dom ben?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:15 schreef mlg het volgende:
[..]
Lekker is dat. Niet mogen zeggen dat gelovigen dom zijn, terwijl ze toch duidelijk de kenmerken van een aapmens hebben.
Ik zit Liar Liar te kijken, hij is nu bezig met een hoop geschreeuw wat lijkt op the power of christ compels you. En toen zag ik dit topic. Het was alsof ik door een bliksem geraakt werd.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is respect voor religie.
Maar als je vader in de tuin een gat in de grond neukt en dit als religie weg zet, wordt ie toch opgehaald met een wit busje.
Ach, mensen.
We hoeven niet meer naar de hel, want dat is onfatsoenlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben ook religieus, maar wil dat dan zeggen dat ik dom ben?
Mag je natuurlijk zeggen/vinden, immers vrijheid van meningsuiting, maar naar mijn mening niet fatsoenlijk. Evenzo het niet fatsoenlijk is om ongelovigen naar de hel te verwijzen, omdat zij niet religieus zijn.
Jim Carreyquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zit Liar Liar te kijken, hij is nu bezig met een hoop geschreeuw wat lijkt op the power of christ compels you. En toen zag ik dit topic. Het was alsof ik door een bliksem geraakt werd.
Hoe bedoel je we hoeven niet meer naar de hel?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:18 schreef Picchia het volgende:
[..]
We hoeven niet meer naar de hel, want dat is onfatsoenlijk.
God's plan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoe bedoel je we hoeven niet meer naar de hel?
Misschien niet dom, maar op zijn minst niet helemaal intellectueel eerlijk tegen anderen en jezelf (iets met cognitieve dissonantie).quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben ook religieus, maar wil dat dan zeggen dat ik dom ben?
Mag je natuurlijk zeggen/vinden, immers vrijheid van meningsuiting, maar naar mijn mening niet fatsoenlijk. Evenzo het niet fatsoenlijk is om ongelovigen naar de hel te verwijzen, omdat zij niet religieus zijn.
Religieus zijn betekent niet dat je per se in een opperwezen gelooft, als je dat soms bedoelt. Ik geloof ook niet in een opperwezen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:19 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Misschien niet dom, maar op zijn minst niet helemaal intellectueel eerlijk tegen anderen en jezelf (iets met cognitieve dissonantie).
Hoe zou jij religieus definiëren dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Religieus zijn betekent niet dat je per se in een opperwezen gelooft, als je dat soms bedoelt. Ik geloof ook niet in een opperwezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |