Heb ik niet. Mijn eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ze verder niet echt lekker was. Alleen mijn zin in een neukbeurt + mijn fixatie voor tets deden mij overhalen.quote:
Denken dat ik een tiener benquote:
Ze was dus dik?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heb ik niet. Mijn eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ze verder niet echt lekker was. Alleen mijn zin in een neukbeurt + mijn fixatie voor tets deden mij overhalen.
Niet echt dik. Maar ook niet slank. En ze was iets van 1m45 waardoor die tieten helemaal abnormaal leken.quote:
Hobbitsquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Niet echt dik. Maar ook niet slank. En ze was iets van 1m45 waardoor die tieten helemaal abnormaal leken.
Jij wel he? Nick Sanders? Toch? Jij wel toch?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:09 schreef Nicksanders het volgende:
Leuk bedacht TS vanaf je zolderkamer.
Volgens mij heb je nog nooit een kroeg van binnen gezien laat staan een kut
Jepquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:09 schreef Nicksanders het volgende:
Heeft wss een paar uur naar een mix van urine zweet en haring geroken maar dat was het dan wel weer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:22 schreef Pharkus het volgende:
Maar goed uiteindelijk, niet te lang nagenieten van die natte vinger...
Dagen niet wassen en al je homies laten ruikenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:37 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Heeft wss een paar uur naar een mix van urine zweet en haring geroken maar dat was het dan wel weer.
Dompertje!!
Kan je beter Marokkanen nemen die komen per boot (40 tot 100)quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:21 schreef Aethereal het volgende:
Poolse dames zijn fucking lekker.
En ze komen per 2.
Die neem je 1 mee en de volgende dag staat der hele familie op je stoep.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:42 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Kan je beter Marokkanen nemen die komen per boot (40 tot 100)
ah jij bent zo'n gezelligheidsneukerquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:10 schreef Pipo1234 het volgende:
Neuken met iemand die je niet eens kan verstaan? Hoe dronken was je wel niet?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:17 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
ah jij bent zo'n gezelligheidsneuker
Hahaquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:16 schreef MASD het volgende:
Ik heb het niet gelezen omdat het niet boeiend is, maar zoek haar op en geef haar een tientje.
Hier stopte ik met lezenquote:Groetjes!
Ook toevallig dat hij de moeder van z´n kind tegenkomt bij het uitgaan? En dan niet eens meer dan een natte vinger mogen halenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:38 schreef afcajos het volgende:
Even later hoorde ik dat die vriend van me ook niet meer dan een natte vinger heeft gehaald. Ook had die van hem al een kind
*stoot*quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:10 schreef Pipo1234 het volgende:
Neuken met iemand die je niet eens kan verstaan? Hoe dronken was je wel niet?
"stoot"quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
*stoot*
Wat is je achternaam?
*stoot*
Ben je eigenlijk vrijgezel?
*stoot*
Je was nog maagd?!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
"stoot"
Oh je ademt niet meer..
''stoot''
Ach care, een echte schipper bevaart ook de dode zee
Herkenbaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
"stoot"
Oh je ademt niet meer..
''stoot''
wtf gast, je gooit er gewoon een facking epische uitspraak uit bij een episch topique! Double combo!quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
"stoot"
Oh je ademt niet meer..
''stoot''
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
"stoot"
Oh je ademt niet meer..
''stoot''
Wie the fuck ben jij dan echt met je grote bek ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:09 schreef Nicksanders het volgende:
Dude, it's not THAT funny.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wtf gast, je gooit er gewoon een facking epische uitspraak uit bij een episch topique! Double combo!
quote:Nog voor ik kon antwoorden stormden ze naar binnen, pakten ze bier en bestookten haar met termen als: ''WAT EEN DIKKE TIETEN IK WIL JE NEUKEN VIND JE DAT GOED?".
Ja, maar ze verstaat toch geen Nederlands?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:08 schreef DutchSpike het volgende:
Bazentopic. Komen je vrienden er in een keer aan. ''WAT EEN DIKKE TIETEN IK WIL JE NEUKEN VIND JE DAT GOED?'' Haha, baas.
Thanks. Met deze uitspraak heb ik doorgaans ook veel succes in de kroeg. Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wtf gast, je gooit er gewoon een facking epische uitspraak uit bij een episch topique! Double combo!
DIT INDERDAAD DIT INDERDAAD.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:13 schreef honkhonk het volgende:
Kwaliteits hossel topics maken KLB de moeite waard.
IK wil ook tettenpolen hebben, waar haal je ze vandaan jonk. Zie die slettenbakken nooit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:38 schreef afcajos het volgende:
-Mijn tettenpool was nog maar 16 of 17 terwijl haar vriendin zei dat ze 23 was.
-Er werd mij ook verteld dat die polen binnenkort weer uit Nederland moeten omdat ze geen werk hebben en dus opzoek zijn naar een man, danwel een zatlap bij wie ze een kind kunnen baren
Klacht moge duidelijk zijn.
Groetjes!
Polen hoort al een paar jaar bij de EUquote:Er werd mij ook verteld dat die polen binnenkort weer uit Nederland moeten omdat ze geen werk hebben en dus opzoek zijn naar een man, danwel een zatlap bij wie ze een kind kunnen baren
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:09 schreef Draganta het volgende:
Haha serieus niemand die het door heeft?
Zal ik dan maar een hint geven?
[..]
Polen hoort al een paar jaar bij de EU
Dan kun je hier wonen en werken naar je eigen zin, zonder dat je uitgezet wordt (tenzij je crimineel bent)... toch?quote:
Ja maar dat is toch compleet offtopic.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:22 schreef Draganta het volgende:
[..]
Dan kun je hier wonen en werken naar je eigen zin, zonder dat je uitgezet wordt (tenzij je crimineel bent)... toch?
Neen. Als Polen geen werk hebben moeten ze weer zuruck naar Polen binnen zoveel maanden. Tenzij ze hier voor vast wonen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:22 schreef Draganta het volgende:
[..]
Dan kun je hier wonen en werken naar je eigen zin, zonder dat je uitgezet wordt (tenzij je crimineel bent)... toch?
Ja lekkah. Ik lurk afentoe nog wel wat maar ik vind de kwaliteit van het hedendaagse KLB niet meer wat het geweest is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
Hé jos lang niet gezien. Hoe is het ermee?
Teveel 'vrouwen' idd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja lekkah. Ik lurk afentoe nog wel wat maar ik vind de kwaliteit van het hedendaagse KLB niet meer wat het geweest is.
Compleet niet. Als het waar was, zou het juist de hele topic ontkrachten, aangezien TS zegt dat ze teruggestuurd zouden worden. Maar het is dus niet zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch compleet offtopic.
Ik weet ook niet precies hoe het zat. Misschien moeten ze over een x aantal maanden weer werken in de fabriek in Polen en hopen voor die tijd een rijke boy aan de haak te slaan in Nederland.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:09 schreef Draganta het volgende:
[..]
Compleet niet. Als het waar was, zou het juist de hele topic ontkrachten, aangezien TS zegt dat ze teruggestuurd zouden worden. Maar het is dus niet zo.
Eens, je hossel verhaal geeft me hoop. Zondag ga ik weer één schrijven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja lekkah. Ik lurk afentoe nog wel wat maar ik vind de kwaliteit van het hedendaagse KLB niet meer wat het geweest is.
Niet van je fiets vallen hè!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:15 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Eens, je hossel verhaal geeft me hoop. Zondag ga ik weer één schrijven.
Kut, je was mij voor!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:29 schreef Juminelle het volgende:
Was het deze user toevallig Fotoboek van User ?
- Nvm, zie nu dat ze haar pics verwijderd heeft![]()
eetsquote:Op zondag 29 mei 2011 07:46 schreef epischepeter het volgende:
met de zogenaamde poolse kroegslet of oost europese greppeldel
moet ge altijd protectie omdoen niet omdat ze pools zijn maar sletten en dellen heten zo voor een reden en ze nemen veel nederlandse barsoldaten mee naar de poolse loopgraven (die is een beetje te goor maar tog) en je ken eets oplopen en weet ik veel wat
een vriendin of ze nou pools, paars, nederlands of van pluto komt kan je gewoon vertrouwen dat ze niet vreemdgaat (als ze dat wel doet uit het voordeurtje schoppen) en (mits afgesproken) dat je niet de meest erge lange niet-dodelijke (soms wel)
en vooral dure en vermoeiend stressvolle geslachtsziekte aller tijden krijgt: KOTERS
Ok man.quote:Op zondag 29 mei 2011 07:46 schreef epischepeter het volgende:
moet ge altijd protectie omdoen niet omdat ze pools zijn maar sletten en dellen heten zo voor een reden en ze nemen veel nederlandse barsoldaten mee naar de poolse loopgraven (die is een beetje te goor maar tog) en je ken eets oplopen en weet ik veel wat
een vriendin of ze nou pools, paars, nederlands of van pluto komt kan je gewoon vertrouwen dat ze niet vreemdgaat (als ze dat wel doet uit het voordeurtje schoppen) en (mits afgesproken) dat je niet de meest erge lange niet-dodelijke (soms wel)
en vooral dure en vermoeiend stressvolle geslachtsziekte aller tijden krijgt: KOTERS
Deze post is legendarisch.quote:Op zondag 29 mei 2011 07:46 schreef epischepeter het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |