Eetschema (al is het al eens gepasseerd dacht ik) ?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef honda1990 het volgende:
Hoe kan het nou weer dat ik ben afgevallen terwijl ik ben wezen trainen en flink eetIk kan nog niet max. eten, maar dat komt wel, maar hoe kan dit
Beter dan dat je in 'n week 'n halve kilo aankomt terwjil je van 4000 naar 2700 kcal bent gegaan, netjes je refeeds doet en ook nog 'n half uur cardio per dag heb toegevoegd.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef honda1990 het volgende:
Hoe kan het nou weer dat ik ben afgevallen terwijl ik ben wezen trainen en flink eetIk kan nog niet max. eten, maar dat komt wel, maar hoe kan dit
Ik heb het niet zo op ochtenden. Mijn hartslag is altijd knap hoger bij cardio omdat je lichaam niet gewend is of nog niet gewerkt heeft dan je bijvoorbeeld de hele dag gewerkt heb en 's avonds gaat sporten.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:57 schreef Tinos85 het volgende:
Morgen maar eens in de ochtend trainen. Eens kijken hoe dat bevalt.
Wake up and smell the coffee... Beetje naief,, maar dat slijt wel met de jarenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:11 schreef CylonNL het volgende:
Daarbij is powerliften ook een compleet andere discipline dan BB. (lees; AAS zijn niet vereist om uit te blinken)
Instructie?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:20 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen instructie in nieuwe sportschool, ben benieuwd hoe dat gaat.
En: ochtenden![]()
![]()
Instructeur: Dit is de Squat "Zakt voorover, bolle rug, kniën steken voor voeten uit en naar binnen en zakt tot 135 graden" en zegt dan, omdat hij wel 70 kilo er op had liggen "Ja voetbal he.."quote:
Moet pasje hebben om daar binnen te komen, geen verplichte cursus = geen pasje.quote:
Had ik in de gym van de universiteit ook, nou ik heb me toch kapot gelachen daar, vroeg ook aan hem of ze shakes hadden, zijn antwoord : nee aan valsspelen doen we hier nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet pasje hebben om daar binnen te komen, geen verplichte cursus = geen pasje.
Is idd gym van de uni hier. Ik kijk wel wat ze ervan af weten en of ik er wat van kan leren. Zo niet, dan ff 90 minuten doorbijten en pasje halen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:00 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Had ik in de gym van de universiteit ook, nou ik heb me toch kapot gelachen daar, vroeg ook aan hem of ze shakes hadden, zijn antwoord : nee aan valsspelen doen we hier niet![]()
![]()
![]()
Damn, kan ik xylofoon spelen op je ribben?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:03 schreef Jac0bus het volgende:
TVP, met na de zomer wat meer tijd en mijn huidige lijf (1.86m, 62 kilo) misschien toch maar eens gaan liften
Hehe bijna wel. Welke uni zit je trouwens?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damn, kan ik xylofoon spelen op je ribben?
Meest zuidelijkequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:05 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hehe bijna wel. Welke uni zit je trouwens?
Je mag mijn geheime recept wel hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:10 schreef Demon_Hunter het volgende:
Bah wat heb ik een hekel aan shakes met water ipv melk...
Protein perfection mix is de lekkerste whey die ik heb gehad. Choco is echt heerlijk met je ontbijt (met melk en brinta)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:20 schreef Physics het volgende:
[..]
Je mag mijn geheime recept wel hebben.
1) Koop protein perfection mix van b&f shop
2) 200ml warm/heet water in je shakebaker
3) 2 scoops ppm erbij
4 shaken
5) profittttttttttttt
Het smaakt naar een wat slechtere kwaliteit hot chocolate.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:00 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Had ik in de gym van de universiteit ook, nou ik heb me toch kapot gelachen daar, vroeg ook aan hem of ze shakes hadden, zijn antwoord : nee aan valsspelen doen we hier niet![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |