quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Niemand die het einde ontroerend vond? Toen Barney weer in het huis van Ted was?![]()
Ergerlijk hoe nep kinderachtig Barney acteert. (Aan tafel bij die pa thuis.)
Laten we het hopenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:39 schreef donroyco het volgende:
It's gonna be legen...... WAIT FOR IT............................
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:42 schreef franklop het volgende:
It's gonna be legendary.... WAIT FOR IT.... dary
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
True that. Geniale theorie. Kan me ook goed voorstellen wat voor geniale situaties dat op kan gaan leveren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Die "quick theory" is inderdaad nog best goed, als dat hem niet is vraag ik me af of die van de schrijvers beter is.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef Franktastic1984 het volgende:
Spoilers voor volgend seizoen, met als 2e een heel interessante theorie over Barney en het gezin van zijn vader;Even een linkje zodat ik dit morgen makkelijk terug kan vinden en op m'n gemak kan doorlezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:44 schreef schommelstoel het volgende:
In de laatste aflevering was het flauw.
Spoiler laatste episodeZou wel heel lullig zijn als ze dat deden bij de allerlaatste aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
Is al een tijdje, als je op het vorige topic geaboneerd wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:21 schreef 2Mini het volgende:
Is dat nieuw, dat een volgende topic meteen tussen MAT staat..
Deden ze al toen Ted in seizoen 1 een stripper ontmoette.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:23 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Zou wel heel lullig zijn als ze dat deden bij de allerlaatste aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Leuke theorie! Daar zou best wat mee te doen zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Even een linkje zodat ik dit morgen makkelijk terug kan vinden en op m'n gemak kan doorlezen
Volgens mij is dat nog niet bekend.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:09 schreef Kingside het volgende:
Wanneer beginnen ze met seizoen 7 of is dat nog niet bekend?
Ik kom niet meer zo vaak op Fok.. meestal alleen voor HIMYMquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Is al een tijdje, als je op het vorige topic geaboneerd was
duurt langquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:38 schreef PiRANiA het volgende:
Rond 20 september zal het wel weer beginnen. Net als de andere series.
Welke aflevering was dat ook alweer?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:01 schreef whaduppp het volgende:
Ik hou van mijn username
[ afbeelding ]
Die ene waar ze niet naar de Super Bowl kunnen omdat de eigenaar van de bar overleden is en ze naar de begrafenis moeten.quote:
Dat was echt een goede aflevering!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:06 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Die ene waar ze niet naar de Super Bowl kunnen omdat de eigenaar van de bar overleden is en ze naar de begrafenis moeten.
Volgens mij draagt hij ook geen pak hier
Oh ja thanksquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:06 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Die ene waar ze niet naar de Super Bowl kunnen omdat de eigenaar van de bar overleden is en ze naar de begrafenis moeten.
Ah, was dat niet omdat een pak alleen voor awesome gelegenheden is, ofzo? Ik vroeg me bij het zien van de .gif al af waar zijn pak wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:06 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Als NPH in het echt ook zo was..., too bad he's gay.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:37 schreef whaduppp het volgende:
Achja, hij doet het alleen met mannen omdat vrouwen te makkelijk zijn geworden, i guess
Ik ook niet nee!quote:Op zondag 29 mei 2011 16:07 schreef Zocalo het volgende:
Ik wist btw helemaal niet dat de vriend van NPH Scooter uit HIMYM is... Grappig.
En lily is getrouwd met sandy rivers!quote:Op zondag 29 mei 2011 16:24 schreef Seam het volgende:
De vriend van Colby heeft toch ook een klein rolletje gehad dacht ik?
Jammer dat dat pyjamapak niet te koop is, zou wel echt bruut zijn
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:08 schreef Flanx het volgende:
sandy rivers, i hate that guy!
we moeten helaas accepteren dat himym niet meer het niveau gaat halen van de eerste seizoenen
Vond het juist wel weer ouderwets leuk dit seizoen. Alleen de verhaallijn met Jennifer Morrison en de seizoensfinale zoog.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:08 schreef Flanx het volgende:
sandy rivers, i hate that guy!
we moeten helaas accepteren dat himym niet meer het niveau gaat halen van de eerste seizoenen
Ik vond dat een van de beste grappen van de serie. Jezus wat briljantquote:
Mary the Paralegal (S01E19)quote:Op zondag 19 juni 2011 11:21 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat ook alweer?
Dat is pas legen, hou dat vast.... DARISCH.quote:
Die man is geboren om te entertainenquote:Op maandag 20 juni 2011 00:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is pas legen, hou dat vast.... DARISCH.
quote:Congratulations!
Just hours after New York legalized gay marriage Neil Patrick Harris confirmed his engagement to his long time partner, David Burtka, RadarOnline.com can report.
The How I Met Your Mother star took to Twitter to announce their happy news and admitted that while they did pop the question years ago, the senate's ruling now means they can finally tie the knot.
PHOTOS: Neil Patrick Harris & Family At LAX
"David and I did propose to each other, but over five years ago," he said. "We've been wearing engagement rings for ages, waiting for an available date."
Harris - who is father to fraternal twins with Burtka - also tweeted words of encouragement to the State Sentate via the social networking site.
"I'd sure love to get married," he said, before the decision had been made. "Please, NY Senate, vote in favor of marriage equality today. My family would really appreciate it."
PHOTOS: Celebrities Out of the Closet
Burtka was also happy to spread the news writing to a friend, "I've already proposed, he said yes! Thank god! He proposed to me as well. I said yes! Thank god!"
Je wist dat serieus niet?quote:
Ja, ben er van geschroken, vandaar 'fag'.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Je wist dat serieus niet?En dan nog 'fag'... Zeg dan dat hij gay is, dan zeg je hetzelfde maar dan zonder te schelden.
tuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 04:06 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Hou je homofobische praat ergens anders, NPH is nog steeds een held.
Dat is toch al jaren bekend?quote:Op zondag 26 juni 2011 03:52 schreef Obama het volgende:
OMG barney is a fag:
http://www.radaronline.co(...)rriage-new-york-city
[..]
Lawyeredquote:Op zondag 26 juni 2011 10:53 schreef MaxC het volgende:
Het feit dat hij homo is en zo'n karakter speelt verdiend alleen maar meer respect voor zijn acteerprestaties!
Als het zo'n persoonlijke held voor je is, neem dan een voorbeeld aan zijn omgang met zijn (homoseksuele) broer James.quote:Op zondag 26 juni 2011 04:00 schreef Obama het volgende:
[..]
Ja, ben er van geschroken, vandaar 'fag'.
NO SHIT.
Fag klinkt beter, je hoeft niet voortdurend politiek correct te zijn, vooral in deze context.
PS: Ik wou dat ik het niet wist, Barney is toch wel een persoonlijke held, waarnaar ik nu heel anders kijk.
wordquote:Op zondag 26 juni 2011 10:53 schreef MaxC het volgende:
Het feit dat hij homo is en zo'n karakter speelt verdiend alleen maar meer respect voor zijn acteerprestaties!
Als je oud genoeg bent dan kan je zelf de laag humor zien die ook leuk voor volwassenen is.quote:
Dan is Megamind een aanrader, het gekke gedrag lijkt soms op dat van Barneyquote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik houd ook van animatie. Maar ik kon me haast niet voorstellen dat hij op Barney leek.
Zijn blik lijkt wel een beetje op die van Barney.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:14 schreef schommelstoel het volgende:
Mensen die hier de film Megamind hebben gezien?
Megamind zijn stem is van Will Ferrell, maar het gedrag deed mij sterk denken aan Barney Stinson.
[ afbeelding ]
Ik gebruik regelmatig "true story"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:36 schreef MaxC het volgende:
HIMYM dringt steeds meer door in mijn omgeving
Veel vrienden gebruiken al vaak awesome en legendary. Have you met ... al een paar keer gezien en zag op Facebook al mensen die 's nachts hadden gepost: We should buy a bar!
Dan moet je eigenlijk een gifje hebben dat alternerend naar zijn eigenogen wijst en naar de kijker. Zoals Marshall op een gegeven moment op zijn foon kreeg van Barneyquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef Djoezt het volgende:
@MaxC leuke UIJe had'm ongetwijfeld eerder dan ik, though, dus ik zoek wel een andere !
![]()
Done.
Dat volgt in de serie meestal op een leugen!quote:
Wat zei je?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk een gifje hebben dat alternerend naar zijn eigenogen wijst en naar de kijker. Zoals Marshall op een gegeven moment op zijn foon kreeg van Barney/
Die van mij ook!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat volgt in de serie meestal op een leugen!
Wait for it...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:36 schreef MaxC het volgende:
Veel vrienden gebruiken al vaak awesome en legendary. Have you met ... al een paar keer gezien en zag op Facebook al mensen die 's nachts hadden gepost: We should buy a bar!
Als er maar geld te verdienen valt he. Benieuwd welke versies er uiteindelijk op de dvd's belanden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:28 schreef RacerDKB het volgende:
In de reruns in Amerika bewerken ze de afleveringen digitaal om nieuwe product placement er in te stoppen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!!
Dan moet je me even helpenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Hm, liever in herhalingen dan de heel subtiele Windows-reclame van een tijdje terug![]()
Valt mij ook op ja! Goede zaak. Deze serie verdient hetzelfde succes als Friends had.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:36 schreef MaxC het volgende:
Kumarquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:34 schreef ROFLOL het volgende:
Kal Penn is gearing up to leave the White House position he held for two years in the Office of Public Engagement later this month, but he’ll be serving his nation in another new gig.
A CBS spokesperson confirms to The Hollywood Reporter that Penn will be joining How I Met Your Mother in a recurring role, as first reported by TVLine. He’ll play Kevin, a new love interest for Cobie Smulders’ character, Robin, who’s been single, but finally she’s ready to mingle.
Kal Penn
dude, spoilers!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:34 schreef ROFLOL het volgende:
Kal Penn is gearing up to leave the White House position he held for two years in the Office of Public Engagement later this month, but he’ll be serving his nation in another new gig.
A CBS spokesperson confirms to The Hollywood Reporter that Penn will be joining How I Met Your Mother in a recurring role, as first reported by TVLine. He’ll play Kevin, a new love interest for Cobie Smulders’ character, Robin, who’s been single, but finally she’s ready to mingle.
Kal Penn
tuurlijk, voor het zelfde was Kal de moeder geweest. kan nu ook niet meerquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tuurlijk, voor het zelfde was Kal de moeder geweest. kan nu ook niet meer
Die andere is al langs geweestquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:36 schreef Flanx het volgende:
JAAAAAAAAAAA KUMAR IN HIMYM, hoe fucking baas
Will van Gleequote:
http://www.aoltv.com/2011(...)-says-season-8-will/quote:'How I Met Your Mother' Creator Craig Thomas Says Season 8 Possibly Show's Last
So, after six seasons we still don't know who is the mother of Ted's kids, but now we do know that all will be revealed before the end of 'How I Met Your Mother' Season 8.
Creator and executive producer Craig Thomas told 'TV Guide' that the upcoming Season 7 will offer answers and even more changes for the 'HIMYM' gang. He also let slip that there will (probably) be only two more seasons left for the comedy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lily's en Marshall's baby wordt dus aan het eind van seizoen 7 geboren?
Welke aflevering was dat? Die was echt geweldig!quote:
Thx!quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Right Place, Right Time. S04E22.
Dat is een waarschijnlijkheid geen zekerheid.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:30 schreef larry_flynt het volgende:
Goed dat ze stoppen na acht seizoenen. Vond het steeds minder leuk worden...
Ah, dan kun jij vast vertellen waar die fokking ananas nou vandaan komtquote:
Hij is later nog een keer teruggekomen..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ah, dan kun jij vast vertellen waar die fokking ananas nou vandaan komt
Als je hier daadwerkelijk gaat spoileren doe dat dan in spoilers of pas nadat de aflevering in de VS is uitgezonden, vriendelijk bedankt.quote:
werd dat niet al een keer gezegd door Cindy. Het is immers haar roommate waar die mee trouwtquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:35 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Als je hier daadwerkelijk gaat spoileren doe dat dan in spoilers of pas nadat de aflevering in de VS is uitgezonden, vriendelijk bedankt.
Bedacht ik me ook een paar topics geleden:quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 18:15 schreef Littlecreep het volgende:
Misschien is dit een beetje ver gezocht, maar zou het mogelijk zijn dat de naam van de moeder Tracy is? Zat laatst de aflevering Belly Full of Turkey (S01E09) terug te kijken. Aan het einde stelt een stripper zich voor als Tracy en maakt Ted het grapje dat hij zo de moeder had ontmoet.
Dus misschien zit er enige logica in dat de moeder Tracy heet, of zit ik nou echt heel ver door te denken?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:43 schreef franklop het volgende:
[..]
werd dat niet al een keer gezegd door Cindy. Het is immers haar roommate waar die mee trouwt
Juist.. en wel om deze redenenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:18 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Bedacht ik me ook een paar topics geleden:
[..]
Maar bekijk het eens op een wat andere manier. Waarom zouden ze in seizoen 3 al een actrice gecast hebben die dan pas in seizoen 7 of 8 (dus 4 à 5 jaar later) als moeder bekend zou worden gemaakt, en het risico nemen dat het al dan niet zal uitlekken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:30 schreef Erik1991 het volgende:
De theorie dat je moeder kunt zien in aflevering 12 van seizoen 3, Now Tomorrow (st Patricks Day) is ook vrij logisch te noemen. Aan het begin van de aflevering zie je een vrouw met een gele paraplu, de moeder, en je ziet dat ze donkerblauwe jeans aanheeft. Later in de aflevering botst Ted tegen een vrouw op, in jeans, zonder enige reden.
Het verhaal gaat gewoon verder en het zou natuurlijk vreemd zijn als dit zomaar zonder enige reden in de aflevering is gezet. Zomaar een theorie, niet van mij overigens.
Aan de andere kant zou het niet eerste keer zijn dat de serie loze hints geeft om de kijker op het verkeerde been te zetten...quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:30 schreef Erik1991 het volgende:
De theorie dat je moeder kunt zien in aflevering 12 van seizoen 3, Now Tomorrow (st Patricks Day) is ook vrij logisch te noemen. Aan het begin van de aflevering zie je een vrouw met een gele paraplu, de moeder, en je ziet dat ze donkerblauwe jeans aanheeft. Later in de aflevering botst Ted tegen een vrouw op, in jeans, zonder enige reden.
Het verhaal gaat gewoon verder en het zou natuurlijk vreemd zijn als dit zomaar zonder enige reden in de aflevering is gezet. Zomaar een theorie, niet van mij overigens.
Wat is de link naar jouw fantastisch stukje software?quote:
http://kexx.net/nextep/ ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat is de link naar jouw fantastisch stukje software?
Oh, jij ziet zelf wel het plaatje?quote:
Had je beter in een spoiler kunnen plaatsen dit plaatje.quote:
Antwoordtwitter:himymprod twitterde op maandag 22-08-2011 om 22:47:55We can't tell you who (or what), but we have a special surprise guest from the past in the episode we're filming this week! Guesses? reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
Niet meerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Oh, jij ziet zelf wel het plaatje?
I love you, manquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:22 schreef DUK het volgende:
Bij gebrek aan nieuwe afleveringen zojuist maar Bad Teacher gekeken met Jason Segel. Teleurstellend op een paar geslaagde grappen na...
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:57 schreef HIMYMBlog het volgende:
Antwoordtwitter:himymprod twitterde op maandag 22-08-2011 om 22:47:55We can't tell you who (or what), but we have a special surprise guest from the past in the episode we're filming this week! Guesses? reageer retweet
Omg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben allang weer vergeten wie dat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toch?
[ Bericht 13% gewijzigd door Mike op 23-08-2011 10:26:47 ]We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Spoiler!!!!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]Yup. Wel tof dat ze (even) terug is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toch?last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Leuke/mooie vrouw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Excuus, had ik ff niet aan gedacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn bruiloft is, mooie spoiler...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ja, dat is bekend gemaakt in de laatste aflevering van vorig seizoen.
Ik zou wel flippen dan denkik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:55 schreef Franktastic1984 het volgende:
Zou natuurlijk de stiefvader kunnen zijn.. de kinderen zijn eigenlijk van Barney & Robin of Marshall & Lily of Punchy en zijn vrouw.Dat zou wel een stunt zijn
eerste aflevering zegt ie al "25 years ago, before I was dad, I had this whole other life..." en dan begint de titelmuziek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:32 schreef Tegan het volgende:
Kids is gewoon een standaard benaming voor jonge mensen hoor. Niet perse dat het dan jouw kinderen moeten zijn.
Ja maar, hij zegt niet: 'Before I was your dad'quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
eerste aflevering zegt ie al "25 years ago, before I was dad, I had this whole other life..." en dan begint de titelmuziek.
Dat maakt 't helemaal ingewikkeld. Ted zou met Lilly getrouwd zijn, maar haar kinderen zijn van Barney? 'Jumping the shark' zou niet volstaan als beschrijving...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:19 schreef Rianne84 het volgende:
Hij heeft het wel altijd over uncle Barney en aunt Lilly e.d.
Ik kan me niet voorstellen dat de makers zich er op zo'n manier vanaf zouden maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:04 schreef Orbis het volgende:
[..]
Dat maakt 't helemaal ingewikkeld. Ted zou met Lilly getrouwd zijn, maar haar kinderen zijn van Barney? 'Jumping the shark' zou niet volstaan als beschrijving...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Ze roepen toch wel een keer "dad!" als die verteller wat schokkends zegt, weet niet meer precies wanneer.
Ik zag gisteren toevallig "First Time In New York", ep 2x10, volgens mij. Daarin zeggen ze zéker 'Dad!'.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Ze roepen toch wel een keer "dad!" als die verteller wat schokkends zegt, weet niet meer precies wanneer.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:55 schreef Franktastic1984 het volgende:
Zou natuurlijk de stiefvader kunnen zijn.. de kinderen zijn eigenlijk van Barney & Robin of Marshall & Lily of Punchy en zijn vrouw.Dat zou wel een stunt zijn
Dan had ik het toch goed onthouden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat is als hij met Barney in een stripclub is en daar aangesproken wordt volgens mij, maar inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:03 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Er is een aflevering waarin Ted verteld over Stella, dat hij met haar getrouwd is en thats how i met your mother zegt, waarin je een beeld ziet met plots blonde kinderen, en dan zeg hij zoiets van "kidding".
Ook het huis wat hij gekocht heeft waar hij een droom over heeft om met zijn kinderen te wonen en zijn vrouw, zie je in een dagdroom veranderen van het wrak naar de kamer waarin hij elke keer zit zijn kinderen te vertelen hoe hij zijn moeder heeft ontmoet.
Dus het is wel duidelijk dat de kinderen op de bank van Ted zijn.
Nee, dat is wanneer hij zijn kinderen kort wijsmaakt dat een stripper hun moeder is, en ze reageren met Whaaaat?!?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:47 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat is als hij met Barney in een stripclub is en daar aangesproken wordt volgens mij, maar inderdaad.
RTL5 jaquote:
Wat maakt het uit? Ik heb nog nooit een aflevering op tv gezien omdat alle afleveringen uit de States binnen een paar uur online staan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:00 schreef HansvanOchten het volgende:
Kansloos, favoriete serie weg en oude rommel ervoor in de plaats
wtf.. ik keek het altijd onder het etenquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:56 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
RTL5 ja
Nu zenden ze Flodder uit... Wat ik overigens niet vind kunnen, want mannenkees verschijnt over een paar maanden als Sinterklaas.
Alleen torrentsquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:47 schreef DragonFodder het volgende:
www.eztv.it
Voor al je favoriete tv shows, online binnen enkele uren na eerste airing!
Hield je je bord boven de TV dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
wtf.. ik keek het altijd onder het eten
tvtorrents > eztvquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:47 schreef DragonFodder het volgende:
www.eztv.it
Voor al je favoriete tv shows, online binnen enkele uren na eerste airing!
Vraag het in het NL topic.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:11 schreef Hamsik het volgende:
Heldenserie, komt deze nog terug op RTL5?
lol waar is die vanquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 15:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen idee, hij kwam langs in m'n RSSjes.
quote:Op maandag 5 september 2011 16:38 schreef schommelstoel het volgende:
09-19-2011, nog even wachten dus
Ik zie trouwens ook dat de eerste twee afleveringen beide op de 19 worden uitgezonden
Mooi! Heb er weer zin in. Veel te laat met deze serie begonnen, maar alles gezien in de afgelopen wekenquote:Op maandag 5 september 2011 16:38 schreef schommelstoel het volgende:
09-19-2011, nog even wachten dus
Ik zie trouwens ook dat de eerste twee afleveringen beide op de 19 worden uitgezonden
Ik word emotioneel van de bazigheid van deze serie.quote:
quote:Neil Patrick Harris Gets Hollywood Walk of Fame Star
Hollywood - "How I Met Your Mother" star Neil Patrick Harris today received the 2,448th star on the Hollywood Walk of Fame, four days before the series' seventh season premiere on CBS.
The late-morning ceremony took place at 6243 Hollywood Boulevard, near the Pantages Theatre and the Frolic Room nightspot.
"As much as an honor as this is, unfortunately it won't be the first time I've been plastered on the sidewalk in front of the Frolic Room," Harris joked. "And, yes, that includes right now. Happy hour starts early in there."
Harris first became widely known for his starring role in the 1989-93 ABC comedy "Doogie Howser, M.D."
He has received four Emmy nominations for outstanding supporting actor in a comedy series for his portrayal of the womanizing Barney Stinson on "How I Met Your Mother." Harris won Emmys last year for a guest-starring role on "Glee" and as the host of the Tony Awards.
Born June 15, 1973, in Albuquerque, N.M., and raised in Ruidoso, N.M., Harris made his film debut in the 1988 drama "Clara's Heart," receiving a Golden Globe award nomination for his portrayal of a teenager whose parents are in a deteriorating marriage after their infant daughter dies.
Harris' other film credits include "The Best & The Brightest," "The Smurfs," "Harold and Kumar Go to White Castle" and its sequel "Harold and Kumar Escape from Guantanamo Bay," "Undercover Brother," "Starship Troopers," "The Next Best Thing" and "The Proposition."
On Broadway, Harris portrayed the emcee of the revival of "Cabaret" at Studio 54; starred as Hal in "Proof" and had the dual roles of Lee Harvey Oswald and The Balladeer in "Assassins."
omg wtfquote:Op zondag 18 september 2011 03:37 schreef mvt het volgende:
wtf, ik deel gewoon mijn verjaardag met NPH
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 18 september 2011 03:37 schreef mvt het volgende:
wtf, ik deel gewoon mijn verjaardag met NPH
Wie niet?quote:
waarom hier?quote:
Seizoen 6, aflevering 24.quote:
Yesquote:Op zondag 18 september 2011 23:35 schreef Snuf. het volgende:
Nou ja als het maandag uitgezonden wordt kunnen wij hem dinsdag wel dowloaden en kijken toch?
Yup..quote:Op maandag 19 september 2011 10:49 schreef franklop het volgende:
reminder aan mezelf, morgen downloaden;
Dubbele aflevering toch?
Yup..quote:Op maandag 19 september 2011 11:55 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Yup..
(tevens remember voor mezelf)
quote:Op maandag 19 september 2011 10:49 schreef franklop het volgende:
Dubbele aflevering toch?
Nice.quote:Op maandag 19 september 2011 10:49 schreef franklop het volgende:
Dubbele aflevering toch?
quote:Op maandag 19 september 2011 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Yup..
(tevens rabarber voor mezelf)
Euh... laat maar zittenquote:Op maandag 19 september 2011 17:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Voor Breaking Bad zijn er meestal wel streams van andere mensen te vinden die het live (oftewel om 4 uur 's nachts ofzo) uitzenden, maar de HD-rips zijn meestal 1 uur erna al te downloaden, dus waarom zou je de moeite doen?
Morgenochtend al wel denk ikquote:Op zondag 18 september 2011 23:35 schreef Snuf. het volgende:
Nou ja als het maandag uitgezonden wordt kunnen wij hem dinsdag wel dowloaden en kijken toch?
Deze week gewoon elke avond series kijken, HIMYM, Community, 2,5 men, BBT, BMS en Family Guyquote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Morgenochtend al wel denk ik![]()
Morgenmiddag na school mooi kijken
Hier ook.quote:Op maandag 19 september 2011 20:27 schreef Flanx het volgende:
Morgenmiddag pas om 15.00 uur college, dus genoeg tijd om 't te downloaden en te kijken
Cool story, bro.quote:Op maandag 19 september 2011 22:28 schreef Leso_Varen het volgende:
Hmm, morgen echt geen tijd om te kijken, uberhaupt tot 's avonds laat geen mogelijkheid om de download aan te zetten
Ik zeg toch niksquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:32 schreef franklop het volgende:
afspreken dat de dag na de uitzending nog geen spoilers over de inhoud plaatsen?
Eigenlijk onzin natuurlijk, zeker op de dag dat de aflevering uitkomt moet je dit topic vermijden zolang je de afleveringen nog niet gezien hebt...quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:32 schreef franklop het volgende:
afspreken dat de dag na de uitzending nog geen spoilers over de inhoud plaatsen?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Eigenlijk onzin natuurlijk, zeker op de dag dat de aflevering uitkomt moet je dit topic vermijden zolang je de afleveringen nog niet gezien hebt...
Maargoed:Eens. Ik heb het ook niet gezien, maar dan moet ik het topic maar mijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Eigenlijk onzin natuurlijk, zeker op de dag dat de aflevering uitkomt moet je dit topic vermijden zolang je de afleveringen nog niet gezien hebt...
Maargoed:En kan het nooit nalaten op spoilertags te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmiddag ga ik hem kijken, ben benieuwd!
Het nieuwe TV seizoen is weer begonnen! Jeuj! HIMYM, Big bang theory, terra nova etc. Give it to me baby! aha aha!
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
[..]
Maargoed:Leuk begin van het seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
iig nog voor de volgende aflevering gok ik zoquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Ja, leuk dat ze terug is! Tenminste, mag ik aannemen toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |