quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:00 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Had ik in de gym van de universiteit ook, nou ik heb me toch kapot gelachen daar, vroeg ook aan hem of ze shakes hadden, zijn antwoord : nee aan valsspelen doen we hier niet![]()
![]()
![]()
Dat zal per gym anders zijn.. bij mijne is dat niet, je kon optioneel een introductie les doen van een half uur of zo dan lieten ze wat zien, en als je nieuw bent willen ze graag met je praten wat je doel is en als je wilt voor het doel een schema opstellen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]_!
Hoor ik dat ik daar een verplichte test moet afleggen?!
Ja, ik train toch voor mezelf? Lijkt net alsof het dan een bezigheidsdingetje is voor die instructeurs daar. Als ze met tips willen komen over m'n houding enzo dan kunnen ze dat altijd doen, maar ik heb geen zin om een fiets- en krachttest te gaan doen. Ik haat fietsen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat zal per gym anders zijn.. bij mijne is dat niet, je kon optioneel een introductie les doen van een half uur of zo dan lieten ze wat zien, en als je nieuw bent willen ze graag met je praten wat je doel is en als je wilt voor het doel een schema opstellen.
Als je iets niet weet kun je het vragen of ze zien het zelf en komen het uitleggen.
Verplichte cursus vind ik wel streng.. stel je switched van gym zoals jij... dan sta je echt dude.. serious?
Dat had ik ook totdat ik Berry Blast probeerde van protein perfection. Die is zelfs met water nog fucking lekker.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:10 schreef Demon_Hunter het volgende:
Bah wat heb ik een hekel aan shakes met water ipv melk...
Zit ca 5gr suiker per 100ml in.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:40 schreef Geo3kant het volgende:
Maakt het veel uit dan (tijdens de cut?) of je melk of water gebruikt?
berryblast met water is echt een pure, pure bazen shake iddquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat had ik ook totdat ik Berry Blast probeerde van protein perfection. Die is zelfs met water nog fucking lekker.
Die heb ik nu voor me staan, vind m nog wel erg zoetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:55 schreef ukga het volgende:
[..]
berryblast met water is echt een pure, pure bazen shake idd
Not sure, maar hier kom je er zonder pasje niet in...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:24 schreef Jac0bus het volgende:
Toen ik ging kijken bij mijn uni over hoe en wat voor na de vakantie zag ik ook dat je een verplichte introles krijgt. Maar heeft dit niet meer met aansprakelijkheid te maken als er iets misgaat?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:16 schreef Tinos85 het volgende:
Nou voortaan ga ik weer eind van de middag/begin avond trainen. Ochtend vond ik niet echt een succes.
Zit je in een roeiteam? Verbruik je zeker heel veel kcal. Wil je echt heel veel groeien moet je ook wel veel eten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:10 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Ik roei op dinsdagavond, woensdagavond en donderdagavond. Op die dagen kan ik dan eigenlijk geen sportschool doen omdat ik dan al kapot ben voor ik moet roeien.
Kan ik beter twee keer per week trainen op maandag en vrijdag of drie keer per week op maandag, vrijdag en zaterdag? En hoe zouden jullie het dan verdelen qua spiergroepen? Twee keer fullbody of splitten?
Daarnaast zie ik allerlei verhalen over eetschema's en dergelijken. Ik eet nu 's ochtends 4 bruine boterhammen met worst, smiddags 2 tosti's met kipfilet en kaas en soms 2 boterhammen met ei. 's Avonds een pasta-maaltijd of rijst met kip. Voordat ik ga slapen neem ik een bak magere kwark met magere yoghurt met aardbeismaak.
Mijn vraag hierover is: is het genoeg? Moet ik er nog wat aan toevoegen? Eiwitshakes neem ik liever niet, dat wordt mij afgeraden door de dokter omdat ik maar 1 nier heb.
En maakt het voor die magere kwark nog uit dat er magere yoghurt bij zit en moet je echt pure magere kwark hebben of is dat niet zo'n probleem?
Syntholquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:37 schreef AardEngel het volgende:
Kijk deze baas: http://www.dumpert.nl/med(...)ten_op_bovenarm.html
Ouwe hoe is je wedstrijd gegaan? Photo's? Kon niks vinden die gare http://www.nbpf.nl site.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:21 schreef Mr.J het volgende:
Ach, ik heb al 7 jaar een Gorilla Wear shirt in de kast hangen van de oude lijn, voor hun doorstart.
"One size fits most"
Nog even 10 jaar wachten gok ik.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:37 schreef AardEngel het volgende:
Kijk deze baas: http://www.dumpert.nl/med(...)ten_op_bovenarm.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |